Notice: Constant html_javascript_convert_error_invvar already defined in /home/davtal/domains/davtalabin.com/public_html/modules/mod_typewriterticker/mod_typewriterticker.php on line 342
جمعه, 31 فروردین 1403

معرفی داوطلبان انتخابات

داوطلبان انتخابات مجلس و شوراها.

   اخبار انتخابات : آرشیو اخبار
اصولگرایان باید اکثریت مجلس را مانند دوره های قبل به دست بگیرد. مشاهده در قالب PDF چاپ فرستادن به ایمیل
جمعه, 16 مرداد 1394 ساعت 20:06 بازدیدها:2920 مرتبه

ترقی:به وحدت نزدیک شده ایم/ اصولگرایان باید اکثریت مجلس را مانند دوره های قبل به دست بگیرند.
ترق معتقد است که اصولگرایان به این ضرورت پی برده‌اند و تمام همت خود را برای پیدا کردن راهکار اجرایی به کار بسته اند و به دنبال رسیدن به وحدت حداکثری هستند.
حمیدرضا ترقی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه در خصوص آخرین وضعیت وحدت اصولگریان، گفت: خوشبختانه جلسات وحدت به صورت منظم در  حال برگزاری است،

قطعا وحدت مورد نظر اصول گرایان صورت خواهد پذیرفت زیرا  وحدت جز ضروریت‌های اصولگرایان برای موفقیت  در انتخابات سال آینده مجلس است.

وی ادامه داد: خوشبختانه اصولگرایان به  این ضرورت پی‌برده‌اند و تمام همت خود را برای پیدا کردن راهکار اجرایی به کار بسته‌اند؛ بزرگان اصولگرایی نیز از این وحدت حمایت کرده‌اند و مجموعه این عوامل زمینه وحدت را نسبت به دوره های گذشته بیشتر فراهم کرده است.

ترقی با بیان اینکه جامعتین به لحاظ نظری همیشه مدافع وحدت نیروهای اصولگرا بوده اند، تصریح کرد: جامعتین وحدت را به عنوان یک ارزش ضروری که لازمه اصولگرایان و فعالیت آنان است می‌دانند و طبیعتا از هیچ تلاشی برای تحقق این وحدت فرو گذار نخواهند بود.

این فعال سیاسی اصولگرا با اشاره به اینکه اصولگرایان باید بدانند رقیب انتخاباتیشان تمام ظرفیت خود را برای پیروزی در انتخابات آینده و به دست گرفتن اکثریت مجلس شورای اسلامی به کار گرفته‌اند، خاطرنشان کرد: جریان های درون جناح رقیب سعی کردند که اختلافات خودشان را برای رسیدن به این هدف مشترک فعلا کنار بگذارند و لذا طبیعی است که اگر اصولگرایان همچنان بخواهند مجلس شورای اسلامی تداوم مجلس سه دوره گذشته باشد راهی جز وحدت و ائتلاف حداکثری ندارند! لازمه پرهیز از تکثر و رسیدن به یک صدا و لیست واحد این است که منافع کل جناح اصولگرا را بر کل منافع گروهی و حزبی ترجیح دهند.

ترقی ادامه داد:  اینکه از اصرار ورزیدن بر روی اختلافات پرهیز کنند و معیار و ملاک انتخاب نامزد ها را منشور و شاخصه‌های اصولگرایی بدانند و از سهم خواهی پرهیز کنند در روند رسیدن به لیست واحد بسیار موثر است؛ و باید بدانند که اگر نتوانند مجددا اکثریت مجلس دهم را در دست داشت باشند خسارت‌های جبران ناپذیری به انقلاب و نظام وارد خواهد شد که در آینده باید پاسخگویی آن باشند.

 

 

افزودن نظر


کد امنیتی
تصویر جدید

خراسان شمالی


آمار بازدیدکنندگان

66امروزmod_vvisit_counter
569دیروزmod_vvisit_counter
6055این هفتهmod_vvisit_counter
3016هفته گذشتهmod_vvisit_counter
26056این ماهmod_vvisit_counter
23469ماه گذشتهmod_vvisit_counter
19356101کل بازدیدهاmod_vvisit_counter

بازدیدکنندگان: 13 مهمان حاضر
IP شما: 3.147.27.172
 , 
امروز: 31 فروردین 1403