Notice: Constant html_javascript_convert_error_invvar already defined in /home/davtal/domains/davtalabin.com/public_html/modules/mod_typewriterticker/mod_typewriterticker.php on line 342
پنجشنبه, 30 فروردین 1403

معرفی داوطلبان انتخابات

داوطلبان انتخابات مجلس و شوراها.

   اخبار انتخابات : آرشیو اخبار
حمایت قالیباف از برخی کاندیداهای انتخابات مجلس دهم. مشاهده در قالب PDF چاپ فرستادن به ایمیل
جمعه, 01 خرداد 1394 ساعت 13:46 بازدیدها:2322 مرتبه

حیدرپور: اگر قالیباف کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری آینده نشود مایه تعجب است/حمایت قالیباف از برخی کاندیداهای مجلس   
عضو فراکسیون رهروان ولایت می گوید قالیباف چهره سیاسی توانمندی است و انتظار حامیان و دوستداران وی این است که وی در انتخابات ریاست جمهوری بعدی نیز کاندیدا شود.
عوض حیدرپور از نمایندگان نزدیک به قالیباف، درباره تحرکات انتخاباتی شهردار تهران و احتمال حضور دوباره وی در انتخابات ریاست جمهوری، به خبرنگار نامه نیوز گفت:  برخی اقدام شهردار تهران در تبدیل شهر تهران به نگارخانه را کار تبلیغاتی قالیباف می‌دانند این در حالی است که

این کار شهرداری، چهره شهر را بسیار زیبا کرده است و سازمان فرهنگی هنری شهرداری آنرا انجام داده است.

وی اظهار داشت: این کار در همه جای دنیا مرسوم است و شهرداری کلان شهرها در همه جا این کارها را انجام می‌دهند، احتمالا طبق توافقات و مباحثی که دارند کپی‌برداری از آنچه که شهرداران شهرهای بزرگ در دنیا انجام می‌ دهند بوده و ربطی به انتخابات ندارد.

عضو فراکسیون رهروان ولایت با بیان اینکه آقای قالیباف یک چهره سیاسی و توانمند است، افزود: علی‌القاعده بعد از اینکه وی دومرتبه به انتخابات ریاست جمهوری ورود پیدا کرد و مردم هم استقبال شایسته و خوبی از وی در انتخابات ریاست جمهوری داشتند طبیعی است که به سلسله اقدامات تبلیغاتی و سلسله اقداماتی که در راستای تداوم فعالیت های سیاسی شان در نتخابات ریاست جمهوری است ادامه دهد.

نماینده شهرضا در مجلس شورای اسلامی درخصوص حمایت شهردار تهران از برخی چهره ها برای ورود به مجلس دهم، نیز اظهار کرد: هر گروه و تشکل سیاسی که برنامه ریزی دراز مدت برای انتخابات کلانی همانند انتخابات ریاست جمهوری دارد باید به صورت خردخرد و مرحله مرحله در سایر انتخابات همانند انتخابات مجلس نیز حضور داشته باشد و این روال طبیعی سیاست است.

حیدرپور تصریح کرد: برخی حامیان و دوستدار قالیباف در دو انتخاباتی که وی به عنوان نامزد ریاست جمهوری امده بود وی را یاری کرده بودند و به عنوان یاران وی به طور طبیعی در انتخابات مجلس کاندیدا می‌شوند، این علقه دوطرفه است، درواقع آقای قالیباف نیز علاقمندی را نسبت به آن تیم از خودش نشان می دهد و از انها در سراسر کشور پشتیبانی و دفاع می کند.

وی گفت: اگر قالیباف در انتخابات ریاست جمهوری آینده شرکت نکنند مایه تعجب است، اینکه ورود پیدا کند امرطبیعی است. وی باید ورود پیدا کند مگر امر خارق العاده ای رخ دهد که وی کاندیدا نشود.

 

افزودن نظر


کد امنیتی
تصویر جدید

خراسان شمالی


آمار بازدیدکنندگان

245امروزmod_vvisit_counter
978دیروزmod_vvisit_counter
5388این هفتهmod_vvisit_counter
3063هفته گذشتهmod_vvisit_counter
25666این ماهmod_vvisit_counter
23469ماه گذشتهmod_vvisit_counter
19355711کل بازدیدهاmod_vvisit_counter

بازدیدکنندگان: 6 مهمان حاضر
IP شما: 3.142.200.226
 , 
امروز: 30 فروردین 1403