Notice: Constant html_javascript_convert_error_invvar already defined in /home/davtal/domains/davtalabin.com/public_html/modules/mod_typewriterticker/mod_typewriterticker.php on line 342
پنجشنبه, 27 اردیبهشت 1403

معرفی داوطلبان انتخابات

داوطلبان انتخابات مجلس و شوراها.

   اخبار انتخابات : آرشیو اخبار
استراتژی اصلاح‌طلبان برای حضور در انتخابات/ ابوترابی‌فرد کاندیدای جامعه روحانیت شد مشاهده در قالب PDF چاپ فرستادن به ایمیل
جمعه, 11 اسفند 1391 ساعت 02:42 بازدیدها:2525 مرتبه

زاکانی در جمع اصولگرایان ‌سیستان و بلوچستان عنوان کرد
استراتژی اصلاح‌طلبان برای حضور در انتخابات/ ابوترابی‌فرد کاندیدای جامعه روحانیت شد
خبرگزاری فارس: دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب درباره استراتژی اصلاح‌طلبان برای انتخابات گفت: اصلاح‌طلبان به دنبال این هستند تا اعلام کنند کشور به بن بست رسیده و برنامه بعدی آنها این است که همه اصولگرایان را معادل دولت بگیرند.
خبرگزاری فارس: استراتژی اصلاح‌طلبان برای حضور در انتخابات/ ابوترابی‌فرد کاندیدای جامعه روحانیت شد

