Notice: Constant html_javascript_convert_error_invvar already defined in /home/davtal/domains/davtalabin.com/public_html/modules/mod_typewriterticker/mod_typewriterticker.php on line 342
جمعه, 31 فروردین 1403

معرفی داوطلبان انتخابات

داوطلبان انتخابات مجلس و شوراها.

   اخبار انتخابات : آرشیو اخبار
امام جمعه تبریز : نگذاریم انتخابات مجلس دهم باعث تفرقه شود. مشاهده در قالب PDF چاپ فرستادن به ایمیل
جمعه, 02 مرداد 1394 ساعت 18:52 بازدیدها:2907 مرتبه

امام جمعه تبریز: 
نگذاریم انتخابات مجلس باعث تفرقه شود.
خطیب نماز جمعه تبریز گفت: انتخابات مجلس را پیش رو داریم و نباید اجازه داد که این انتخابات موجب اختلاف، تفرقه و تنازع شود.
منطقه‌ی آذربایجان‌شرقی، آیت الله «محسن مجتهد شبستری» در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تبریز، با اشاره به سالروز برگزاری اولین نماز جمعه پس از انقلاب اسلامی در کشور، گفت: فریضه نماز جمعه قبل از انقلاب مهجور واقع شده بود، ولی بعد از انقلاب اسلامی و به برکت تشکیل حکومت اسلامی این فریضه الهی دوباره جان تازه‌ای گرفت و موجبات وحدت مسلمین را فراهم کرد.



وی افزود: نماز جمعه تجلی وحدت مسلمانان است، به همین سبب است که فریضه‌ای عبادی و نیز سیاسی تلقی می‌شود.

شبستری با بیان این‌که حضور پرشور مردم در نماز جمعه نشانگر وحدت حاکم در جامعه اسلامی است، گفت: این کار هم باعث مایوس شدن دشمن بوده هم‌چنین موجب افزایش برادری در جامعه می‌شود، فراموش نکنیم که در مقابل جنگ نرم دشمن ما به یک فرهنگ نرم نیاز داریم که نماز جمعه مصداق خوبی برای تقابل فرهنگی نرم است.

وی ادامه داد: این تجلی وحدت دشمن را وا می‌دارد تا با ایجاد رعب و وحشت در نماز جمعه موجب تفرقه مردم شود. علاوه‌بر وحدت، نماز جمعه عامل ارتباط مردم و ولایت فقیه است، در جامعه ما نیز رابط مستقیم بین مردم و ولی‌فقیه همین نماز جمعه است.

امام جمعه تبریز با بیان این‌که نباید نتایج مذاکرات هسته‌ای موجبات دو دستگی و اختلاف را در جامعه به‌وجود آورد، اظهار کرد: اخیراً با مطرح شدن مسأله‌ی برجام، کارشناسان نقاط ضعف و قوت آن را بیان کرده‌اند و در این مورد هم حرف برای گفتن زیاد است، اما سخنان رهبر معظم در خطبه‌های نماز عید فطر برای ما حجت است که ایشان فرمودند، سیاست ایران در مقابل دولت مستکبر آمریکا هیچگاه تغییر نمی‌کند.

وی افزود: دولتمردان آمریکایی اخیراً می‌گویند که ایران را تسلیم به مذاکره کرده‌اند ولی به فرموده رهبری، آن‌ها تسلیم شدن ایران را مگر در خواب ببینید.

شبستری با بیان این‌که نباید مذاکره‌کنندگان هسته‌ای کشورمان را تخریب کنیم، چون رهبر انقلاب به آن‌ها اعتماد دارند، گفت: راجع به موضوع رابطه با آمریکا کسانی که منصف هستند واقعیت‌ها را می‌پذیرند و می‌دانند که بنا به فرموده رهبری، سیاست‌های ما با آمریکا در منطقه 180 درجه باهم فرق دارد، اما کسانی که منصف نیستند این را نمی‌پذیرند و منکر این هستند.

وی در ادامه به سالروز تخریب قبور قبرستان بقیع اشاره کرد و گفت: 90 سال پیش در 5 شوال وهابیون عربستان با حمایت دولت‌های استعمار دست به تخریب قبور قبرستان بقیع زدند در حالی که قبر 4 امام ما و بنا به تاریخ 10 هزار نفر از اصحاب پیامبر در این قبرستان است.

خطیب نماز جمعه تبریز ادامه داد: قبل از انقلاب نیز می‌خواستند فردی به نام علی محمد شیرازی با ایجاد وهابیت در ایران موجب ایجاد تفرقه بین مسلمانان شود، برای همین اگر این‌ها بتوانند حتی قبر نازنین پیامبر را نیز تخریب می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: اخیرا داعشی‌ها گفته بودند که اگر بتوانند، حتی کعبه را نیز خراب می‌کنند تا به قول خودشان این سنگ‌ها از بین بروند تا انسان به طور مستقیم به عبادت خداوند بپردازد، در حالی که آن‌ها در اندیشه‌ای بسیار انحرافی هستند و در پشت پرده از طرف دولت‌های استعماری و استکبار حمایت می‌شوند.

 

 

افزودن نظر


کد امنیتی
تصویر جدید

خراسان شمالی


آمار بازدیدکنندگان

360امروزmod_vvisit_counter
569دیروزmod_vvisit_counter
6072این هفتهmod_vvisit_counter
3063هفته گذشتهmod_vvisit_counter
26350این ماهmod_vvisit_counter
23469ماه گذشتهmod_vvisit_counter
19356395کل بازدیدهاmod_vvisit_counter

بازدیدکنندگان: 10 مهمان, 1 ربوت حاضر
IP شما: 18.222.67.251
Mozilla 5.0, 
امروز: 31 فروردین 1403