اخبار ويژه
گفتگوی اختصاصی با «طارق رئوف» مدیر ارشد اسبق آژانس بین المللی انرژی اتمی/ قطعنامه ای علیه ایران در شورای حکام صادر نخواهد شد/ آمریکا از اقدام فرانسه و آلمان حمایت نمی کند
«طارق رئوف» رئیس سابق بخش امنیت سیاسی و شفاف سازی آژانس بین المللی انرژی اتمی معتقد است به رغم تلاش فرانسه و آلمان برای صدور قطعنامه علیه ایران در شورای حکام، با عدم حمایت آمریکا این اقدام به نتیجه نخواهد رسید.
در نخستین جلسه مجلس جدید چه گذشت؟ / هیأت رئیسه، فردا تعیین می‌شود/ رهبر انقلاب: لزوم پرهیز از مجادلات و مسابقات بی فایده
مراسم افتتاحیه دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، با حضور شخصیت‌های لشکری و کشوری آغاز شد.
تغییر مسیر از تیم جلیلی به سمت شمخانی / ماموریت ویژه با عبور از کاستی های تیم سابق
برخی اخبار غیر رسمی از واگذاری پرونده هسته‌ای به علی شمخانی، دبیر سابق شورای عالی امنیت ملی و مشاور کنونی رهبر انقلاب حکایت دارد تا با عبور از کاستی های مذاکره کنندگان قبلی، روند بهتری را برای به نتیجه رساندن مذاکرات آغاز کند.
در گفت‌وگو با تابناک مطرح شد
تتلو خوانندگی را پس از آزادی ادامه می‌دهد / آزادی او فعلا منتفی است
وکیل تتلو ناگفته‌های مهمی را از پرونده امیرحسین مقصودلو بیان کرد.
تحولات مهم منطقه و جهان؛
حملات سنگین موشکی صهیونیستها به شهر رفح/ سرنگونی ۱۲ پهپاد اوکراینی در آسمان روسیه/ افزایش بی‌سابقه درخواست صهیونیستها برای فرار از اراضی اشغالی
افزایش بی‌سابقه درخواست صهیونیستها برای فرار از اراضی اشغالی؛ بمباران شدید مناطق مختلف نوار غزه؛ شهادت 30 نفر در رفح توسط صهیونیست‌ها؛ انفجارهای پی‌درپی و حملات سنگین موشکی علیه شهر رفح و سرنگونی ۱۲ پهپاد اوکراینی در آسمان روسیه از مهم‌ترین خبر‌ها و رویداد‌های منطقه‌ای و بین المللی در ۲۴ ساعت گذشته بوده اند.
در گفت‌وگو با تابناک بررسی شد
جزئیات یک گزارش نیمه محرمانه در مورد گیاهان دارویی! / واکنش یک مقام سابق به تخلف عطاری‌ها
یک مقام سابق وزارت بهداشت با حمایت از تصمیم این وزارت خانه در ممنوعیت فروش دارو‌های گیاهی در عطاری ها، از گزارش‌های متعدد عوارض دارویی گیاهان دارویی در کشور خبر داد.
گفت‌وگو با استاد دانشگاه کلمبیا آمریکا/ دیوان لاهه صلاحیت رسیدگی به مسائلی را دارد که تابع منافع امریکا باشد/ حمایت از اسرائیل پایگاه رأی بایدن را به خطر انداخته است
«رابرت شاپیرو» معتقد است، در مسائلی که احکام دیوان بین المللی دادگستری مخالف منافع امریکا و متحدان مهمی چون اسرائیل باشد، این دادگاه صلاحیت رسیدگی به مسائل را ندارد.
گفت‌وگوی اختصاصی با «فرانک فن هیپل» مقام اسبق کاخ سفید
داشتن سلاح هسته‌ای به نفع ایران نیست / دلیل اختلاف نظر آمریکا با تروئیکای اروپایی در شورای حکام درباره ایران
پروفسور «فرانک فن هیپل» معتقد است، اگر همه سلاح‌های هسته‌ای از جمله سلاح‌های آمریکا را از بین ببریم، همه ما امن‌تر خواهیم بود.
پائز درحال کسب تجربه روی نیمکت ایران!
