Notice: Constant html_javascript_convert_error_invvar already defined in /home/davtal/domains/davtalabin.com/public_html/modules/mod_typewriterticker/mod_typewriterticker.php on line 342
چهارشنبه, 26 اردیبهشت 1403

معرفی داوطلبان انتخابات

داوطلبان انتخابات مجلس و شوراها.

   اخبار انتخابات : آرشیو اخبار
همزمانی انتخابات شوراها با ریاست جمهوری سیاسی است مشاهده در قالب PDF چاپ فرستادن به ایمیل
جمعه, 11 اسفند 1391 ساعت 02:37 بازدیدها:3042 مرتبه

مدیر کل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری تهران گفت: همزمانی انتخابات شوراها با انتخابات ریاست جمهوری یک مشارکت مردمی است که جلوه سیاسی دارد. اردوخانی، مدیر کل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری تهران در خصوص انتخابات شورا اظهار داشت: همزمانی انتخابات شوراها با انتخابات ریاست جمهوری یک مشارکت مردمی است که جلوه سیاسی دارد مگر می‌شود سیاست را از مشارکت مردم جدا بدانیم. وی با بیان اینکه هر حکومتی که مشارکت مردم در آن افزایش پیدا کند قطعا در آن نظام حکومتی شاهد پشتیبانی و پایه‌های قوی در بین عمومی مردم و مجامع جهانی خواهیم بود، گفت: به هر حال هر مشارکت در ایران باعث توجه کردن کشورهای دیگر به ایران می‌شود چرا که با وجود تحریم‌ها از  مشارکت مردم کم نشده و کشورهای بیگانه شاهد آن خواهند بود.

وی افزود: در 22 بهمن شاهد مشارکت میلیونی مردم بودیم که در آینده در انتخابات شورا شاهد این امر خواهیم بود، چرا که مردم با مشارکت خود نماینده‌های خود را در انتخابات شورا مشخص می‌کنند. در واقع ما امسال نسبت به سال گذشته انتخابات قوی‌تری خواهیم داشت. اردوخانی بیان کرد: قطعا ما پیش‌بینی تعداد قابل توجهی از افزایش کاندیداتور و نامزدهای انتخاباتی را کرده‌ایم و مطمئن هستیم این بار انتخابات با نفرات و کاندیداتور و نامزد انتخابات بیشتر برگزار خواهد شد. همچنین شور چون هیجان انتخابات شوراها افزایش خواهد یافت. مدیر کل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری تهران  با بیان اینکه قسمتی از هزینه انتخابات شوراها را وزارت کشور به عنوان متولی می‌پردازد، افزود: در خصوص بودجه برای انتخابات شوراها پیش‌بینی‌های لازم صورت گرفته است که امیدواریم انتخابات شورا گام دیگری برای مشارکت مردمی باشد. چرا که این انتخابات و هر  انتخاباتی سرنوشت مردم را مشخص می‌کند. وی با اشاره به اینکه هر جا مشارکت مردمی صورت گیرد کشورهای بیگانه عقب‌نشینی می‌کنند چرا که سیاست‌های اروپایی و کشورهای غربی چشم‌شان به مشارکت‌های مردمی در ایران است، گفت: با توجه به تحریم‌های پیش رو شاهد بودیم که در 22 بهمن تمام مجامع جهانی و سیاست‌های اروپایی با این حضور مرد در این راهپیمایی، عقب‌نشینی کردند در واقع در  انتخابات شوراها ما نیز این امر را شاهد خواهیم بود چرا که مشارکت مردم سرنوشت حیاتی است. وی ادامه داد: هر جا که دچار مشکل شدیم زمانی که کار را به مردم سپردیم مشکلات مرتفع شد بنابراین با افزایش حضور مردم در انتخابات شوراها ما شاهد عقب‌نشینی کشورهای غربی خواهیم بود.

http://www.shoraonline.com

کلمات کلیدی:
انتخابات ریاست جمهوری
انتخابات شورای شهر
 

 

افزودن نظر


کد امنیتی
تصویر جدید

خراسان شمالی


آمار بازدیدکنندگان

562امروزmod_vvisit_counter
815دیروزmod_vvisit_counter
6201این هفتهmod_vvisit_counter
10701هفته گذشتهmod_vvisit_counter
46382این ماهmod_vvisit_counter
40074ماه گذشتهmod_vvisit_counter
19416501کل بازدیدهاmod_vvisit_counter

بازدیدکنندگان: 14 مهمان حاضر
IP شما: 3.129.87.138
Mozilla 5.0, 
امروز: 26 اردیبهشت 1403