Notice: Constant html_javascript_convert_error_invvar already defined in /home/davtal/domains/davtalabin.com/public_html/modules/mod_typewriterticker/mod_typewriterticker.php on line 342
چهارشنبه, 26 اردیبهشت 1403

معرفی داوطلبان انتخابات

داوطلبان انتخابات مجلس و شوراها.

   اخبار انتخابات : آرشیو اخبار
نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری با سیاه‌نمایی دستاوردهای نظام را مخدوش نکنند مشاهده در قالب PDF چاپ فرستادن به ایمیل
پنجشنبه, 10 اسفند 1391 ساعت 15:54 بازدیدها:1760 مرتبه

نماینده کنگاور در خانه ملت گفت: نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری نباید دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران را با سیاه‌نمایی و یارگیری از میان کسانی که از نظام سیلی خورده‌اند مخدوش کنند.


به گزارش موج حضور به نقل از خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام وحید احمدی،  در نطق میان دستور خود در صحن علنی مجلس گفت: جمهوری اسلامی ایران به برکت خون شهدا و رهبری داهیانه رهبر معظم انقلاب و همت ملت و مسئولان و علیرغم کارشکنی‌های داخلی و خارجی روند رو به رشد پیشرفت و آینده درخشان را با پویایی ادامه می‌دهد و دستاوردهای عملی نظام در داخل و خارج کید و خصومت دشمنان را به دنبال دارد.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس افزود: یکی از مسائلی که توانمندی نیروی جوان و بومی را به جهانیان نشان داد و مورد حقد و کینه دشمن قرار گرفته، فعالیت‌های صلح‌آمیز هسته‌ای کشور است اما باید دانست آنچه که غرب نسبت به آن بیمناک است غنی‌سازی هسته‌ای نیست. چرا که اولا کشورهای غربی ذخایر عظیمی از انواع کلاهک‌‌های هسته‌ای را در اختیار دارند. و ثانیا ایران به عنوان عضو معاهده منع گسترش فعالیت‌های غیر صلح‌آمیز هسته‌ای فعالیت‌های خود را در چارچوب اساسنامه آژانس و با نظارت این نهاد بین‌المللی با اهداف کاملا صلح‌آمیز انجام می‌دهد.

وی افزود:در حقیقت موضوع غنی‌سازی هسته ای بهانه‌ای برای اعمال فشار و تحریم است. و علت اصلی نگرانی آنها از این بابت است که ایران اسلامی بتواند الگویی کاملا مستقل برای پیشرفت و به دور از نظارت و وابستگی استکبار جهانی باشد.

نماینده مردم صحنه، هرسین و بیستون در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: جمهوری اسلامی ایران امروز الگویی از مقاومت در حوزه‌های سیاسی، فرهنگی و اقتصادی به دنیا عرضه کرده است. که این مقاومت مقاومتی همراه با پیشرفت، بالندگی و بصیرت در شناخت خدعه دشمن است.

عضو کمیسیون  مجلس اظهار داشت: ملت شریف ایران آگاه است که نمایندگان آنها در خانه ملت در رابطه با سیاست خارجی هوشیارانه از چارچوب منافع و امنیت ملی با تکیه بر سه اصل عزت، حکمت و مصلحت حفاظت کرده و این اصول را مبنای سیاستگزاری خارجی خود قرار می‌دهد.

احمدی اضافه کرد: امروز به برکت اقتدار و استحکام و پیشرفت‌های جمهوری اسلامی در سایه رهبری رهبر فرزانه انقلاب بیداری جهان اسلام رخ نمایانده است و این خبر ناگواری برای جهانخواران، صهیونیست‌ها و عمال ترسو و مرتجع آنهاست.

وی ادامه داد: در حوادث منطقه ملت‌ها شاهدند که چگونه غرب به صورت دوگانه و تبعیض‌آمیز تلاش مردم بی گناه بحرین را برای کسب آزادی و تعیین سرنوشت را نادیده می‌گیرد و چشم خود را به کشتاری که در این کشور توسط دولت حاکم و با کمک نیروهای خارجی انجام می‌شود بسته است.