باز هم میلیمتری به آرژانتین باختیم؛ بیداری در شب پایانی! | ایران با یک امتیاز قعرنشین هفته اول! + جدول
تیم ملی ایران که نشانه‌هایی از بیداری و اعاده حیثیت در مصاف بامداد امروزش با آرژانتین دیده می‌شد، با کسب اولین امتیاز در مسابقات فصل جاری لیگ ملتها، به کارش در هفته نخست به عنوان قعرنشین پایان داد.
نامزدی لاریجانی در انتخابات ریاست جمهوری قطعی شد؟! / لاریجانی این بار تایید صلاحیت می‌شود؟
یک منبع نزدیک به علی لاریجانی در گفت‌وگو با تابناک درباره احتمال حضور وی در انتخابات ریاست جمهوری گفت: رد صلاحیت لاریجانی در انتخابات گذشته لطمه بزرگی به او بود؛ بنابراین، حضور دوباره وی در این عرصه باید با احتیاط بیشتری دنبال شود.
گزارش تابناک از تحولات انتخاباتی برای انتخابات ریاست جمهوری دوره چهاردهم
اصلاح طلبان به دنبال معرفی گزینه زن برای انتخابات ریاست جمهوری!/ رایزنی اولیه با ظریف و آذری جهرمی
با پایان یافتن مراسم تشییع و ترحیم شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی، هشتمین رئیس جمهور کشورمان در سانحه بالگرد و نیز تشییع پیکر همراهان شهیدشان، فضای سیاسی کشور در مسیر برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در حال داغ تر شدن است.
در گفت‌وگو با «بورس تابناک» بررسی شد؛
واکاوی روز‌های سیاه بورس/ از سیاست ریاضت مالی تا تصمیم اشتباه سهامداران خرد/ بورسی‌ها منتظر انتخاب رئیس جمهور جدید هستند؟
روند بازار سهام از آغاز سال تا به امروز، منفی بوده و شاخص کل بورس با از دست دادن سه کانال مهم به کف دو میلیون واحد نزدیک شده است، به گونه‌ای که حالا بورسی‌ها نظاره‌گر ۲۳ روز منفی از شروع سال جدید تا ششم خرداد هستند.
در گفت‌وگو با تابناک مطرح شد؛
هزینه های کمرشکن آی‌سی‌یو در ایران/ ناگفته‌های یک فوق تخصص از گردش مالی میلیون دلاری بیمارستان‌ها
یک فوق تخصص مراقبت‌های ویژه حقایق شوکه‌کننده‌ای را از گردش مالی بخش آی‌سی‌یو در بیمارستان‌های ایران بازگو کرد.
آبی‌ها قهرمانی را تعارف کردند
نکونام در آوردگاه دو مربی جوان؛ «جام» مهم است یا «تاج»؟ / استقلال چگونه قهرمان نمی‌شود؟
جواد نکونام در پیچ سختی قهرمانی لیگ را به پرسپولیس تعارف زد و اوسمار ویرا و شاگردانش هم در اوج ناامیدی به خوبی از این فرصت بهره بردند.
تابناک گزارش می‌دهد؛
بازی معمای زندانی و ممنوعیت حمله به تاسیسات هسته‌ای ایران؛ آیا اسرائیل اراده حمله دارد؟
پس از انبوهی از حملات بین اسرائیل و ایران، نگرانی‌ها از این که سایت‌های هسته‌ای ممکن است اهداف آینده باشند، افزایش یافته است.
استیمسون آمریکا بررسی کرد
چرایی روی آوردن اعراب خلیج فارس به دیپلماسی با ایران/ بعد از حمله ایران به اسرائیل شرایط تغییر کرد/ اعراب خواهان بازگشت به دوره تنش نیستند
اعضای شورای همکاری خلیج فارس می‌دانند که هیچ یک از پروژه‌های بزرگی که در نظر دارند، در سایه رویارویی نظامی با ایران محقق نمی‌شود.
