Notice: Constant html_javascript_convert_error_invvar already defined in /home/davtal/domains/davtalabin.com/public_html/modules/mod_typewriterticker/mod_typewriterticker.php on line 342
دوشنبه, 31 اردیبهشت 1403

معرفی داوطلبان انتخابات

داوطلبان انتخابات مجلس و شوراها.

   اخبار انتخابات : آرشیو اخبار
52 روز تا انتخابات: اطمینان یک کاندیدا به پیروزی خود/ کاندیداتوری افسانه بایگان/ ناطق نوری: نمی دانم چه می شود/ اسم رمز محسن رضایی... مشاهده در قالب PDF چاپ فرستادن به ایمیل
سه شنبه, 03 اردیبهشت 1392 ساعت 16:15 بازدیدها:2068 مرتبه

52 روز تا انتخابات اطمینان یک کاندیدا به پیروزی خود/ کاندیداتوری افسانه بایگان/ ناطق نوری: نمی دانم چه می شود/ جلسه انتخاباتی حسن روحانی/ اعلام موجودیت ستاد حامیان حداد عادل/ اعتراض به سخنرانی مشائی در اهواز.

محسن رضایی "اسم رمز" انتخابات خود را اعلام کرد

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه گفت: امروز بیرون کردن فقر، بیکاری، گرانی و فساد از این کشور یک جنبش رهایی و نجات است که کمتر از ازاد سازی خرمشهر نیست .
محسن رضایی در استان قزوین ، اسم رمز انتخابات خود را اعلام کرد . وی رمز انتخابات خود را شبیه آزاد سازی سرزمین اسلامی و با بسم الله بیان کرد و گفت : بسم الله الرحمن الرحیم . یا اباالفضل - یا اباالفضل - یا اباالفضل جمعیت نمازگزار نیز این رمز را تکرار کردند.

حمید بهبهانی هم داوطلب انتخابات شورا شد.

حمید بهبهانی وزیر سابق راه و شهرسازی به فرمانداری تهران مراجعه کرد تا جهت کاندیداتوری در چهارمین دوره انتخابات شورای شهر ثبت نام کند.

"زنده با بهار" در سفر  اهواز.

عکس سایت ریاست جمهوری از حاشیه استقبال از محمود احمدی نژاد در فاصله فرودگاه اهواز تا مصلی در چهارمین سفر استانی دولت


همایش انتخاباتی جبهه پایداری، معرفی لنکرانی

همایش حماسه سیاسی پایداری و معرفی کاندیدای نهایی جبهه پایداری اصلح عصر امروز یکشنبه در محل تالار سیدالشهدا برگزار شد.


جلسه انتخاباتی 150 نماینده مجلس با ولایتی

حجت‌الاسلام حسین سبحانی‌نیا نماینده نیشابور و دبیرکل کانون نمایندگان ادوار مجلس از برگزاری نشست عصر امروز حدود 150 نفر از نمایندگان مجلس نهم و ادوار با علی‌اکبر ولایتی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری خبر داد. به گفته سبحانی نیا، دبیر کل کانون نمایندگان ادوار مجلس، سبحانی‌نیا اعلام کرد در این نشست  موضوعات مختلفی اعم از مسائل سیاسی، انتخابات ریاست جمهوری، اقتصادی، بین‌المللی و منطقه‌ای مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

"رئیس جمهور آینده ایران هستم‌"

سید محمد صادق خرازی، دبیرکل حزب‌الله ایران‌ با بیان اینکه شک نکنید که رئیس جمهور آینده ایران هستم، گفت: براساس مولفه‌های زمینی و فرازمینی به این امر اطمینانم دارم، ضمن اینکه سادات در ایران ‌احترام زیادی دارند. وی افزود: "معیار انتخاب مدیران دولت من فقط خوب بودن نیست، بلکه معتقد بودن به رهبری، مدیر درآمدی باشد نه هزینه‎ای، معتقد به بخش خصوصی نه دولتی که وضعیت امروزمان نتیجه همین مشکل است، از جمله معیارهای من در این زمینه است." وی تاکید کرد: "با قاطعیت می‎گویم تا آخرین نفس و گام نامزد انتخابات ریاست جمهوری می‎مانم و نه ائتلاف خواهم کرد و نه کنار می‎کشم، نه به کسی امتیاز خواهم داد و نه مذاکره‎ای می‎کنم".

سوریان:‌ به انتخابات فکر می‌کنم

حمید سوریان،  دارنده ۶ مدال طلای جهان و المپیک کشتی فرنگی درباره حضورش در انتخابات شورای شهر گفت: به عنوان یک جوان ایرانی آمده‌ام که خدمت کنم. با توجه به اینکه ورزش یکی از مسائل کلان کشور است می‌توانم در این زمینه به شهروندان کمک کنم. وی در پاسخ به این سوال که آیا حضورش در انتخابات شورای شهر به منزله پایان دوران قهرمانی است گفت: نه چنین چیزی درست نیست، حالا حالاها ادامه می‌دهم و فعلاً قصد کناره‌گیری ندارم.