به گزارش خبر‌گزاری فارس از زاهدان، علیرضا زاکانی دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی صبح امروز در اجتماع اصولگریان استان سیستان و بلوچستان در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه استراتژی جمعیت رهپویان برای انتخابات آینده چیست، گفت: جمعیت رهپویان بر خلاف دیگران که ابتدا با معرفی افراد وارد عرصه انتخابات شده‌اند، به معرفی گفتمان خود یعنی «گفتمان پیشرفت اسلامی» می‌پردازد.
سخنگوی فراکسیون اصولگرایان مجلس اظهارداشت: در صورتی که این گفتمان در جامعه جا بیفتد مصداق آن نیز مشخص خواهد شد و ما حتماً در انتخابات به یک نامزد خواهیم رسید و آن را معرفی می‌کنیم.
زاکانی در ادامه افزود: اما اگر جهت‌گیری انقلاب و گفتمان اصولگرایی بخواهد در این انتخابات به خطر بیفتد ما تنزل می‌کنیم تا جهت‌گیری‌های انقلاب مورد خدشه قرار نگیرد و پیشنهاد می‌کنیم در این صورت اصولگرایان یک نامزد واحد را معرفی کنند.
وی همچنین در خصوص ائتلاف سه‌گانه یادآور شد: اینگونه رفتارها که افراد جمع می‌شوند تا ظرفیت‌های خود را در راستای انقلاب به کار گیرند و نقص‌های یکدیگر را جبران کنند ممدوح است اما جمعیت رهپویان در انتخابات پیش رو از زاویه اقتضا و نیاز جامعه و انقلاب، کار خود را پیش می‌برد.
دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی در پاسخ به این سوال که به نظر شما جامعتین در انتخابات به چه شکل حاضر می‌شوند و حمایت آنها از چه افراد و یا گروه‌هایی است، گفت: جامعه روحانیت مبارز تهران سه نفر را معرفی کرده بود که ظاهراً یک نفر منتفی شده و تنها حجت‌الاسلام  ابوترابی‌فرد و حجت‌الاسلام  پورمحمدی به عنوان گزینه‌های جامعه روحانیت برای انتخابات مطرح هستند.
وی گفت:  البته شنیده‌ام که آقای پورمحمدی اعلام داشته «اگر آقای ابوترابی بخواهد وارد انتخابات شود بنده انصراف می‌دهم».
نماینده مردم تهران اظهار داشت: جامعه مدرسین حوزه علمیه قم هم تا کنون به معنای معرفی مصداق برای انتخابات ریاست جمهوری وارد عمل نشده است.
وی در ادامه در پاسخ به این سوال که جبهه پایداری که در راس آن آیت الله مصباح حضور دارد نسبتش با اصولگرایی چگونه است و آیا این جبهه همراه با اصولگرایان است یا در تقابل با اصولگرایان، گفت: آیت‌الله مصباح فرمودند من این جبهه را راه اندازی نکردم. جبهه پایداری گروهی هستند که مورد حمایت ایشان می باشد و از دوستان اصولگرا هستند.
زاکانی همچنین ادامه داد: کاندیدای این جبهه برای انتخابات ریاست جمهوری تا الان آقای لنکرانی است البته این جبهه از جلیلی و فتاح نیز به عنوان گزینه‌های خود نام می‌برد اما آقای جلیلی بارها اعلام کردند که در انتخابات حضور نمی‌یابند و فتاح نیز اعلام کرده است که در انتخابات شرکت نمی‌کند.
وی همچنین با اشاره کاندیداهای جبهه پیروان خط امام و رهبری اظهار داشت: این جبهه نیز در داخل خانواده اصولگرایان است و کاندیدای آنها آقایان متکی و آل اسحاق هستند.
دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی با اشاره به کاندیداهایی که به صورت مستقل در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شرکت می‌کنند، گفت: رضایی و سبحانی افرادی هستند که اعلام کردند به صورت مستقل در انتخابات حضور می‌یابند.
وی همچنین در ادامه افزود: جمعیت رهپویان و ایثارگران نیز به عنوان یکی از اضلاع اصولگرایان اعلام کردند که فرد برایشان ملاک نیست و سعی در تبیین و تشریح گفتمان پیشرفت اسلامی در جامعه دارند.
زاکانی در پاسخ به این سوال که به نظر شما نتیجه مذاکرات هسته‌ای ایران با گروه 1+5 در آلماتی به چه نتیجه‌ای رسیده است  و آیا تحریم‌ها در اثر حل این موضع برداشته می‌شود، گفت: تحریم‌ها ربطی به موضوع هسته‌ای ندارد بلکه آنها پیش از این اعلام کرده بودند مشکل ما با جمهوری اسلامی ایران سر موضوع هسته‌ای پیش از این که یک مشکل فنی باشد یک مساله سیاسی است که باید ایران آن را با 1+5 حل کند.
وی همچنین اظهارداشت: غربی‌ها به دنبال این هستند که علم و دانش را در کشور ما مهار کنند و مانع از توسعه علم شوند.
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: تحریم‌ها در داخل کشور با توجه به اقتصاد مقاومتی و تدبیر و تفاهم مسئولان قابل حل است و ربطی به موضوع هسته‌ای ندارد.
وی در پاسخ به این سوال که به نظر شما استراتژی اصلاح‌طلبان برای انتخابات ریاست جمهوری دوره یازدهم چگونه است، گفت: اصلاح‌طلبان به دنبال این هستند که اعلام کنند کشور به بن بست رسیده است و برنامه بعدی آنها این است که همه اصولگرایان را معادل دولت بگیرند و کار خوب دولت و خدمات آن را نادیده گرفته و در عوض با سیاه نمایی، اشتباهات دولت را که ما هم آن را قبول نداریم برجسته کنند و بگویند همه اصولگراها اینها هستند.
زاکانی با بیان اینکه اصلاح‌طلبان در آستانه انتخابات به دنبال بازسازی شبکه اجتماعی برای فعال شدن در عرصه انتخابات شوراها هستند گفت:  آنها به دنبال حداقل هایی می گردند تا مسیر را برای خودشان باز کنند.
وی همچنین در پاسخ به این سوال که کاندیداهای اصلاح طلبان برای انتخابات چه کسانی هستند، افزود: در درجه اول آنها به دنبال بازگشت افراطی‌های جریان خود و همان فتنه گران هستند. در درجه دوم آنها حضور خاتمی را پیشنهاد می دهند یا در مرحله بعد نیز افرادی مانند نجفی، عارف و جهانگیری را برای شرکت در انتخابات مطرح می‌کنند.
دبیر کل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی اظهار داشت: در صورت عدم تحقق این سه گزینه آنها پشت سر اصولگرایی قرار می‌گیرند که بتواند راه را برای حضور آنها باز کند.
وی در مواجهه با این پرسش که آیا خاتمی شانس حضور در انتخابات را پیدا می کند گفت: تا آنجا  که من اطلاع دارم آنها اعلام کردند که خاتمی در انتخابات حضور نمی یابد.

 

 

افزودن نظر


کد امنیتی
تصویر جدید

خراسان شمالی


آمار بازدیدکنندگان

32امروزmod_vvisit_counter
1044دیروزmod_vvisit_counter
6715این هفتهmod_vvisit_counter
10701هفته گذشتهmod_vvisit_counter
46896این ماهmod_vvisit_counter
40074ماه گذشتهmod_vvisit_counter
19417015کل بازدیدهاmod_vvisit_counter

بازدیدکنندگان: 19 مهمان حاضر
IP شما: 3.21.247.253
Mozilla 5.0, 
امروز: 27 اردیبهشت 1403