آقای وزیر صمت؛ برای مشکلات خودرو‌های برقی وارداتی در جاده‌های ایران کهیر نمی‌زنید؟
با گذشت 10 ماه از نامه مهم رئیس جمهور فقید به وزیر صمت مبنی بر اجرای قانون مهم خودرویی، همچنان خبری از تعیین تکلیف دستور رئیس دولت سیزدهم در خصوص واردات خودروهای کارکرده به کشور نیست و عملا اجرای این قانون با تعلل وزرای صمت و اقتصاد، روی زمین مانده است.
مربی گمنام برزیلی، ایران را به ایستگاه استراحت تبدیل کرد
سومین شکست سریالی تیم ملی والیبال | المپیک پیشکش، از لیگ ملت‌ها سقوط نکنیم!
تیم ملی والیبال ایران که در جستجوی رویای صعود به المپیک راهی برزیل شده، در سومین بازی خود هم باخت تا خطر سقوط از جمع بزرگان دنیا را بیخ گوش خود ببیند. تا دیر نشده، باید فدراسیون بحران‌زده و رئیس جوانش را از خواب بیدار کرد...
مرور روزنامه‌های یکشنبه ششم خردادماه
بیماری سلمان و چشم‌انداز روابط ایران و عربستان/راهبرد دولت چهاردهم در اقتصاد/قانونگذاری مسئله‌محور در مجلس یازدهم
مسافران هشتم تیر، محدودیت‌هایی برای ثبت سفارش واردات کالا، حکم دیوان بین المللی لاهه و لجاجت اسرائیل، اجاره‌بها در مسیر ساماندهی، شفافیت برای ۱۶ میلیون کارگر، زنگ آغاز مجلس دوازدهم از فردا، سایه شوم قاچاق بر سر حیات وحش، پرونده‌های فساد و حاشیه‌های پررنگ‌تر از متن و بررسی سناریو‌های انتخابات پیش رو، از مواردی است که موضوع گزارش‌های خبری و تحلیلی روزنامه‌های امروز شده است.
خانواده شهدای خدمت با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند
واژه ها و عبارات رهبری در اشاره به نام شهدای اخیر؛ خستگی ناپذیرها، تغییر معنای نماز جمعه، کار برای مردم/ ملت ایران زنده است
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار خانواده‌های شهدای خدمت فرمودند: کار برای مردم، خدمت به مردم و مردمی‌ بودن از بارزترین ویژگی‌های شهدای حادثه اخیر است.
نخستین روز هفته؛ روند کاهشی بورس، سکه و دلار
بورس کم‌رمق با دامنه‌نوسان محدود شده/ سکه ۷۰۰ هزار تومان ارزان شد/ بانک مرکزی: نرخ موزون دلار ۳۶۷۵۸ تومان است
این روز‌ها، فعالان بازار سهام از سردرگمی و کم‌رمقی این بازار گلایه دارند و به نظر می‌رسد، فضای رکودی بازار‌های مالی در بورس نیز رقم خورده و نیازمند تدبیر از سوی مسئولان اقتصادی دولت است.
برنامه ماهواره‌ای «سینا ولی‌الله» برای همیشه تعطیل شد؟! / ام.بی.سی بی سینا!
«چندشنبه با سینا» از بهمن ۱۳۹۷ در این شبکه پخش هفتگی خود را از سر گرفت. این برنامه بار‌ها با تعطیلی‌های موقتی در همین شبکه هم مواجه بوده، اما تعطیلی شب گذشته آن در شبکه MBC Persia سر و صدای زیادی به پا کرد، به ویژه که سینا ولی الله قسمت جدید برنامه‌اش را در بستر اینترنت و در کانال یوتیوب خود منتشر نمود.
گمانه زنی‌ها در تابناک
اینجا خیابان «رئیسی» بالاتر از میدان «شهدای خدمت»؛ کدام خیابان تهران تغییر نام می‌دهد؟
اعضای شورای شهر و دیگر مقامات مرتبط، اقبال بیشتری به تغییر نام میدان پاستور به نام شهدای خدمت و خیابان پاستور به نام ابراهیم رئیسی نشان دادند.
در گفت‌وگو با تابناک مطرح شد؛
ناگفته‌های پزشک رئیس جمهور؛ از اُفت فشار یک رئیس جمهور تا ماجرای سکته یکی از اعضای دولت / دو عارضه و مشکل پرتکرار در مقامات
شاید برای همه سوال باشد که دقیقا برای یک رئیس جمهور چه پروتکل‌های پزشکی رعایت می‌شود.
