Notice: Constant html_javascript_convert_error_invvar already defined in /home/davtal/domains/davtalabin.com/public_html/modules/mod_typewriterticker/mod_typewriterticker.php on line 342
چهارشنبه, 26 اردیبهشت 1403

معرفی داوطلبان انتخابات

داوطلبان انتخابات مجلس و شوراها.

   اخبار انتخابات : آرشیو اخبار
نام سال 92 در برنامه های کاندیداها دیده شود. مشاهده در قالب PDF چاپ فرستادن به ایمیل
جمعه, 02 فروردین 1392 ساعت 17:05 بازدیدها:3042 مرتبه

حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی در برنامه های کاندیداها

افتخاری در گفت‌وگو با فارس:
نام سال ۹۲ باید در برنامه‌های کاندیداها دیده شود/ پیوند سال ۹۲ با ۲ انتخابات
خبرگزاری فارس: نماینده مردم تهران در خانه ملت با اشاره به نامگذاری سال ۹۲ به نام «حماسه سیاسی حماسه اقتصادی» گفت که نام سال ۹۲ باید در برنامه‌های کاندیداها دیده شود.
لاله افتخاری نماینده مردم تهران در خانه ملت در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با بیان اینکه فرمایشات مقام معظم رهبری حکیمانه است و با یک آینده نگری بیان می‌شود، تصریح کرد: هدایت‌گری و بصیرتی بی‌نظیر در سخنان ایشان وجود دارد که انشاءالله ما بتوانیم توجه کافی به سخنان ایشان داشته باشیم.

 

وی با اشاره به نامگذاری سال 92 از سوی مقام معظم رهبری به نام «حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی» گفت: این نامگذاری با دو انتخابات مهم پیوند می‌خورد.

افتخاری انتخابات ریاست جمهوری و همچنین انتخابات شوراها را دارای اهمیت توصیف کرد و گفت: این دو انتخابات در سیاست خارجی و داخلی و حتی در بحث اقتصادی موثر هستند. زیرا تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی که امروز به کشور وارد می‌شود مبنای سیاسی دارد.

این نماینده مردم در خانه ملت با بیان اینکه استقامت ما از یک طرف باعث ناامیدی دشمنان شده است، اظهار داشت: هر چند فشارهای خارجی به کشور بیشتر می‌شود اما ملت مقابل این فشارها ایستادگی کردند و تصور دشمن برای تاثیرگذاری تحریم‌ها بر ایرانیان نقش بر آب شد.

افتخاری با اشاره به اهمیت رویکردهای سیاسی و اقتصادی کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری گفت: موضع‌گیری افراد از جهات سیاسی واقتصادی و همچنین گرایشات آنها و برنامه‌هایشان دارای اهمیت است زیرا کاندیداها بایستی دارای برنامه‌های صحیح اقتصادی باشند.

وی در پایان گفت: برنامه‌های نامزدها هم نحوه جهت‌گیری آنها را مشخص می‌کند و هم به انتخاب مردم کمک می‌کند.

 

افزودن نظر


کد امنیتی
تصویر جدید

خراسان شمالی


آمار بازدیدکنندگان

253امروزmod_vvisit_counter
815دیروزmod_vvisit_counter
5892این هفتهmod_vvisit_counter
10701هفته گذشتهmod_vvisit_counter
46073این ماهmod_vvisit_counter
40074ماه گذشتهmod_vvisit_counter
19416192کل بازدیدهاmod_vvisit_counter

بازدیدکنندگان: 12 مهمان حاضر
IP شما: 18.191.223.123
Mozilla 5.0, 
امروز: 26 اردیبهشت 1403