Notice: Constant html_javascript_convert_error_invvar already defined in /home/davtal/domains/davtalabin.com/public_html/modules/mod_typewriterticker/mod_typewriterticker.php on line 342
چهارشنبه, 26 اردیبهشت 1403

معرفی داوطلبان انتخابات

داوطلبان انتخابات مجلس و شوراها.

   اخبار انتخابات : آرشیو اخبار
محسن رضابب :به اندازه کافی نظارت بر انتخابات وجود دارد مشاهده در قالب PDF چاپ فرستادن به ایمیل
جمعه, 11 اسفند 1391 ساعت 11:13 بازدیدها:1854 مرتبه

بنده نگرانی انتخابات 92 نیستم و معتقدم انتخابات ریاست جمهوری یازدهم در شرایط خوبی انجام می گیرد. به اندازه کافی نظارت بر انتخابات وجود دارد همچنانکه نظارت شورای نگهبان و نظارت کاندیداها مانع از این امر خواهد شد. به گزارش موج حضور به نقل از ایلنا از یزد، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در پایان سفر خود به یزد در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا مبنی بر اینکه "آیا طرح بحث مهندسی انتخابات توسط مسئولان کشور و برخی نهادها، موجب ایجاد شبهه در اذهان عمومی درخصوص نتیجه انتخابات ایجاد نخواهد شد؟" گفت: بنده نگران انتخابات 92 نیستم و مطمئن هستم انتخابات ریاست جمهوری یازدهم در شرایط خوبی انجام می گیرد. به اندازه کافی نظارت بر انتخابات وجود دارد همچنانکه نظارت شورای نگهبان و نظارت کاندیداها مانع از این امر خواهد شد.

وی همچنین در پاسخ به سوال خبرنگار دیگری مبنی بر اینکه " آیا حضور شما در انتخابات دستوری است یا خودتان احساس تکلیف کرده اید؟ "، تصریح کرد: بنده همیشه بر اساس تکلیفی که خودم احساس کرده ام عمل کرده ام چه در ورود به دفاع مقدس، چه در خروج از سپاه و چه ورود در انتخابات.

محسن رضایی همچنین در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی راهکارها برای جلوگیری از فشار اقتصادی روزافزون بر مردم، گفت: مجلس و دولت باید با همتی بیشتر گرانی ها را مهار کنند چراکه فشاری که بر مردم ایجاد شده در شان نظام نیست. وی ادامه داد: اولویت در این دوره ریاست جمهوری باید اقتصاد، زندگی و اخلاق باشد.

وی افزود: گرانی های اخیر معلول چند علت از جمله تحریم ها، کسر بودجه دولت، استقراض بانک ها از بانک مرکزی و هدفمندی یارانه ها است اگرچه "خودزنی های ماه گذشته" هم در گرانی ها اثر داشته است.

کلمات کلیدی: انتخابات ریاست جمهوری ، نظارت شورای نگهبان ، محسن رضایی

 

افزودن نظر


کد امنیتی
تصویر جدید

خراسان شمالی


آمار بازدیدکنندگان

301امروزmod_vvisit_counter
815دیروزmod_vvisit_counter
5940این هفتهmod_vvisit_counter
10701هفته گذشتهmod_vvisit_counter
46121این ماهmod_vvisit_counter
40074ماه گذشتهmod_vvisit_counter
19416240کل بازدیدهاmod_vvisit_counter

بازدیدکنندگان: 6 مهمان حاضر
IP شما: 3.137.178.217
Mozilla 5.0, 
امروز: 26 اردیبهشت 1403