مرور روزنامه‌های شنبه ۵ خردادماه
تیترها در تدارک تیرماه؛ گزینه ها و گزینه سازی ها برای انتخابات / «شهید رئیسی» را انتخاباتی نکنیم/صراحت‌های یک سقوط در منطقه مه‌آلود
روایت ستاد کل نیرو‌های مسلح از حادثه بالگرد، ادامه مسیر یا چرخش فرمان سیاست، صدور حکم توقف جنگ در رفح توسط لاهه، تشییع مردمی رئیس‌جمهور و همراهان، شمارش معکوس تا انتخابات ۸ تیر، انتقاد بازنشستگان تامین اجتماعی از هزینه‌های بالای درمان، ضرورت تغییر مسیر برای والیبال و جدایی شورا‌ها از ریاست جمهوری، از مواردی است که موضوع گزارش‌ها خبری و تحلیلی روزنامه‌های امروز شده است.
برگزاری مراسم بزرگداشت رئیس‌جمهور و همراهانش از سوی رهبر انقلاب
مراسم بزرگداشت رئیس جمهور فقید و همراهان گرامی ایشان از سوی رهبر انقلاب اسلامی برگزار شد.
اسامی ۲۰ نامزد احتمالی انتخابات ریاست جمهوری
در پی شهادت رئیس جمهور در اتفاقی نادر دوره ریاست جمهوری در ایران نا تمام ماند تا با برگزاری انتخابات زودهنگام سکاندار قوه اجرایی کشور مشخص شود.
بازی دوم ضعیف تر از نمایش اول
لیگ ملت‌ها ۲۰۲۴؛ ایران در تور والیبال ایتالیا گیر کرد | رئیس جوان، توپ حاشیه را بر زمین می خواباند؟!
این که تیم ملی ایران از سطح اول والیبال جهان فاصله می‌گیرد، دغدغه مهم برخی از کارشناسان و علاقه مندان این ورزش است که معتقدند دیگر نمی‌توان به شگفتی مردان مقابل تیم‌هایی چون ایتالیا دل بست. و البته در کنار این، باید به جوانی تیم و ضرورت برنامه ریزی کادر فنی و فدراسیون و دور شدن از حاشیه ها نیز اشاره و تاکید داشت.
نتایج هشت بازی‌ همزمان لیگ برتر فوتبال ایران
گزارش زنده هفته ۲۸: کامبک معجزه‌وار پرسپولیس با 4گل در یک ربع! | استقلال در قائمشهر از صدر افتاد + جدول لیگ
پرسپولیس در تهران و استقلال در قائمشهر، مقابل دو حریف پرانگیزه و در خطر سقوط استقلال خوزستان و نساجی قرار گرفتند و جان به لب شدند. در آزادی یکی از معجزات فوتبال با کامبک چهارگله سرخ‌ها روی باخت ۳برصفر نیمه اول رخ داد...
وداع با استاندار دوست داشتنی در مراغه و جان‌فدای رئیس جمهور در شهر ری
مراسم وداع با سرتیم حفاظت رئیس جمهور در شهر ری و تشییع و تدفین استاندار فقید آذربایجان شرقی در شهر مراغه برگزار شد.
جام ملت‌های اروپا را کدام تیم به خانه می‌برد؟
قهرمانان ادوار گذشته یورو + مدعیان جام هفدهم اروپا
قهرمانی یونانِ تدافعی در ۲۰۰۴ یا قهرمانی دانمارکی که اصلا به یورو صعود نکرده بود و اخراج یوگسلاوی منجر به حضورشان در سال ۱۹۹۲ شد، ثابت می‌کند که نمی‌توان نتایج این جام را چندان پیش‌خوانی کرد؛ اما ...
پایان بدرقه تاریخی شهید جمهور/ همراهی مردم ایران، تیتر یک رسانه‌های جهان شد
پیکر مطهر شهید آیت الله رئیسی برای تشییع و تدفین در حرم حضرت علی بن موسی الرضا(ع) به مشهد مقدس انتقال یافت.
