Notice: Constant html_javascript_convert_error_invvar already defined in /home/davtal/domains/davtalabin.com/public_html/modules/mod_typewriterticker/mod_typewriterticker.php on line 342
دوشنبه, 31 اردیبهشت 1403

معرفی داوطلبان انتخابات

داوطلبان انتخابات مجلس و شوراها.

   اخبار انتخابات : آرشیو اخبار
پخش تیزرهای انتخاباتی قالیباف در صدا و سیما مشاهده در قالب PDF چاپ فرستادن به ایمیل
جمعه, 09 فروردین 1392 ساعت 14:49 بازدیدها:2560 مرتبه

پخش تیزرهای انتخاباتی قالیباف در صدا و سیما 
به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»، آنچه این روزها بیشتر مشهود است، مصاحبه ها و نشست های خبری چهره های مطرح در خصوص انتخابات نیست بلکه پررنگ شدن برخی برنامه های صداوسیما برای جریان های خاص سیاسی است.
با آغاز سال جدید در حالی که از صدا و سیما انتظار می رفت با ساخت برنامه ها شاخص محور برای مشارکت گسترده مردم در انتخابات زمینه سازی کند، اما به نظر می رسد ظرفیت عمده این سازمان به نفع جریانی خاص در انتخابات مهیا شده است.
چند روزی است که برنامه ای تحت عنوان "تهران ما" با اجرای محمد سلوکی از صدا و سیما پخش می‌شود.
این برنامه در قالبی جدید به معرفی دستاوردهای شهرداری تهران می پردازد.
جالب اینکه پخش این برنامه نه از شبکه مخصوص پایتخت نشینان یعنی شبکه تهران، بلکه از شبکه 2 سیما بروی آنتن می رود.

 

این برنامه که بیشتر به طرح شعارهای انتخاباتی نظیر "ما در پی نزدیکی دلها هستیم"، "تهران در مسیر پیشرفت و عدالت"، "آبادانی برای همه"، "کم کردن فاصله ها" و... شباهت دارد به نوعی تیزر تبلیغاتی برای شهردار تهران است که خود یکی از کاندیداهای بالقوه در انتخابات ریاست جمهوری است.

تهران ما روز گذشته با اجرای محمد سلوکی به ساخت و بهره برداری از پل جوادیه در جنوب تهران اختصاص داشت؛ برنامه ای 20 دقیقه ای که پس از آوردن تاریخچه های از پلهای فلزی در ایران به تمجید از مزیت های پل جدید "مهندسان شهرداری" پرداخت.

پخش چنین برنامه هایی در حالی قابل تامل می شود که تاکنون برنامه های مشابهی در خصوص دستاوردهای ملی و کلان کشوری ساخته نشده است.

اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل کشور طی نامه‌ای خطاب به عزت‌الله ضرغامی، انتقاداتی را نسبت به عملکرد سازمان صداوسیما در آستانه انتخابات و حضور برخی چهره های مطرح در برنامه های سیما با وجود هشدار آیت الله جنتی مطرح کردند.

علاوه بر این سال جدید در حالی بهخ صدا و سیما رسیده است که از میان چهره های مختلف سیاسی حضور یک کاندیدا در برنامه های سیما بیشتر به چشم می خورد.

این باعث شد روز اول سال جدید دانشجویان در بیانیه ای نسبت به این رویکرد سیما انتقاد کنند.

در بخشی از این بیانیه آمده است: اکنون با توجه به هشدار صریح و قانونی آیت الله جنتی به عنوان دبیر شورای نگهبان قانون اساسی حضور افراد و چهره های انتخاباتی در راهروی برنامه های سیما و بلافاصله در برنامه های نوروزی چه معنایی دارد؟ آنچه به عنوان آناتومی جریان‌های سیاسی در انتخابات در یکی از پربیننده‌ترین برنامه‌های سیما نیز پخش شد آن چیزی نبود که به صورت عادلانه به تمام ظرفیت‌های گروه‌های موجود درون جبهه انقلاب بپردازد.

دانشجویان گفته اند: اکنون با توجه به هشدار صریح و قانونی آیت الله جنتی به عنوان دبیر شورای نگهبان قانون اساسی حضور افراد و چهره های انتخاباتی در راهروی برنامه های سیما و بلافاصله در برنامه های نوروزی چه معنایی دارد؟

دبیر شورای نگهبان قانون اساسی در خطبه های نماز جمعه تهران با اشاره به اینکه رسانه‌ها باید در بحث انتخابات رعایت جهات لازم را بکنند گفت: من واقعاً جایز نمی‌دانم رسانه ملی از کسانی که در معرض کاندیداتوری هستند مصاحبه کند. چرا که این نوعی تبلیغات است،‌ تبلیغات زودرس است و ما امیدواریم که این کارها تکرار نشود.

 

افزودن نظر


کد امنیتی
تصویر جدید

خراسان شمالی


آمار بازدیدکنندگان

317امروزmod_vvisit_counter
2878دیروزmod_vvisit_counter
3195این هفتهmod_vvisit_counter
9500هفته گذشتهmod_vvisit_counter
52876این ماهmod_vvisit_counter
40074ماه گذشتهmod_vvisit_counter
19422995کل بازدیدهاmod_vvisit_counter

بازدیدکنندگان: 4 مهمان حاضر
IP شما: 3.17.155.150
Mozilla 5.0, 
امروز: 31 اردیبهشت 1403