Notice: Constant html_javascript_convert_error_invvar already defined in /home/davtal/domains/davtalabin.com/public_html/modules/mod_typewriterticker/mod_typewriterticker.php on line 342
دوشنبه, 31 اردیبهشت 1403

معرفی داوطلبان انتخابات

داوطلبان انتخابات مجلس و شوراها.

   اخبار انتخابات : آرشیو اخبار
شهرکی رییس ستاد انتخابات تهران : قانون تجمیع انتخابات شوراهای شهر ری و تهران را اجرا می کنیم. مشاهده در قالب PDF چاپ فرستادن به ایمیل
چهارشنبه, 28 فروردین 1392 ساعت 15:25 بازدیدها:2212 مرتبه
شهرکی در گفت‌وگو با تسنیم: 
قانون تجمیع انتخابات شوراهای ری و تهران را اجرا می‌کنیم.
خبرگزاری تسنیم: رئیس ستاد انتخابات شهرستان تهران با اشاره به مخالفت شورای نگهبان با تفکیک شورای ری از تهران گفت: ما فعلا منتظر آئین‌نامه اجرایی ستاد انتخابات وزارت کشور هستیم.
سعید احمدی‌شهرکی رئیس ستاد انتخابات شهرستان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، درباره مخالفت شورای نگهبان با تفکیک شورای ری از تهران گفت:‌ ما منتظر آئین‌نامه اجرایی ستاد انتخابات وزارت کشور هستیم، باید ببینیم که این آئین‌نامه چه زمانی به ما ابلاغ خواهد شد.

شورای نگهبان امروز اعلام کرد که طرح اصلاح موادی از قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران با توجه به اصلاحات انجام شده، توسط این شورا بررسی و طرح مذکور را مغایر با موازین شرع و قانون اساسی نشناخته است.

اصلاحات قانون انتخابات شوراها روز گذشته در جلسه علنی عصر مجلس بررسی و به تصویب رسیده بود. براساس مصوبه مجلس، شورای شهر ری از شورای شهر تهران جدا نشده و انتخابات شورای ری و تهران تجمیع‌شده، برگزار می‌شود.

حالا، رئیس ستاد انتخابات شهرستان تهران به خبرنگار خبرگزاری تسنیم گفته است: هرگاه آئین‌نامه اجرایی برگزاری واحد انتخابات شوراها در ری و تهران به ما ابلاغ شود، مصوبه مجلس را اجرا می کنیم.

شهرکی تأکید کرده که هرگاه این آئین‌نامه ابلاغ شود، ما در خصوص ثبت‌نام‌کنندگانی که می‌خواهند در این دوره داوطلب انتخابات شوراها شوند، تصمیم‌گیری خواهیم کرد.
 

افزودن نظر


کد امنیتی
تصویر جدید

خراسان شمالی


آمار بازدیدکنندگان

355امروزmod_vvisit_counter
2878دیروزmod_vvisit_counter
3233این هفتهmod_vvisit_counter
9500هفته گذشتهmod_vvisit_counter
52914این ماهmod_vvisit_counter
40074ماه گذشتهmod_vvisit_counter
19423033کل بازدیدهاmod_vvisit_counter

بازدیدکنندگان: 6 مهمان حاضر
IP شما: 18.118.210.133
Mozilla 5.0, 
امروز: 31 اردیبهشت 1403