Notice: Constant html_javascript_convert_error_invvar already defined in /home/davtal/domains/davtalabin.com/public_html/modules/mod_typewriterticker/mod_typewriterticker.php on line 342
سه شنبه, 25 اردیبهشت 1403

معرفی داوطلبان انتخابات

داوطلبان انتخابات مجلس و شوراها.

   اخبار انتخابات : آرشیو اخبار
بیش از 30 هزار نفر، برگزاری انتخابات را در استان کرمان بر عهده دارند مشاهده در قالب PDF چاپ فرستادن به ایمیل
پنجشنبه, 10 اسفند 1391 ساعت 16:09 بازدیدها:2531 مرتبه

معاون سیاسی و امنیتی استانداری کرمان گفت: بیش از 30 هزار نفر، برگزاری انتخابات ریاست جمهوری یازدهم و شوراهای اسلامی شهر و روستا را در استان کرمان بر عهده دارند. به گزارش موج حضور به نقل از ایرنا، ˈجواد کمالیˈ روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران در کرمان افزود: این عوامل شامل اعضای هیات های اجرایی، نظارت، بازرسی، اعضای شعب اخذ رای و متولیان امنیت انتخابات هستند.
وی بیان کرد: تمهیدات برگزاری انتخابات در 23 شهرستان و 58 بخش استان کرمان برنامه ریزی شده است. معاون استاندار کرمان ادامه داد: استکبار در ماه های اخیر تلاش کرد با تشدید تحریم های بین المللی، جمهوری اسلامی را از پای درآورد اما به لطف خدا ملت ایران مقابل شدیدترین تحریم های تاریخ بین الملل ایستادگی و مقاومت کرد.

وی گفت: دشمنان برنامه ریزی کرده بودند ملت ایران پس از یک ماه دست خود را به نشانه تسلیم بالا بگیرد اما مردم دست خود را با مشت های گره کرده در راهپیمایی پر شور و شعور 22 بهمن امسال بالا گرفتند که آثار این حضور قدرتمند در مذاکرات اخیر ایران و گروه 5+1 نمایان شد. کمالی، انتخابات ریاست جمهوری یازدهم و شوراها را بسیار بااهمیت دانست و اضافه کرد: بیش از 30 انتخابات در 34 سال گذشته در ایران اسلامی برگزار شده که در دنیا بی نظیر است. وی گفت: برگزاری این تعداد انتخابات در کشور نشان می دهد که ایران اسلامی، آزادترین، مستقل ترین و سرافرازترین کشور در دنیا با حاکمیت مردمسالاری دینی است. وی تاکید کرد: همه مردم، مسوولان و رسانه ها باید بسیج شوند تا انتخاباتی باشکوه و عزت، توام با اجرای قانون و رعایت امانت الهی و اسلامی برگزار شود و دشمنان اسلام و انقلاب بار دیگر مایوس شوند. معاون استاندار کرمان گفت: تاکنون دو انتخابات پرحجم، پیچیده و سنگین مانند ریاست جمهوری و شوراها در تاریخ انقلاب برگزار نشده و لازم است همه در این مسیر به وظایف و تکالیف الهی و اسلامی خود به خوبی عمل کنند. وی اضافه کرد: تمامی مسوولان انتخابات و فرمانداران و بخشداران استان های کرمان و هرمزگان در همایش دو روزه آموزشی در کرمان شرکت کردند که آثار و نتایج مفیدی به دنبال داشته است. کمالی بر لزوم توجه به آموزش مباحث انتخابات و تداوم دوره های آموزشی تاکید کرد و گفت: وقتی آموزش حاکم باشد خطا کمتر می شود و کار به بهترین شکل ممکن پیش می رود.

کلمات کلیدی: انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا ، استانها ، استان کرمان

 

افزودن نظر


کد امنیتی
تصویر جدید

خراسان شمالی


آمار بازدیدکنندگان

809امروزmod_vvisit_counter
2031دیروزmod_vvisit_counter
5633این هفتهmod_vvisit_counter
10701هفته گذشتهmod_vvisit_counter
45814این ماهmod_vvisit_counter
40074ماه گذشتهmod_vvisit_counter
19415933کل بازدیدهاmod_vvisit_counter

بازدیدکنندگان: 9 مهمان حاضر
IP شما: 3.16.67.54
Mozilla 5.0, 
امروز: 25 اردیبهشت 1403