Notice: Constant html_javascript_convert_error_invvar already defined in /home/davtal/domains/davtalabin.com/public_html/modules/mod_typewriterticker/mod_typewriterticker.php on line 342
دوشنبه, 31 اردیبهشت 1403

معرفی داوطلبان انتخابات

داوطلبان انتخابات مجلس و شوراها.

   اخبار انتخابات : آرشیو اخبار
نخستین دور مناظرات انتخاباتی شوراها کلید خورد مشاهده در قالب PDF چاپ فرستادن به ایمیل
شنبه, 17 فروردین 1392 ساعت 20:06 بازدیدها:2606 مرتبه

نخستین دور مناظرات انتخاباتی شوراها کلید خورد .    
نخستین دور مناظرات انتخاباتی شورای اسلامی شهرها، در نقد عملکرد شورای اسلامی شهر آمل برگزار شد.

به گزارش موج حضور به نقل از خبرگزاری فارس از آمل، برگزاری مناظرات انتخاباتی از دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در کشور شکل دیگری به خود گرفت و این بار در آستانه انتخابات همزمان شوراهای اسلامی شهرها و ریاست جمهوری، شهر آمل به عنوان نخستین شهر در مازندران شاهد برگزاری مناظره انتخاباتی بود.

 

این مناظره که قرار بود هفته‌های آخر اسفندماه برگزار شود به دلایلی به سال جدید موکول شد.

دو تن از فعالان فرهنگی اجتماعی به میزبانی نشریه تازه تاسیس ندای شمال به مدیرمسئولی حسین جوادی رئیس سابق اداره ارشاد اسلامی شهر آمل، مترصد برگزاری این مناظره بودند و برای آن تبلیغات زیادی در میان رسانه‌ها و فعالان و منتقدان شورای شهر آمل برپا کردند.

این مناظره به دلیل عدم حضور اعضای شورای شهر آمل و یا حتی نماینده‌ای از آنها که به گفته میزبانان و برگزارکنندگان بارها با آنان مکاتبه شده بود، به جلسه نقد و بررسی کشیده شد.

این جلسه که در مکان مهدیه شهر آمل برگزار شد، با استقبال زیادی از سوی مدعوین صورت گرفت و این نشان داد که جایگاه این دست مناظرات در شهرها خالی است و منتقدان به دنبال فرصتی برای بیان نظرات خود هستند از جمله اینکه یکی از انتقادات به شورای اسلامی شهر آمل، نادیده گرفتن خرد جمعی، آرای مردمی و مشارکت عمومی در اداره شهر بود.

انتقاداتی مانند خرید کتابی که نویسنده آن عضو شورای اسلامی شهر آمل است با هزینه شورا، استخدام گسترده وابستگان و نزدیکان در شهرداری و سازمان‌های وابسته، عدم رسیدگی همه‌جانبه به شهر، تحمیل هزینه‌های عمرانی شهر به مردم و عدم استفاده از بودجه‌های دولتی، عدم ارائه لیست درآمد و هزینه شورا و شهرداری به مردم بر اساس قانون و هزینه‌‌کرد غیرمرتبط بیت‌المال از جمله مهم‌ترین ایراداتی بود که بررسی‌کنندگان به فعالیت‌های شش ساله شورای اسلامی شهر آمل وارد کردند.

این ایرادات اگر چه با اسناد و مدارکی که مناظره‌کنندگان در اختیار داشتند صورت گرفت اما به دلیل عدم حضور نماینده شورا چالش زیادی را در پی نداشت و پاسخ قانع‌کننده‌ای نداشت.

یک استاد دانشگاه، دو عضو سابق شورای شهر آمل، یکی از شهرداران سابق آمل و یکی از کارشناس برگزارکننده این مناظره بودند.

 

افزودن نظر


کد امنیتی
تصویر جدید

خراسان شمالی


آمار بازدیدکنندگان

331امروزmod_vvisit_counter
2878دیروزmod_vvisit_counter
3209این هفتهmod_vvisit_counter
9500هفته گذشتهmod_vvisit_counter
52890این ماهmod_vvisit_counter
40074ماه گذشتهmod_vvisit_counter
19423009کل بازدیدهاmod_vvisit_counter

بازدیدکنندگان: 7 مهمان حاضر
IP شما: 3.129.21.61
Mozilla 5.0, 
امروز: 31 اردیبهشت 1403