Notice: Constant html_javascript_convert_error_invvar already defined in /home/davtal/domains/davtalabin.com/public_html/modules/mod_typewriterticker/mod_typewriterticker.php on line 342
دوشنبه, 10 اردیبهشت 1403

معرفی داوطلبان انتخابات

داوطلبان انتخابات مجلس و شوراها.

   اخبار انتخابات : آرشیو اخبار
آغاز به کار کمیته انتخابات شوراهای اصلاح طلبان مشاهده در قالب PDF چاپ فرستادن به ایمیل
دوشنبه, 07 اسفند 1391 ساعت 20:57 بازدیدها:3124 مرتبه

رئیس دوره ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات گفت: کمیته انتخابات شوراهای اصلاح طلبان از دیروز کار خود را آغاز کرده است و پس از نشست های آینده روش حضور نمایندگان اصلاح طلبان در انتخابات شوراها را مطرح می کند.


به گزارش موج حضور،  ژاله فرامرزیان ، رئیس دوره ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در گفتگو با خبرنگار مهر درباره جلسه شب گذشته شورای هماهنگی با بیان اینکه این جلسه به دنبال جلسات هماهنگی با رابطین استان ها با تعدادی از رابطین استان ها برگزار شده است.

وی با اشاره به اینکه در این جلسه در خصوص نحوه برگزاری کنگره بحث و تبادل نظر شد، اظهار داشت: این همایش در دو ماه آینده برگزار می شود اما جزئیات همایش به عهده ستاد برگزاری همایش است که در این باره هفته آینده جمع بندی خواهند داشت و جزئیات آن را اعلام می کنند.

فرامرزیان با بیان اینکه بحث انتخابات شوراها در جلسه شب گذشته مطرح شد، اعلام کرد: با توجه به اهمیت شوراها به عنوان یک نهاد وابسته بین مردم در زمان اصلاحات، شورای هماهنگی جبهه اصلاحات با توجه به حضور افراد متعهد پس از نشست های آینده روش حضور نمایندگان اصلاح طلبان در انتخابات شوراها را مطرح می کند.

وی گفت: کمیته انتخابات شوراهای اصلاح طلبان از دیروز کار خود را آغاز کرده است .

رئیس دوره ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات تصریح کرد: در مورد بحث انتخابات ریاست جمهوری هنوز در مرحله ای هستیم که اعلام نظر در این باره منوط به اجماع نظر اصلاح طلبان است.

وی با اشاره به اینکه باید مکانیزمی برای اجماع وجود داشته باشد ، افزود: نشست کنگره فرصتی است که اصلاح طلبان می توانند دراین باره گفتگو و اجماع کنند. پس از برگزاری همایش می توانیم در این باره اظهار نظر کنیم .

کلید واژه : انتخابات شوراها ، اصلاح طلبان
 

 

افزودن نظر


کد امنیتی
تصویر جدید

خراسان شمالی


آمار بازدیدکنندگان

835امروزmod_vvisit_counter
826دیروزmod_vvisit_counter
1661این هفتهmod_vvisit_counter
8275هفته گذشتهmod_vvisit_counter
39146این ماهmod_vvisit_counter
23469ماه گذشتهmod_vvisit_counter
19369191کل بازدیدهاmod_vvisit_counter

بازدیدکنندگان: 13 مهمان حاضر
IP شما: 3.136.97.64
Mozilla 5.0, 
امروز: 10 اردیبهشت 1403