اعتراض به سخنرانی مشایی در اهواز

حضور اسفندیار رحیم مشایی در مراسم «حماسه حضور» در استانداری خوزستان با حاشیه هایی همراه شد که جو سالن این همایش را برای دقایقی متشنج کرد. هنگامی که در این مراسم که مربوط به تجلیل از نخبگان و ایثارگران خوزستان بود نوبت به سخنرانی رئیس جمهور رسید یکی از افراد حاضر ناگهان درخواست کرد که «جوانان دوست دارند آقای مشایی سخنرانی کند تا آنها با نظرات وی آشنا شوند".  در این هنگام یکی از بانوان حاضر در این مراسم با اعتراضی شدید مانع از حضور مشایی به عنوان سخنران شد. این اعتراض وی باعث تشنج در سالن محل برگزاری مراسم شد. این خانم با صدای بلند می گفت: «ما برای شنیدن سخنان رئیس جمهور به این مکان آمده ایم نه سخنرانی مشایی». این خانم عقیده داشت که سخنرانی مشایی تنها جنبه تبلیغاتی برای انتخابات دارد.

افسانه بایگان: از سوی نهاد ریاست‌جمهوری در انتخابات شورای شهر شرکت کرده ام.

بازیگر سینما و تلویزیون با تایید خبر ثبت‌نامش در انتخابات شورای شهر عنوان کرد: من از سوی نهاد ریاست‌جمهوری در این انتخابات شرکت کرده‌ام. این بازیگر درباره برنامه‌هایی که برای حضورش در شورای شهر تهران دارد توضیح داد:‌ قطعا برنامه‌هایی در زمینه فرهنگ و هنر دارم اما فکر می‌کنم کمی زود است در این‌باره صحبت کنم. البته امیدوارم بتوانم در بخش‌های دیگر هم کمک کنم. البته پیش از این نیز هنرمندانی چون امید و امین زندگانی، دانیال عبادی، الهه رضایی و... در این انتخابات شرکت کرده‌اند.

ستاد مردمی حامیان حدادعادل با عنوان «ایرانی آرام» اعلام موجودیت کرد

ستاد مردمی حامیان غلامعلی حدادعادل با عنوان «ایرانی آرام» با صدور بیانیه‌ای اعلام موجودیت کرد.  در بیانیه آمده است:  " گفتمان ایشان [حداد عادل]  ،همان گفتمان مردم و رهبری معظم انقلاب اسلامی است و نکته مهم در این راستا پیوند میان این خواست عمومی با جهت گیری رهبر انقلاب اسلامی در نامیدن دهه چهارم انقلاب به دهه پیشرفت و عدالت است". در پایان بیانیه آمده است: "منتظر حضور سبزتان در کنار خود هستیم".

آقا‌تهرانی: برخی از کاندیداها به موقع کنار می‌روند

مرتضی آقا تهرانی، عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان مجلس در مورد احتمال ائتلاف وحدت اصولگرایان با این جمله که خدا کند این اتفاق بیفتد، گفت که امیدواریم حداقل آقایان به قول و قرارهایی که به هم می‌دهند، عمل کنند. وی با این پیش‌بینی که در پایان رقابت‌های انتخاباتی برخی کاندیداهای اصولگرا کنار می‌کشند، گفت که گزینه جبهه پایداری نسبت به سایر گزینه‌ها اصلح‌ است.  ... آقاتهرانی افزود: البته به باور ما برخی از این کاندیداها به موقع کنار می‌روند.  وی معیار کاندیدای اصلح را بر مبنای نظرات امام(ره) و رهبری خواند و گفت که ولایت‌مداری و پذیرش اصول انقلاب اسلامی به عنوان نمونه‌هایی از معیار کاندیدای اصلح است.

جلسه انتخاباتی حسن روحانی به روایت رجانیوز


باهنر: کسی به نفع لاریجانی کنار نمی‌رود

محمدرضا باهنر،  نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در نشست خبری با خبرنگاران و رسانه های گروهی استان اردبیل گفت:" تعدد نامزدها در عین حال که باعث شور انتخاباتی و شناخت مردم می شود موجب تشتت آرا در بین اصولگرایان شده و این به نفع اصولگرایان نیست". باهنر همچنین در پاسخ به سئوالی در خصوص کناره گیری به نفع یکی از نامزدهای نهایی در انتخابات آینده یادآور شد: "ائتلاف گروه 5 نفره باید قبل از ثبت نام به یک نفر تبدیل شود و عمده این شاخص در نظرسنجی ها مشخص می شود که در این صورت اگر نفر اول شدم در انتخابات می مانم و به نفع کسی کنار نمی کشم اما اگر اول نشدم کنار می روم و برای انتخاب نفر اول تلاش خواهم کرد. مصمم هستم که عقب نشینی در این قضیه وجود نداشته باشد". وی شائبه تلاش ائتلاف 5 نفره به نفع لاریجانی را رد کرد و متذکر شد: پیش از این اعلام کرده بودیم که اگر لاریجانی می خواهد وارد صحنه انتخابات شود زودتر بیاید و در ساختار قرار بگیرد، قرار نیست کسی به نفع وی کنار بکشد.

