Notice: Constant html_javascript_convert_error_invvar already defined in /home/davtal/domains/davtalabin.com/public_html/modules/mod_typewriterticker/mod_typewriterticker.php on line 342
دوشنبه, 31 اردیبهشت 1403

معرفی داوطلبان انتخابات

داوطلبان انتخابات مجلس و شوراها.

   اخبار انتخابات : آرشیو اخبار
منعی برای حضور و کاندیدا شدن در انتخابات برای کسی وجود ندارد . مشاهده در قالب PDF چاپ فرستادن به ایمیل
جمعه, 23 فروردین 1392 ساعت 23:53 بازدیدها:2102 مرتبه

منعی برای حضور و کاندیدا شدن در انتخابات برای کسی وجود ندارد.
دبير کل جبهه ايستادگي گفت: در زمان تبلیغات و فعالیت‌های رسمی انتخابات به طور حتم شرایط عادلانه براي مشارکت همه گروهها وجود خواهد داشت.
حجت‌الاسلام "یدالله حبیبی" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، در واکنش به ادعای اصلاح‌طلبان مبني بر فراهم نبودن شرایط عادلانه برای ورود به انتخابات پیش رو، اظهار داشت: منعی برای حضور و کاندیدا شدن در انتخابات برای کسی وجود ندارد و اینگونه اظهار نظرها و پیش شرط گذاشتن‌ها قبل از تعیین رسمی کاندیداهای انتخابات رفتار مناسبی نیست.
دبیر کل "جبهه ایستادگی ايران اسلامي" تأکید کرد: افرادی که مدعی‌اند که  شرایط حضور برای ورود اصلاح‌طلبان محیا نیست دغدغه حماسه سیاسی ندارند و عمدتا گروههایی افراطی‌اند که در پی تشدید کردن فضا و قطب‌بندی در جامعه هستند.

 

وی بیان کرد: در زمان تبلیغات و فعالیت‌های رسمی انتخابات به طور حتم شرایط عادلانه مشارکت همه گروهها وجود خواهد داشت.

حجت الاسلام حبیبی با بیان اینکه مشخص نیست محدودیتی که اصلاح‌طلبان از آن دم می‌زنند چیست، اظهار داشت: در شرایط حاضر گروهها و افراد با در اختیار داشتن رسانه‌های متعدد زمینه گفتگوی آزاد برای آنها محیا است و هرکسی که بخواهد می‌تواند حرف خود را به روشنی بازگو کند.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری افزود: با توجه به فرمایشات معظم‌له در مشهد مقدس مبنی برحضور گرایش‌های مختلف سیاسی در انتخابات؛ گروهها و احزاب وظیفه دارند زمینه مشارکت ملی در انتخابات را فراهم کنند و سعه صدر خود را نسبت به تحمل رقبای انتخاباتی افزایش دهند. 

دبیر کل جبهه ایستادگی با بیان اینکه افراطی‌گری گروههای سیاسی اعم از اصولگرا و اصلاح طلب پسندیده نیست، خاطر نشان کرد: براي بررسي مباحث و اظهار  نظر درباره گروه‌هاي سياسي و افراد  بايد افراد معتدل که تفکر ملي دارند ملاک و معيار قرار گيرند.

 

افزودن نظر


کد امنیتی
تصویر جدید

خراسان شمالی


آمار بازدیدکنندگان

362امروزmod_vvisit_counter
2878دیروزmod_vvisit_counter
3240این هفتهmod_vvisit_counter
9500هفته گذشتهmod_vvisit_counter
52921این ماهmod_vvisit_counter
40074ماه گذشتهmod_vvisit_counter
19423040کل بازدیدهاmod_vvisit_counter

بازدیدکنندگان: 7 مهمان حاضر
IP شما: 18.225.98.18
Mozilla 5.0, 
امروز: 31 اردیبهشت 1403