Notice: Constant html_javascript_convert_error_invvar already defined in /home/davtal/domains/davtalabin.com/public_html/modules/mod_typewriterticker/mod_typewriterticker.php on line 342
چهارشنبه, 26 اردیبهشت 1403

معرفی داوطلبان انتخابات

داوطلبان انتخابات مجلس و شوراها.

   اخبار انتخابات : آرشیو اخبار
محمدرضا باهنر : اگر من خروجی ائتلاف اصولگرایان بودم در صحنه می‌مانم مشاهده در قالب PDF چاپ فرستادن به ایمیل
چهارشنبه, 09 اسفند 1391 ساعت 12:08 بازدیدها:2699 مرتبه

"نعمت‌الله توان" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران از دعوت اصولگرایان اصفهان از محمدرضا باهنر برای حضور در این استان خبر داد. وي با  بيان اينکه این دیدار روز جمعه (11اسفند) برگزار می‌شود گفت: موضوع اين ديدار تبيين مسائل روز کشور و انتخابات خواهد بود. مسئول روابط عمومی جامعه اسلامی مهندسین همچنین اعلام کرد: "باهنر" در حدود 10 روز آينده خبرهاي خوشي با موضوع انتخابات خواهد داشت. توان  درباره این موضوع که "باهنر یک‌بار از حضور در انتخابات خبر می‌دهد و روز  دیگر اعلام می‌کند قصد کاندیداتوری ندارم" تصریح کرد: باهنر دور از اخلاق  می‌داند که با وجود دعوت گروه‌ها و شخصیت‌ها در عرصه نباشد و به این امر  تمکین نکند.عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین ادامه داد: 

 محمدرضا باهنر می‌گوید من در صحنه هستم و در صورتی که خروجی ائتلاف  اصولگرایان نباشم تصمیم جدی خود را خواهم گرفت. وی تصریح کرد: مطلوب باهنر این است که همه گروه‌های اصولگرا با هم یکپارچه شوند و "یک نفر"  به عنوان خروجی از جامعه اصولگرا بیرون آید، نه اینکه هر گروه از  اصولگرایان در قالب جبهه و ائتلاف‌های مختلف کاندیدای مستقل معرفی کنند. توان  با تاکید براینکه باهنر معتقد است سه جریان اصولگرا، اصلاح‌طلب و طیف  نزدیک به دولت در انتخابات آینده حضور خواهند داشت، گفت: محمدرضا باهنر  می‌گوید اگر من خروجی ائتلاف اصولگرایان بودم در صحنه می‌مانم، در غیر این  صورت تصمیم جدی می‌گیرم.

 

کلمات کلیدی: اصول گرایان ، ریاست جمهوری

 

افزودن نظر


کد امنیتی
تصویر جدید

خراسان شمالی


آمار بازدیدکنندگان

34امروزmod_vvisit_counter
815دیروزmod_vvisit_counter
5673این هفتهmod_vvisit_counter
10701هفته گذشتهmod_vvisit_counter
45854این ماهmod_vvisit_counter
40074ماه گذشتهmod_vvisit_counter
19415973کل بازدیدهاmod_vvisit_counter

بازدیدکنندگان: 8 مهمان حاضر
IP شما: 3.149.243.106
Mozilla 5.0, 
امروز: 26 اردیبهشت 1403