Notice: Constant html_javascript_convert_error_invvar already defined in /home/davtal/domains/davtalabin.com/public_html/modules/mod_typewriterticker/mod_typewriterticker.php on line 342
دوشنبه, 31 اردیبهشت 1403

معرفی داوطلبان انتخابات

داوطلبان انتخابات مجلس و شوراها.

   اخبار انتخابات : آرشیو اخبار
دولت دکتر احمدی نژاد , دولت کار, تلاش و حزب اللهی است. مشاهده در قالب PDF چاپ فرستادن به ایمیل
سه شنبه, 03 اردیبهشت 1392 ساعت 16:54 بازدیدها:2663 مرتبه

دولت دکتر احمدی نژاد، دولت کار، تلاش و حزب اللهی ها است.

تبریز- استاندار آذربایجان شرقی گفت: دولت دکتر احمدی نژاد، دولت کار، تلاش و حزب اللهی است که توانست در مدت خدمت خود کارهای عظیمی را از خود به یادگار بگذارد.

ˈ احمد علیرضابیگی ˈ دوشنبه شب در جلسه شورای اداری استان، افزود: طرح های عظیم مهر ماندگار در استان های مختلف کشور از جمله این یادگارهاست که با سرعت قابل توجهی در بخش های مختلف صنعتی، اقتصادی، زیربنایی و خدماتی در حال اجراست.

وی همچنین با اشاره به انتخابات مهم سرنوشت ساز ریاست جمهوری آینده، اظهار کرد: هم اکنون کشور به سمت حادثه ای مهم حرکت می کند که باید همه تلاش کنیم آحاد مردم حماسه ای ماندگار خلق کنند که در این مسیر نباید ارزش های اخلاقی را زیرپا گذاشت.

علیرضابیگی گفت: باید توجه داشت که انتقاد همیشه جایز نیست و در مقاطع حساسی همچون انتخابات آنچه ضرورت دارد دلگرم نگه داشتن مردم برای حضور در پای صندوق های رای است.

وی ادامه داد: البته بروز برخی بی اخلاقی ها در این رابطه موضوع جدیدی نیست که این امر نیز به خاطر قدرت رسانه ای است که بی اخلاقی ها را تشدید می کند که البته موجب آزار دلدادگان به انقلاب اسلامی می شود.

علیرضابیگی تاکید کرد: در زمان حاضر آنچه که از اهمیت و ارزش ویژه ای برخوردار است، تقویت انگیزه حضور مردم در انتخابات آینده است که باید هدف مهم و اصلی همه خادمان انقلاب در هر کسوتی همین موضوع باشد.

وی متذکر شد: باید توجه داشت اگر حماسه سیاسی در انتخابات آینده روی ندهد، مجموعه نظام لطمه خواهد دید.

 

افزودن نظر


کد امنیتی
تصویر جدید

خراسان شمالی


آمار بازدیدکنندگان

293امروزmod_vvisit_counter
2878دیروزmod_vvisit_counter
3171این هفتهmod_vvisit_counter
9500هفته گذشتهmod_vvisit_counter
52852این ماهmod_vvisit_counter
40074ماه گذشتهmod_vvisit_counter
19422971کل بازدیدهاmod_vvisit_counter

بازدیدکنندگان: 3 مهمان حاضر
IP شما: 3.14.253.106
Mozilla 5.0, 
امروز: 31 اردیبهشت 1403