Notice: Constant html_javascript_convert_error_invvar already defined in /home/davtal/domains/davtalabin.com/public_html/modules/mod_typewriterticker/mod_typewriterticker.php on line 342
پنجشنبه, 27 اردیبهشت 1403

معرفی داوطلبان انتخابات

داوطلبان انتخابات مجلس و شوراها.

   اخبار انتخابات : آرشیو اخبار
اصلاح‌طلبان به صورت گسترده‌ای وارد فاز انتخاباتی شده اند مشاهده در قالب PDF چاپ فرستادن به ایمیل
چهارشنبه, 09 اسفند 1391 ساعت 12:42 بازدیدها:1815 مرتبه

هرچه به انتخابات سال۹۲ نزدیک‌تر می‌شویم، بحث‌های بسیاری پیرامون باید و نبایدهای نامزدهای انتخاباتی و گروه‌های درگیر در این آوردگاه بیشتر از گذشته مطرح می‌شود. در این میان آنچه بیشتر از هر زمان دیگری در حال فراگیری است، بحث بداخلاقی‌های سیاسی- انتخاباتی است که آسیب‌های زیادی را هم با خود برای نظام و مردم به دنبال دارد. این در حالی است که بیش از۲۰ نفر از چهره‌های مطرح سیاسی حضور احتمالی خود در انتخابات پیش رو را مطرح کرده‌اند؛ موضوعی که برای خود رکوردی بی‌سابقه به حساب می‌آید. به گزارش موج حضور، عبدالوحید فیاضی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس و نماینده مردم نور در این باره با «جوان» به گفت‌وگو پرداخته است که در ادامه می‌آید.

یکی از مطالبات رهبری درباره انتخابات ۹۲ این بود که افرادی در کسوت نامزد انتخاباتی سال ۹۲ در عرصه حضور پیدا کنند که شایستگی و توانمندی لازم را داشته باشند (نقل به مضمون) این در حالی است که در طول ماه‌های اخیر بیش از ۲۰ گزینه برای نامزدی در آوردگاه پیش رو مطرح شده‌اند، ارزیابی شما از این حجم کاندیداها ( هرچند احتمالی است) چیست؟
در ارتباط با نامزدهای احتمالی باید گفت طیف‌هایی که امروز در کشور وجود دارند همه آنها به نوعی اعلام آمادگی کرده‌اند که در این عرصه حضور پیدا کنند، از اصولگرایان گرفته تا جریان اصلاحات و نیروهای مستقل و فتنه و انحراف. منتها احساس بنده این است که قطب‌بندی‌هایی که در آینده انتخابات وجود دارد قطب‌بندی‌هایی است که چندگانه است و یک قطب آن جریان اصولگرایان، یک قطب جریان اصلاحات، یک قطب هم وابسته به حاکمیت یا دولت فعلی است و افراد دیگری هم که در حاشیه هستند در این بین مطرح می‌شوند که احتمال دارد در عرصه انتخابات شرکت کنند.
 

 

افزودن نظر


کد امنیتی
تصویر جدید

خراسان شمالی


آمار بازدیدکنندگان

998امروزmod_vvisit_counter
1044دیروزmod_vvisit_counter
7681این هفتهmod_vvisit_counter
10701هفته گذشتهmod_vvisit_counter
47862این ماهmod_vvisit_counter
40074ماه گذشتهmod_vvisit_counter
19417981کل بازدیدهاmod_vvisit_counter

بازدیدکنندگان: 14 مهمان حاضر
IP شما: 3.147.80.3
Mozilla 5.0, 
امروز: 27 اردیبهشت 1403