Notice: Constant html_javascript_convert_error_invvar already defined in /home/davtal/domains/davtalabin.com/public_html/modules/mod_typewriterticker/mod_typewriterticker.php on line 342
دوشنبه, 10 اردیبهشت 1403

معرفی داوطلبان انتخابات

داوطلبان انتخابات مجلس و شوراها.

   اخبار انتخابات : آرشیو اخبار
خاتمی همچنان محور اصلی جریان اصلاحات است مشاهده در قالب PDF چاپ فرستادن به ایمیل
دوشنبه, 07 اسفند 1391 ساعت 15:06 بازدیدها:3052 مرتبه

کارشناس مسائل سیاسی و منتقد اصولگرا - معتقد است اگر زمانی گفته می‌شد جریان اصلاح‌طلب "بین‌العباسین" یعنی از عباس دوزدوزانی تا عباس عبدی است، حالا جریان اصولگرا هم "بین‌الرحیمین" است یعنی از یک طرف رحیم صفوی در این جریان قرار دارد و از طرف دیگر رحیم‌ مشایی. محبیان درباره کاندیداتوری هاشمی، آن را پرهزینه می‌داند و معتقد است هاشمی ریسک نمی‌کند و کاندیدا نمی‌شود.

این فعال رسانه‌ای همچنین می‌گوید احمدی‌نژاد هم قائل به وجود جریان انحرافی است اما با تفسیر خاص خودش. محبیان بیان می‌کند که از نگاه احمدی‌نژاد جریان انحرافی جریان منسوب به هاشمی رفسنجانی است که تلاش کرد کشور را از ریل انقلاب و امام خارج کند. او همچنین می‌گوید: اگر از احمدی‌نژاد بپرسند به چه کسی رای می‌دهد، با توجه به احکامی که درباره مشایی صادر کرده است، بی‌گمان به او رای می‌دهد.

او همچنین شاخه تهران جبهه پایداری را در پی بهره‌گیری از ظرفیت حمایت مردمی احمدی‌نژاد می‌داند و در کنار اینها بر این باور است که برداشت   از توان اجرایی نیروهایش غلط است، چراکه نیروی اداری با نیروی سیاسی فرق دارد.

خاتمی همچنان محور اصلی جریان اصلاحات است

به گزارش موج حضور، محبیان در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، در ارزیابی از مسائل سیاسی کشور، با بیان اینکه "معتقدم تحولات جدی در عرصه سیاسی کشور رخ داده است و باید صورت‌بندی جدیدی از جریان‌های سیاسی ارائه دهیم"، ابتدا به بررسی شرایط جریان اصلاح‌طلب پرداخت و اظهار کرد: در جریان اصلاحات محور اصلی همچنان آقای خاتمی و گرایش فکری ایشان است. آقای خاتمی تلاش می‌کند به نگرش خاص خود که "نه" به تندروی در هر دو جناح است، بتواند فضایی را برای اصلاح‌طلبان در صحنه انتخابات باز کند.

 

 

افزودن نظر


کد امنیتی
تصویر جدید

خراسان شمالی


آمار بازدیدکنندگان

575امروزmod_vvisit_counter
826دیروزmod_vvisit_counter
1401این هفتهmod_vvisit_counter
8275هفته گذشتهmod_vvisit_counter
38886این ماهmod_vvisit_counter
23469ماه گذشتهmod_vvisit_counter
19368931کل بازدیدهاmod_vvisit_counter

بازدیدکنندگان: 14 مهمان حاضر
IP شما: 3.146.255.127
Mozilla 5.0, 
امروز: 10 اردیبهشت 1403