Notice: Constant html_javascript_convert_error_invvar already defined in /home/davtal/domains/davtalabin.com/public_html/modules/mod_typewriterticker/mod_typewriterticker.php on line 342
دوشنبه, 31 اردیبهشت 1403

معرفی داوطلبان انتخابات

داوطلبان انتخابات مجلس و شوراها.

   اخبار انتخابات : آرشیو اخبار
کاندیداهای ریاست جمهوری به نکات سیاسی خطبه فدکیه حضرت فاطمه(س) آگاه باشند. مشاهده در قالب PDF چاپ فرستادن به ایمیل
یکشنبه, 25 فروردین 1392 ساعت 11:16 بازدیدها:3103 مرتبه

حجت الاسلام غرویان در گفتگو با مهر تاکید کرد:

کاندیداهای ریاست جمهوری به نکات سیاسی خطبه فدکیه حضرت فاطمه(س) آگاه باشند.

عضو هیئت علمی جامعه المصطفی العالمیه گفت: خطبه فدکیه حضرت فاطمه زهرا(س) یکی از بهترین منابع از مسائل دین از جمله در موارد سیاسی است که اهتمام ویژه کاندیداهای ریاست جمهوری به آن می‌تواند در برطرف شدن بسیاری ازمشکلات کشور راه گشا باشد.

حجت الاسلام والمسلمين محسن غرویان در گفتگو با خبرنگار مهر در قم، ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) اظهار داشت: خطبه فدکیه حضرت فاطمه زهرا(س) یکی از بهترین متن‌های معارفی، اخلاقی، اجتماعی و مهم تر از همه سیاسی است و می‌تواند راه درست ریاست، تبلیغات و انتخاب شعار را به کاندیداهای ریاست جمهوری را نشان دهد.

وی بیان داشت: در این خطبه حضرت فاطمه زهرا(س) به بیان مسائل سیاسی و اجتماعی خلافت پرداخته و موضع خودشان را در این مورد به صراحت عنوان می‌کنند.

استاد حوزه علميه قم با بیان اینکه شرایط حاکم از نظر علم و سیاست در این خطبه آمده است، عنوان کرد: خطبه فدکیه یک مجموعه کامل از دانستنی‌ها برای یک حاکم است و مطالعه آن توسط کاندیداهای ریاست جمهوری می‌تواند بسیاری از نادانسته‌های آنها را پاسخ دهد.

تشریح موارد خطبه فدکیه توسط صاحبان منابر

وي یادآور شد: لازم است صاحبان منابر در مجالس سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) به تبیین خطبه فدکیه پرداخته و موضوعات عنوان شده در آن که نیاز جامعه امروز است را برای عزاداران تشریح کنند. 

حجت الاسلام غرویان حضور بانوان را پای صندوق‌های رأی بسیار مهم دانست و ابراز داشت: بانوان نیز با توجه به توصیه‌های مقام معظم رهبری و مراجع تقلید بايد در این حماسه بزرگ حضور فعالی داشته باشند و در مسائل مهم کشور مشارکت کنند.

وي هوشیاری، مشورت با افراد صالح و متدین و گوش دادن به رهنمودهای ولی فقیه را بسیار مهم عنوان کرد و خواست تا مردم با دقت فراوان نامزد ریاست جمهوری خود را انتخاب کنند تا فریب یک جریان خاص سیاسی نشوند.

عضو هیئت علمی جامعه المصطفی العالمیه تصریح کرد: شعارهای کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری باید مبتنی بر ارزش‌های اخلاقی و معنوی باشد و از هر گونه جملات نا مفهوم جلوگیری کنند.
حجت الاسلام غرویان در پایان افزود: جوانان می‌توانند با مطالعه خطبه فدکیه راه و رسم درست زندگی را دریافته و آن را در زندگی خود به کار گیرند.

 

افزودن نظر


کد امنیتی
تصویر جدید

خراسان شمالی


آمار بازدیدکنندگان

331امروزmod_vvisit_counter
2878دیروزmod_vvisit_counter
3209این هفتهmod_vvisit_counter
9500هفته گذشتهmod_vvisit_counter
52890این ماهmod_vvisit_counter
40074ماه گذشتهmod_vvisit_counter
19423009کل بازدیدهاmod_vvisit_counter

بازدیدکنندگان: 7 مهمان حاضر
IP شما: 3.129.21.61
Mozilla 5.0, 
امروز: 31 اردیبهشت 1403