Notice: Constant html_javascript_convert_error_invvar already defined in /home/davtal/domains/davtalabin.com/public_html/modules/mod_typewriterticker/mod_typewriterticker.php on line 342
دوشنبه, 10 اردیبهشت 1403

معرفی داوطلبان انتخابات

داوطلبان انتخابات مجلس و شوراها.

   اخبار انتخابات : آرشیو اخبار
تشکیل هیات اجرایی انتخابات ریاست جمهوری مشاهده در قالب PDF چاپ فرستادن به ایمیل
دوشنبه, 07 اسفند 1391 ساعت 14:02 بازدیدها:2785 مرتبه

نایب رییس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس با بیان اینکه باید هیات اجرایی انتخابات ریاست‌جمهوری در وزارت کشور 15 اسفند تشکیل شود، گفت که هیات‌های اجرایی در سایر نقاط کشور نیز بعد از 15 فروردین سال آینده تشکیل خواهند شد.

به گزارش موج حضور ، محمد جواد کولیوند در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: هیات‌ اجرایی انتخابات ریاست‌جمهوری در وزارت کشور طبق قانون جدید انتخابات باید پنج ماه قبل از اتمام دوره ریاست‌جمهوی شکل گیرد که بر این اساس 15 اسفند زمان تشکیل این هیات‌های اجرایی است.

وی با بیان اینکه هیات‌های اجرایی در سایر نقاط کشور یعنی شهرها و استان‌ها بعد از ثبت‌نام کاندیداها تشکیل خواهند شد، گفت: ثبت‌نام کاندیداهای انتخابات ریاست‌جمهوری از 16 تا 21 اردیبهشت است که قبل از این زمان باید هیات‌های اجرایی تشکیل شوند بنابراین پیش‌بینی بر آن است که بعد از 15 فروردین سال آینده تشکیل این هیات‌ها آغاز شود.

رییس هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستا در کشور همچنین با بیان اینکه هیات‌های اجرایی انتخابات شوراهای شهر و روستا نیز بر اساس هیات اجرایی مرکزی شکل می‌گیرند، گفت: زمان ثبت‌نام کاندیداهای انتخابات شوراها 21 تا 31 فروردین ماه سال آینده است که این هیات‌ها نیز بعد از 15 فروردین سال آینده تشکیل خواهند شد.

*54 نماینده تقاضای بررسی با دو فوریت طرح اصلاح قانون شوراها را امضا کردند

کولیوند همچنین با اشاره به برگزاری همزمان انتخابات شوراها و ریاست‌جمهوری، گفت: کمیسیون شوراها اصلاحاتی را در قانون انتخابات شوراها تصویب کرده است که اکنون آماده رسیدگی در صحن علنی است.

وی توضیح داد: با توجه به قرار گرفتن دستورات با اولویت‌ بالاتری از این مصوبه کمیسیون شوراها، 54 نماینده مجلس تقاضای بررسی طرح اصلاح قانون انتخابات شوراها را با قید دو فوریت امضا کرده‌اند تا هر چه سریعتر اصلاح قانون شوراها در صحن علنی مورد رسیدگی قرار گیرد.

*بررسی طرح اصلاح قانون احزاب تا پایان سال در کمیسیون به اتمام می‌رسد

نایب رییس کمیسیون شوراها همچنین به بررسی طرح اصلاح قانون احزاب در این کمیسیون اشاره و ابراز امیدواری کرد که حداکثر بعد از تعطیلات مجلس و تا پایان سال بررسی‌های کمیسیون در مورد این طرح به اتمام برسد.

به گفته کولیوند، طرح اصلاح قانون احزاب به این دوره انتخابات‌ ریاست‌جمهوری و شوراها نمی‌رسد.

کلمات کلیدی: •انتخابات ریاست‌جمهوری
•انتخابات شوراها
•محمد جواد کولیوند

 

افزودن نظر


کد امنیتی
تصویر جدید

خراسان شمالی


آمار بازدیدکنندگان

613امروزmod_vvisit_counter
826دیروزmod_vvisit_counter
1439این هفتهmod_vvisit_counter
8275هفته گذشتهmod_vvisit_counter
38924این ماهmod_vvisit_counter
23469ماه گذشتهmod_vvisit_counter
19368969کل بازدیدهاmod_vvisit_counter

بازدیدکنندگان: 9 مهمان, 1 ربوت حاضر
IP شما: 3.15.221.136
Mozilla 5.0, 
امروز: 10 اردیبهشت 1403