Notice: Constant html_javascript_convert_error_invvar already defined in /home/davtal/domains/davtalabin.com/public_html/modules/mod_typewriterticker/mod_typewriterticker.php on line 342
دوشنبه, 10 اردیبهشت 1403

معرفی داوطلبان انتخابات

داوطلبان انتخابات مجلس و شوراها.

   اخبار انتخابات : آرشیو اخبار
وجود دو هیات نظارت ضامن سلامت و صحت انتخابات است مشاهده در قالب PDF چاپ فرستادن به ایمیل
دوشنبه, 07 اسفند 1391 ساعت 21:02 بازدیدها:2954 مرتبه

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: وجود دو هیئت نظارت از سوی شورای  نگهبان و مجلس شورای اسلامی را ضامن سلامت و صحت انتخابات است.

 

به گزارش موج حضور به نقل از خبرنگار مهر، محمدحسن پرآور صبح دوشنبه در جمع مسئولان استانی و شهرستانی هیئت‌های نظارت شورای نگهبان اظهار داشت: مردم استان بوشهر همراه و همگام با دیگر نقاط کشور در همه عرصه‌ها حضوری چشمگیر داشته‌اند و در انتخابات سال آینده نیز شاهد این حضور خواهیم بود.

وی به حضور چشمگیر مردم در راهپیمائیی 22 بهمن‌ماه اشاره کرد و گفت: مردم ایران در همه صحنه‌ها با لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب حضوری پرشور در صحنه دارند و در انتخابات آینده نیز با حضور گسترده خود دشمنان را ناامید و دوست‌داران نظام را شادمان خواهند کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر خواستار تعامل و همکاری جدی برای برگزاری انتخابات شد و اضافه کرد: وجود دو هیئت نظارت از سوی شورای نگهبان و مجلس شورای اسلامی ضامن سلامت و صحت انتخابات است.

 

وی با تاکید بر لزوم تلاش برای حضور گسترده مردم در انتخابات، بیان داشت: دو انتخابات مهم و حساس ریاست‌جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا در خرداد سال آینده برگزار می‌شود که زمینه‌های مشارکت گسترده مردم در این انتخابات هم فراهم خواهد شد.

پرآور با تاکید بر همکاری همه دستگاه‌ها برای برگزاری انتخاباتی باشکوه، تصریح کرد: با همکاری مجریان و ناظران، انتخاباتی باشکوه با حضور گسترده مردم برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام حسین دشتی رئیس هیئت نظارت شورای نگهبان استان بوشهر نیز در این نشست خواستار تمهید مقدمات انتخابات و تقویت زیرساخت‌های آن در استان شد و با اشاره به اهمیت و حساسیت برگزاری انتخابات همزمان اعلام آمادگی کرد که در این راستا، همکاری‌های مستمری خواهیم داشت.

کلید واژه : نظارت ، شورای نگهبان ، مجلس شورای اسلامی ، انتخابات
 

 

افزودن نظر


کد امنیتی
تصویر جدید

خراسان شمالی


آمار بازدیدکنندگان

643امروزmod_vvisit_counter
826دیروزmod_vvisit_counter
1469این هفتهmod_vvisit_counter
8275هفته گذشتهmod_vvisit_counter
38954این ماهmod_vvisit_counter
23469ماه گذشتهmod_vvisit_counter
19368999کل بازدیدهاmod_vvisit_counter

بازدیدکنندگان: 15 مهمان حاضر
IP شما: 3.141.8.247
Mozilla 5.0, 
امروز: 10 اردیبهشت 1403