Notice: Constant html_javascript_convert_error_invvar already defined in /home/davtal/domains/davtalabin.com/public_html/modules/mod_typewriterticker/mod_typewriterticker.php on line 342
سه شنبه, 01 خرداد 1403

معرفی داوطلبان انتخابات

داوطلبان انتخابات مجلس و شوراها.

   اخبار انتخابات : آرشیو اخبار
اعتدال گرایان,اصول گرایان, اصلاح طلبان و افراد مستقل نقش آفرینان انتخابات 92. مشاهده در قالب PDF چاپ فرستادن به ایمیل
جمعه, 16 فروردین 1392 ساعت 08:51 بازدیدها:3798 مرتبه

راه‌چمني در گفتگو با باشگاه خبرنگاران عنوان کرد
اعتدال‌گرایان، اصولگرایان، اصلاح‌طلبان و افراد مستقل نقش‌آفرینان انتخابات 92
دبیرکل حزب وحدت و همکاری ملی گفت: انتخابات ریاست جمهوری احتمالا با 8 کاندیدا از گروه‌های اصلاح‌طلب، اصولگرا، اعتدال‌گرایان و افراد مستقل برگزار می‌شود.
 "محمدرضا راه چمنی" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با پیش‌بینی آرایش سیاسی کشور در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم اظهار داشت: به نظر مي‌آيد کانديداي انتخابات رياست جمهوري  در  چهار ليست از طيف‌هاي مختلف در صحنه انتخابات حضور داشته باشند.

 

دبیرکل حزب وحدت و همکاری ملی با اشاره به فعاليت طیف اصولگرا بیان کرد: اصولگرایان در درون خود به چند دسته تقسیم می‌شوند که "ائتلاف سه گانه"، "طیف حامیان دولت"، "جبهه پیروان خط امام و رهبری" و "جبهه پایداری" را در بر مي‌گيرد. 

وی تصریح کرد:  بعید است طيف اصولگراي حامي دولت با ائتلاف اصولگرایان و جبهه پیروان خط امام و رهبری به وحدت برسند؛ اما احتمال اینکه برسر یک کاندیدای واحد با جبهه پایداری به جمع بندی برسند زیاد است.

راه چمنی افزود: دور از ذهن نیست که جبهه پیروان خط امام و رهبری با محوریت جامعتین با ائتلاف سه‌گانه اصولگرایان در نهایت به یک جمع بندی واحد دست يابند.

وی همچنین با بیان اینکه اصلاح‌طلبان نیز به چند گروه تقسیم‌بندی می‌شوند، گفت: طیف اصلاح‌طلبانی که با محوریت خاتمی فعالیت می‌کنند کاندیدایی مانند عارف، جهانگیری و شریعتمداری را مدنظر دارند.

وی با اشاره به فعاليت جبهه اصلاح‌طلبان افزود: جبهه اصلاح‌طلبان که "کواکبیان" را به عنوان کاندیدای خود برگزیده با طیف "خاتمی" به اجتماع نمی‌رسند مگر اینکه کلیه گروه‌ها و احزاب اصلاح‌طلب روشی برای به اجماع رسیدن همه اصلاح طلبان ارائه کنند.

این فعال سياسي با اشاره به اینکه گروهی از اصلاح‌طلبان خواستار ورود "آیت الله هاشمی رفسنجانی" به انتخابات هستند، گفت: اگر "هاشمی رفسنجانی"  تصمیم به حضور در انتخابات بگیرد طیف‌های دیگر اصلاح طلب از هاشمی حمایت خواهند کرد.

وی عنوان کرد: قطب دیگری که در انتخابات حضور دارند نیروهای "اعتدال‌گرا" هستند که با وجود قرار داشتن در جناح اصولگرایان با اصلاح‌طلبان مخالفتی ندارند که از این طیف می توان به "حسن روحانی"، و "محسن رضایی" اشاره کرد که به عنوان "اصولگرایان تحول‌خواه" از آنها یاد می‌شود.

دبیرکل حزب وحدت و همکاری ملی در یک جمع بندی تعداد کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری را اینگونه دسته بندی کرد: در انتخابات پیش رو ترکیب 7 یا 8 نفره از گروه‌های مختلف در صحنه حضور دارند که کاندیداها شامل 3 نفر از اصولگرایان، 3 نفر از اصلاح‌طلبان، 2 نفر از اعتدال‌گرایان و همچنین 2 کاندیدای مستقل در صحنه حضور دارند.

راه چمنی با تأکید بر اینکه اگر هاشمی در صحنه حضور یابد طبیعتا اصلاح طلبان و اعتدال گرایان و بخش قابل توجهی از اصولگرایان از وی حمایت می کنند، گفت:  برگ برنده با هاشمی رفسنجانی است و وی می‌تواند با اجراي طرح "دولت و وحدت ملی" و استفاده از نیروها با سلایق سیاسی مختلف کشور را اداره کند و تا حدودی مشکلات کشور حل می‌شود.

دبیرکل حزب وحدت و همکاری ملی خاطرنشان کرد: ناطق نوری و خاتمی کاندید نخواهند شد و انتخابات قطعا دو مرحله‌ای است و در صورتی یک مرحله‌ای می‌شود که هاشمی در انتخابات شرکت کند.

کلمات کلیدی:
 

افزودن نظر


کد امنیتی
تصویر جدید

خراسان شمالی


آمار بازدیدکنندگان

25امروزmod_vvisit_counter
365دیروزmod_vvisit_counter
3268این هفتهmod_vvisit_counter
9500هفته گذشتهmod_vvisit_counter
52949این ماهmod_vvisit_counter
40074ماه گذشتهmod_vvisit_counter
19423068کل بازدیدهاmod_vvisit_counter

بازدیدکنندگان: 4 مهمان حاضر
IP شما: 18.119.157.62
Mozilla 5.0, 
امروز: 01 خرداد 1403