گزارش حاشیه‌ای تابناک از یک بدرقه تاریخی؛
رکورد‌هایی که ابراهیم رئیسی جابجا کرد/ در روز تاریخی مشهد چه گذشت؟
امروز ۰۳ /۰۳/ ۱۴۰۳ یک روز عادی نبود؛ بدرقه تاریخی مردم از پیکر ابراهیم رئیسی موجب شده تا مردم ایران با وجود گذشت چند روز از حادثه تلخ سقوط بالگرد، همچنان در صدر اخبار قرار گیرند.
انتشار نخستین گزارش ستاد کل نیروهای مسلح از حادثه بالگرد رئیس جمهور | بررسی احتمال شلیک گلوله / در مکالمات خلبان چه گذشت؟
ستاد کل نیروهای مسلح اعلام کرد: بخش قابل توجهی از اطلاعات در زمینه‌های مختلف تخصصی، فنی و عمومی که میتوانست در وقوع سانحه دخیل باشد، جمع‌آوری شده است.
جهان به روایت تصاویر
از گزارش سقوط بالگرد رئیس جمهور شهید تا اعتراضات ضد اسرائیلی در آمریکا و انگلیس
تابناک در قالب گزارش تصویری به مرور رویداد‌ها و اخبار جهان از نگاه عکاسان پرداخته است که در ادامه شاهد آن هستید. ما در این گزارش، همچنین به رویداد تلخ شهادت رئیس جمهور و دیگر حواشی در جهان پرداخته ایم که از نگاه شما خوبان می گذرد.
ادعای جنجالی رسانه غربی درباره مذاکرات محرمانه ایران و آمریکا  / رایزنی ایران و آمریکا درباره رفتن نتانیاهو
یک رسانه غربی مدعی شد در جریان مذاکرات محرمانه ایران و آمریکا در عمان درباره علائق مشترک طرفین برای تغییر دولت در اسرائیل رایزنی شده است.
بیرجند آغوش خود را برای رئیس جمهور شهید باز کرد / استقبال عجیب بیرجندی ها از رئیس جمهور فقید
مردم داغدار خراسان جنوبی زادگاه رییس جمهور شهید آیت الله سید ابراهیم رییسی از صبح امروز پنجشنبه برای میزبانی از پیکر مطهر وی در میدان قیام بیرجند تجمع کرده اند.
اولین شکست رسمی ایران با هدایت پائز
والیبال لیگ ملت‌ها ۲۰۲۴: باخت قابل انتظار در گام اول | صرب‌ها را از خواب بیدار کردیم!
تیم ایران در حالی‌که می‌توانست با استفاده از ناهماهنگی صرب‌ها و ناشناخته بودن حملات خود، دو ست نخست را از حریف قدرتمند گرفته و حداقل یک امتیاز خود را تثبیت کند، با اشتباهات زیاد بازیکنان بازی را در ست چهارم با اختلاف واگذار کرد. در دفاع روی تور و حمله به وضوح ضعیف‌تر بودیم
مرور روزنامه‌های پنج شنبه سوم خرداد
انتشار تصاویر دلخراش چرا؟ /گفت وگوی منتشر نشده شهید آل هاشم/بازآرایی هسته سخت نظام
دیدار رهبر انقلاب با سران خارجی، رئیس جمهور جدید برای یک دوره ۴ ساله، تهران عزادار، میزبان مقامات بلندپایه خارجی، موج به رسمیت شناختن فلسطین خارج از فرآیند امریکایی اسلو، نقش ویژه شهید امیرعبداللهیان در تأمین واکسن در روزهای سخت کرونا، نقشه راه مقابله و پیشگیری از اعتیاد در شبکه‌های اجتماعی و شگفتی رسانه‌های خارجی از مراسم تشییع رئیس جمهور شهید ایران از مواردی است که موضوع گزارش های خبری و تحلیلی روزنامه های امروز شده است.
ادای احترام سران و مقامات ارشد کشور‌های جهان به رئیس جمهور شهید ایران / امیر قطر، نخست وزیر عراق و وزیر خارجه مصر و ...
رئیس جمهور تاجیکستان اولین مقامی بود که با هیات همراه به رئیس جمهور فقید ایران و وزیر خارجه کشورمان که در سانحه هوایی شهید شدند، ادای احترام کرد.