فتنه ها در انتخابات در نطفه خفه می شوند


سید حسن فیروز آبادی، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، در پاسخ به این سئوال که با توجه به در پیش بودن انتخابات آمادگی نیروهای مسلح برای مشارکت در این امر و مقابله با فتنه های احتمالی چگونه است، اظهار کرد: بالاخره نیروهای مسلح ما نیروهایی مجرب هستند که یک بار فتنه 88 را تجربه کرده و با جزئیات و چگونگی مقابله با این نوع خطرات آشنا هستند.
وی تاکید کرد: نیروی مسلح سیاسی نیست که تجزبه و تحلیل سیاسی داشته باشد و یا موضوع را واگذار کند به زمان حادثه؛  نیروهای مسلح ما موظف هستند که طرح ریزی، آمادگی و پایش داشته باشند و نسبت به نقاطی که ممکن است از آنجا اتفاقی بیفتد دیده بانی کنند.

ناطق‌نوری: نمی‌دانم چه می‌شود

علی‌اکبر ناطق‌نوری که در حاشیه مراسم یاد بود آیت‌الله رضوانی عضو فقید فقهای شورای نگهبان در مدرسه عالی شهید مطهری گفت نظرش را درباره خصوص نامزدهای ریاست جمهوری یازدهم پس از تایید صلاحیت‌ها بیان می‌کند. وی این جمله را در پاسخ به سوال خبرنگاری بیان کرد که پرسید آیا از کاندیداهای خاصی در انتخابات آتی حمایت خواهد کرد؟
عضو جامعه روحانیت مبارز همچنین در خصوص حضور اصلاح‌طلبان در انتخابات یازدهم و همچنین تکثر کاندیداها در این انتخابات به ذکر این جمله بسنده کرد که هنوز چیزی مشخص نیست؛ اصلا نمی‌دانم در این انتخابات چه می‌شود.

احمدی‌نژاد: پیغام دادند که اگر رویت را زیاد کنی پدرت را درمی‌آوریم. 

محمود احمدی‌نژاد ظهر امروز در ادامه روز دوم دور چهارم سفر استانی خود به استان خوزستان در جمع مردم شهرستان هفتکل، گفت: پیغام دادند که فلانی اگه روت رو زیاد کنی پدرت را درمی‌آوریم. ما تا پایان جان در خدمت عدالت، انقلاب، مردم و راه ولایت و امامت هستیم و هزاران احمدی‌نژاد فدای یک قطره عدالت و یک موی سر مردم ایران. رییس‌دولت دهم با بیان اینکه «می‌گویند باهات برخورد می‌کنیم»، اظهار کرد: برخورد کنید؛ شما عددی نیستید در برابر ملت که بخواهید برخورد کنید. ملت ایران هیچگاه در برابر ابرقدرت‌ها جا نزد و توی دهن آنها زد و باز هم این کار را می‌کند و شما که کسی نیستید. شما هر کدامتان هر گوشه‌ای از پرونده‌تان را بالا بزنیم دیگر جایی در بین ملت ایران نخواهید داشت. وی اضافه کرد: عده‌ای فکر می‌کنند درِ آسمان باز شده و آنها ویژه افتادند پایین و باید برای مردم تصمیم بگیرند و هرچه آنها بگویند انجام شود در حالی که اینگونه نیست.

"جلیلی هم بیاید،  کاندیدای نهایی پایداری لنکرانی است"

روح الله حسینیان، عضو جبهه پایداری در حاشیه همایش معرفی کاندیدای جبهه پایداری برای انتخابات یازدهم ریاست جمهوری ایران گفت: [اگر آقای سعید جلیلی پس از این اعلام کاندیداتوری در انتخابات کند] انتخاب لنکرانی نهایی است و هیچ تغییری در تصمیم جبهه پایداری درخصوص انتخاب کاندیدای اصلح انتخابات ایجاد نخواهد شد.

 

افزودن نظر


کد امنیتی
تصویر جدید

خراسان شمالی


آمار بازدیدکنندگان

279امروزmod_vvisit_counter
2878دیروزmod_vvisit_counter
3157این هفتهmod_vvisit_counter
9500هفته گذشتهmod_vvisit_counter
52838این ماهmod_vvisit_counter
40074ماه گذشتهmod_vvisit_counter
19422957کل بازدیدهاmod_vvisit_counter

بازدیدکنندگان: 3 مهمان حاضر
IP شما: 3.145.164.47
Mozilla 5.0, 
امروز: 31 اردیبهشت 1403