Notice: Constant html_javascript_convert_error_invvar already defined in /home/davtal/domains/davtalabin.com/public_html/modules/mod_typewriterticker/mod_typewriterticker.php on line 342
چهارشنبه, 26 اردیبهشت 1403

معرفی داوطلبان انتخابات

داوطلبان انتخابات مجلس و شوراها.

   اخبار انتخابات : آرشیو اخبار
رمز موفقیت اصول‌گرایان در انتخابات وحدت بر سر یک کاندیداست مشاهده در قالب PDF چاپ فرستادن به ایمیل
جمعه, 11 اسفند 1391 ساعت 02:35 بازدیدها:2782 مرتبه

نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: اگر اصول‌گرایان بتوانند به یک کاندیدای واحد و مورد تأیید همه جریان‌ها و شاخه‌های اصول‌گرایی برسند، با یک برنامه جامع می‌توانند از فضای کلی کشور استفاده نموده و به موفقیت برسند. به گزارش موج حضور به نقل از پایگاه خبری تحلیلی باز انتخابات، حمیدرضا فولادگر با اشاره به اینکه هرچه تعداد کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری افزایش یابد شاهد رقابت سالم‌تر و پرشورتر انتخاباتی هستیم، اظهار کرد: اگر این موضوع به این معنی باشد که مشخص کننده تشکل‌ها، احزاب و گروه‌ها باشد، سبب متفرق و پخش شدن آراء انتخاباتی می‌شود. وی اضافه کرد: رویه گمنامی حزب یا تشکل‌ها این امکان را به وجود می‌آورد آن فرد اصلح که دارای برنامه و تجربه لازم برای اداره کشور است و از اعضای گروه یا تشکل خاصی است، انتخاب نشود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه منوچهر متکی جزو کاندیداهای جبهه پیروان خط رهبری است، بیان کرد: جبهه پیروان خط رهبری شاخه‌ای از اصول‌گرایان است. وی با تاکید بر اینکه آقایان علی اکبر ولایتی، غلامعلی حداد عادل و محمدباقر قالیباف برای انتخابات ریاست جمهوری ائتلاف سه‌گانه‌ای را تشکیل داده‌اند، ادامه داد: اگر اصول‌گرایان متفرق شوند و اتحاد نداشته باشند، امکان اینکه از اصلاح طلبان یا جریان حامی دولت به صحنه آید بسیار زیاد است. حمیدرضا فولادگر با اشاره به اینکه گرایشی به دو جناح اصلاح طلب و حامی دولت وجود دارد، تصریح کرد: اگر اصول‌گرایان بتوانند به یک کاندیدای واحد و مورد تایید همه جریان‌ها و شاخه‌های اصول‌گرایی برسند، با یک برنامه جامع و مشخص می‌توانند از فضای کلی کشور استفاده نموده و به موفقیت برسند.

کلمات کلیدی:
اصول‌گرایان
انتخابات ریاست جمهوری
 

 

افزودن نظر


کد امنیتی
تصویر جدید

خراسان شمالی


آمار بازدیدکنندگان

129امروزmod_vvisit_counter
815دیروزmod_vvisit_counter
5768این هفتهmod_vvisit_counter
10701هفته گذشتهmod_vvisit_counter
45949این ماهmod_vvisit_counter
40074ماه گذشتهmod_vvisit_counter
19416068کل بازدیدهاmod_vvisit_counter

بازدیدکنندگان: 16 مهمان حاضر
IP شما: 3.145.56.28
Mozilla 5.0, 
امروز: 26 اردیبهشت 1403