نماینده مردم بیستون در مجلس شورای اسلامی اظهار  داشت: اکنون باید پرسید که کجاست ادعای دفاع از حقوق بشر، دموکراسی و آزادی بیانی که در بحرین قلع و قمع می شود و شما در مقابل آن کاملا سکوت می کنید. موضوع دیگر حوادث تلخی است که در سوریه در حال وقوع است. سوریه خط مقاومت بوده و سوابق این کشور در دفاع از قدس شریف در مقابل رژیم صهیونیستی و دوستان غربی‌اش بر هیچ مسلمانی پوشیده نیست.

عضو کمیسیون   مجلس افزود: سوریه نشان داده است که قابلیت لازم را برای حل مشکلات داخلی خود دارد. جمهوری اسلامی ایران نیز از همان ابتدای بحران در سوریه معتقد بود که مردم سوریه باید در مورد سرنوشتشان خود تصمیم بگیرند. و دخالت خارجی بحران را پیچیده و طولانی می‌کند. امروز همان کشورهایی که از حاکمان بحرین برای سرکوب اعتراضات مردمی و غیر مسلحانه مردم بیگناه این کشور حمایت می‌کنند معارضین سوریه را به انواع تسلیحات تجهیز می‌کنند.

احمدی تصریح کرد: کشورهای همسایه سوریه نباید در دام طرح‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه سوریه گرفتار شوند. این دام آمریکا موقعیت و اعتبار آنها را نزد ملت‌هایشان از بین خواهد برد. مسلمانان منطقه بدانند که ایجاد منطقه حائل در سوریه تلاش امپریالیسم و صهیونیسم برای انتقام از محور مقاومت و تضعیف سوریه است. که البته سوریه از این تهدیدها سربلند بیرون خواهد آمد.

نماینده مردم بیستون در خانه ملت اظهار داشت: انتخابات آتی ریاست جمهوری نمایش قدرت ملت شریف ایران و اوج نمود مردم سالاری دینی است. محصول این انتخابات باید به نفع ملت با تشکیل دولتی کارآمد، کارشناس‌محور، با برنامه، قانون‌محور و وفادار به اسلام ناب محمدی و پشتیبان ولایت فقیه باشد.

در اینجا لازم است گفته شود کسانی که قصد دارند خود را در معرض انتخاب مردم در این انتخابات قرار دهند باید متوجه باشند که دستاوردها و ارزش‌های 34 ساله که با خون شهدا و ایثار ملت بزرگوار از آن صیانت شده است با سیاه‌نمایی و نادیده گرفتن دستاوردهای غرور‌آفرین به دنبال یارگیری از میان سیلی خوردگان از نظام اسلامی و عوامل بیگانه نباشند، و مراقب باشند تا زمینه‌ساز تفرقه و اختلاف در درون کشور نشوند و در یک جمله مبادا آرامش روانی جامعه را مخدوش کند.

وی با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه خود در بخش‌های مختلف از مسئولین ذی‌ربط خواستار رسیدگی به این مشکلات و رفع آنها شد.

کلمات کلیدی: مجلس شورای اسلامی ، انتخابات ریاست جمهوری

 

افزودن نظر


کد امنیتی
تصویر جدید

خراسان شمالی


آمار بازدیدکنندگان

247امروزmod_vvisit_counter
815دیروزmod_vvisit_counter
5886این هفتهmod_vvisit_counter
10701هفته گذشتهmod_vvisit_counter
46067این ماهmod_vvisit_counter
40074ماه گذشتهmod_vvisit_counter
19416186کل بازدیدهاmod_vvisit_counter

بازدیدکنندگان: 12 مهمان حاضر
IP شما: 3.131.100.60
Mozilla 5.0, 
امروز: 26 اردیبهشت 1403