چینی‌ها قسط وام را ندادند و مالکیت نراتزوری را دادند
پاقدم طارمی؛ اینترمیلان مصادره شد! | شرکت آمریکایی صاحب جدید مهدی
دیروز طارمی برای گذراندن تست پزشکی در کمپ برگامو، واقع در ۵۰ کیلومتری میلان توسط خبرنگاران پاپاراتزی قبل از معارفه در سن سیرو شکار شد. حالا مهدی باید با مالکان خسیس آمریکایی کنار بیاید؛ هر چند او با ارزان‌ترین انتقال راهی اینتر شده است.
اقامه نماز رهبر انقلاب بر پیکر رئیسی و شهدا / ادای احترام هیات‌های بلندپایه به رئیس جمهور و وزیر خارجه فقید ایران
مراسم تشییع و اقامه نماز بر پیکر آیت الله سیّدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور اسلامی ایران، دکتر امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، حجت‌الاسلام‌والمسلمین آل‌هاشم، نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی، دکتر رحمتی استاندار آذربایجان شرقی و همراهان گرامی ایشان در سانحه هوایی، به امامت رهبر معظم انقلاب از ساعت ۷:۳۰ صبح امروز چهارشنبه در دانشگاه تهران آغاز شد.
آخرین حضور سید ابراهیم رئیسی پس از شهادت در دیدار خارجی رهبر انقلاب
در پی درگذشت شهادت‌گونه حجت‌الاسلام و المسلمین رئیسی، رئیس جمهور و همراهان ایشان، آقای محمد شیاع السودانی، نخست وزیر عراق، پیش از ظهر امروز با رهبر انقلاب اسلامی، دیدار کرد.
آخرین اکت دیپلماتیک امیرعبداللهیان قبل از شهادت | لحظه‌ای که وزیر خارجه ایران، رئیس جمهور آذربایجان را تنبیه کرد (عکس)
حسین امیر عبدالهیان، وزیر خارجه ایران به همراه رئیس جمهور برای شرکت در مراسم افتتاح یک سد عازم شمال شرق کشور و منطقه مرزی با آذربایجان شد که در بازگشت از این منطقه، بر اثر سانحه هوایی به همراه رئیس جمهور و هیات همراهش به شهادت رسید.
اطلاعیه ستاد کل درباره حضور پهپاد ترکیه در ایران | چه کسی بالگرد رئیسی را پیدا کرد؟
ستادکل نیرو‌های مسلح اعلام کرد: در ساعات اولیه صبح روز دوشنبه، نقطه دقیق حادثه سقوط بالگرد توسط نیرو‌های امدادگر زمینی و پهپاد‌های ایرانی نیرو‌های مسلح، که از مأموریت در شمال اقیانوس هند فراخوانده شده بودند، کشف شد.
ناگفته از آخرین لحظات قبل از پرواز بالگرد / رئیسی، امیر عبداللهیان را صدا زد و ...
پس از سانحه برای بالگرد رئیس جمهور، یکی از مهم‌ترین پرسش‌ها در ذهن افکار عمومی این بوده که چرا برخی در این پرواز بوده اند و برخی با بالگرد‌های دیگر حرکت کرده اند؟!
دو صندلی خاص در کانون توجهات افتتاحیه خبرگان ششم؛ موحدی کرمانی رئیس شد/ رهبر انقلاب: وجدان‌های بیدار، در طرح گره‌گشای حکمرانی اسلامی تامل کنند / پایان نمایندگی آیت الله جنتی
صبح امروز - یکم خرداد - مراسم افتتاحیه و نخستین اجلاس رسمی دوره ششم مجلس خبرگان رهبری، با حضور سران قوا و شخصیت‌های کشوری و لشکری و با پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی در تهران برگزار شد.
وداع در خرداد حادثه ها؛ فردا رهبر انقلاب بر پیکر شهدا نماز می‌خوانند
فردا ساعت ۷ صبح، مراسم اقامه نماز بر پیکرهای شهدای خدمت به امامت رهبر معظم انقلاب و تشییع شهدا در دانشگاه تهران برگزار می‌شود.
سایر ویژه‌ها