Notice: Constant html_javascript_convert_error_invvar already defined in /home/davtal/domains/davtalabin.com/public_html/modules/mod_typewriterticker/mod_typewriterticker.php on line 342
پنجشنبه, 13 اردیبهشت 1403

معرفی داوطلبان انتخابات

داوطلبان انتخابات مجلس و شوراها.

   اخبار انتخابات : آرشیو اخبار
تاریخ مصرف تندروهای چپ و راست گذشته است / مجلس دهم مجلس اعتدالیون است. مشاهده در قالب PDF چاپ فرستادن به ایمیل
جمعه, 18 اردیبهشت 1394 ساعت 21:09 بازدیدها:2189 مرتبه

سخنگوی هیئت‌رییسه مجلس:  
تاریخ مصرف تندروهای چپ و راست گذشته است /مجلس دهم، مجلس اعتدالیون است.
عضو هیئت رییسه مجلس تاکید دارد، تاریخ مصرف افکار تندرو گذشته است و زمانی رسیده است که باید بدون نزاع و در سایه همفکری مشکلات اقتصادی و سیاسی کشور را مرتفع کرد.



بهروز نعمتی، عضو شورای مرکزی فراکسیون رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی با اشاره به برخی گمانه زنی‌ها مبنی بر نزدیک شدن اعتدالیون و طیف لاریجانی به یکدیگر در انتخابات مجلس دهم،  اقای لاریجانی شخصیت محبوبی در بین سیاسیون هستند، در اوایل همین مجلس هم مشاهده کردید که خیلی از افرادی که امکانات و رسانه های خوبی نیز در اختیار داشتند چقدر به ایشان و همراهانشان حمله کردند.

وی تصریح کرد: الان نیز معتقدیم که اعتدال بهترین شیوه و راه حلی است که می تواند کشور را به سمت عمران و آبادی و رشد و تعالی سوق دهد. تاریخ مصرف افکار تندرو چه چپ په راست گذشته است و باید اعتدالیون همه جریانات سیاسی دست به دست هم دهند، ایرادات همدیگر را بزرگ نکنیم بلکه با هم بنشینیم و بحث کنیم و راهکار برای وحدت پیدا کنیم.

سخنگوی هیئت رییسه مجلس تاکید کرد: کشور امروز دیگر در شرایطی نیست که با جدل و درگیری کارها جلو برود، باید به سمت همدلی و وحدت حرکت کنیم . کشور دارای مشکلاتی در حوزه اقتصاد و سیاست خارجی است و نیاز است که بدون نزاع و با همفکری آنها را از پیش روی توسعه کشور برداشت.

وی در مورد اینکه آیا جلساتی میان نوبخت به عنوان یکی از معتدلین نزدیک به دولت و لاریجانی در این زمینه برگزار شده است، گفت: اطلاعی ندارم اما در هر صورت این تعاملات و صحبت کردن ها و جلسات می تواند به اینکه یک طیف متعدل وارد مجلس شوند کمک کند، فکر می کنم مجلس اینده مجلس معتدل ها باشد.

 

افزودن نظر


کد امنیتی
تصویر جدید

خراسان شمالی


آمار بازدیدکنندگان

690امروزmod_vvisit_counter
648دیروزmod_vvisit_counter
3927این هفتهmod_vvisit_counter
8275هفته گذشتهmod_vvisit_counter
1338این ماهmod_vvisit_counter
40074ماه گذشتهmod_vvisit_counter
19371457کل بازدیدهاmod_vvisit_counter

بازدیدکنندگان: 9 مهمان حاضر
IP شما: 18.118.193.232
Mozilla 5.0, 
امروز: 13 اردیبهشت 1403