Notice: Constant html_javascript_convert_error_invvar already defined in /home/davtal/domains/davtalabin.com/public_html/modules/mod_typewriterticker/mod_typewriterticker.php on line 342
دوشنبه, 10 اردیبهشت 1403

معرفی داوطلبان انتخابات

داوطلبان انتخابات مجلس و شوراها.

   اخبار انتخابات : آرشیو اخبار
رضایی : به حد کافی به برادران فرصت داده ایم که وارد میدان شوند مشاهده در قالب PDF چاپ فرستادن به ایمیل
دوشنبه, 07 اسفند 1391 ساعت 20:51 بازدیدها:2734 مرتبه

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام بار دیگر تاکید کرد که به نفع هیچ کس از عرصه نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری کنار نمی​رود.

به گزارش موج حضور به نقل از ایسنا محسن رضایی با بيان اينکه از سال آینده باید یارانه سبز در راستای مبارزه با اقتصاد تک بعدی و ایجاد انگیزه در کشاورزان پرداخت شود در جمع مردم اردبیل اظهار کرد: پیشنهاد من پرداخت یارانه سبز به کشاورزان است و باید دولت در طول سال از همان ابتدای سال مبلغی را به عنوان یارانه به زارعین پرداخت کند و این یارانه باید در دو قسمت وام هفت درصدی و یارانه بلاعوض داده شود تا صرف امورات کشاورزی شود که نتیجه آن درآمدزایی میلیاردها دلار خواهد بود و می‌تواند جایگزین فروش نفت شود و بخشی از آن صرف تجهیزات کشاورزی و بخشی نیز به پژوهش‌های مرتبط هزینه و قسمتی نیز هزینه بیمه کشاورزی، بیمه محصولات، صنعت تبدیلی، صنعت بسته‌بندی، بازاریابی و ... خواهد شد.

گزيده سخنان وي را بخوانيد:
·         یارانه 45 هزار تومان امسال به ارزش 15 هزار تومان سال گذشته است و اگر ما مهم‌تر از جنگ نتوانیم با تحریم اقتصادی مواجه شویم، نمی‌توانیم موفق شویم.
·         یارانه پرداختی باید ادامه پیدا کند اما شکل آن باید تغییر یابد چراکه پرداخت یارانه به این شکل، تورمی و خطرناک است.
·         تک محصولی و دولتی بودن اقتصاد ضعف بزرگی برای اقتصاد است. باید اقتصاد ما چند محصولی و مردمی شود.
·         کسانی که با ایران بداخلاقی می‌کنند، عمق عشق ما را به ائمه اطهار نمی‌دانند چراکه اگر می‌فهمیدند ملت ایران را تهدید نمی‌کردند.
·         منظور دشمن از تحریم اقتصادی، بی ارزش کردن پول ایران، ناراضی کردن مردم از نظام و روبه‌روی هم قرار دادن نظام و مردم است که در اولین تست خود، شکست خورد و مردم ایران در روز 22 بهمن با حضور گسترده خود در این راهپیمایی به دشمن پاسخ دندان‌شکن دادند.
·         اگر دولتمردان گرانی و بیکاری را حل کنند، بزرگترین هدیه را به ملت، دانشجویان و اقشار مختلف مردم داده‌اند که یک فتح و توفیق بزرگی است، چراکه اقتصاد امروز مهم‌ترین مشکل جامعه است که حل آن یک گشایش بزرگ در زندگی است و پیروزی بزرگ برای دولتمردان خواهد بود.
·         {در پاسخ به اينکه ابتدای انتخابات دور گذشته شما گفتید تخلف شده بعدا گفتید نشده؛ این عدم تخلف را از کجا متوجه شدید؟} اعتراض من در شورای نگهبان مورد بررسی قرار گرفت و اعلام شد که انتخابات درست بوده و من نیز مسیر قانونی را طی کردم و نتیجه اعلامی از شورای نگهبان برای من مورد قبول بود.
·         {با تاکيد بر لزوم استفاده از همه نیروها با تفکرات مختلف درون انقلاب} اگر نیروی ارزشی در جناح دیگر وجود دارد که رهبر و نظام را قبول دارد، با دست خود کنار بزنیم به انقلاب خیانت کردیم بلکه باید دستشان را بگیریم و به صحنه بیاوریم.
·         {با اشاره به نامه به مقام معظم رهبری} برداشتهای منفی از نامه من به ایشان شد، این در حالی است که منظورم این بود که باید کاری کرد که معترضان نیز به حامیان رهبر بپیوندند و من از آنها نیز حمایت نکردم.
·         {با اشاره به آمادگی خود برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری } من به نفع هیچ‌کس کنار نخواهم کشید، چراکه به حد کافی به برادران فرصت دادیم که وارد میدان شوند و در این فرصت بسیار حساس، خودم را از خدمتگذاری به مردم کنار نخواهم کشید.

کلید واژه: ریاست جمهوری ، محسن رضایی ، یارانه سبز
 

 

افزودن نظر


کد امنیتی
تصویر جدید

خراسان شمالی


آمار بازدیدکنندگان

864امروزmod_vvisit_counter
826دیروزmod_vvisit_counter
1690این هفتهmod_vvisit_counter
8275هفته گذشتهmod_vvisit_counter
39175این ماهmod_vvisit_counter
23469ماه گذشتهmod_vvisit_counter
19369220کل بازدیدهاmod_vvisit_counter

بازدیدکنندگان: 16 مهمان حاضر
IP شما: 3.138.141.202
Mozilla 5.0, 
امروز: 10 اردیبهشت 1403