Notice: Constant html_javascript_convert_error_invvar already defined in /home/davtal/domains/davtalabin.com/public_html/modules/mod_typewriterticker/mod_typewriterticker.php on line 342
جمعه, 31 فروردین 1403

معرفی داوطلبان انتخابات

داوطلبان انتخابات مجلس و شوراها.

   اخبار انتخابات : آرشیو اخبار
مشاور رییس دولت اصلاحات: اصلاح طلبان فعالیت خود را برای انتخابات مجلس آغاز کرده اند/ مجلس دهم مجلسی متفاوت با مجلس نهم خواهد بود. مشاهده در قالب PDF چاپ فرستادن به ایمیل
جمعه, 05 دی 1393 ساعت 22:56 بازدیدها:1790 مرتبه

مشاور رئیس دولت اصلاحات: اصلاح‌طلبان فعالیت خود را برای انتخابات مجلس آغاز کرده‌اند/ مجلس دهم مجلسی متفاوت با مجلس نهم خواهد بود. 
این فعال اصلاح طلب بر این عقیده است که اصلاح طلبان با ورود جدی به صحنه انتخابات می توانند اکثریت کرسی های مجلس را از آن خود کنند.
عبدالله ناصری عضو بنیاد باران  در خصوص فعالیت اصلاح طلبان در زمان باقی مانده تا انتخابات مجلس دهم گفت: احزاب و شورای هماهنگی اصلاحات فعالیت های خود را

در راستا با انتخابات مجلس آغاز کرده اند و نهایتا به عنوان مرجع نهایی با شورای مشورتی اصلاحات به ریاست سید محمد خاتمی برنامه های خود را جلو خواهند برد.

وی ادامه داد: طبیعتا اصلاح طلبان منتظر هستند تا ببینند رویکرد عمومی دولت و حاکمیت در این راستا چگونه خواهد بود.

این فعال سیاسی اصلاح طلب با بیان اینکه حسن روحانی در این حیطه دخالتی نخواهد داشت خاطرنشان کرد: مطمئنا آقای روحانی به عنوان رئیس جمهور در این حیطه وارد نخواهد شد و اصلاح طلبان نیز در این زمینه انتظاری از اقای روحانی ندارند که بخواهد از لیستی حمایت کند .

مشاور رئیس دولت اصلاحات انتظار اصلاح طلبان از روحانی را ایجاد امنیت در انتخابات دانست و ادامه داد: انتظار اصلاح طلبان از رئیس جمهور این است که دستگاه های اجرایی در انتخابات یعنی وزارت کشور مسیری را طی کند که برای اصلاح طلبان اطمینان بخش باشد.

وی در ادامه نقش آیت الله هاشمی و خاتمی در مجلس را موثر دانست و گفت: آقای هاشمی و اقای خاتمی و حتی جریانات معتدل اصولگرایی نیز همچون آقای ناطق نوری نیز فعال خواهند بود و سعی بر این دارند که بتوانند مجلسی همسو با دولت و کاملا متفاوت با مجلس فعلی بتواند شکل دهند تا برنامه های اجرایی دولت نیز بتواند به خوبی و سریعتر پیش برود.

ناصری نقش محمدرضا عارف به عنوان عضو شاخص اصلاح طلب در کنار اصلاح طلبان برای هماهنگی بیشتر را بسیار مثبت ارزیابی کرد و تصریح کرد: اینکه ایا ایشان به طور مستقیم به عنوان نامزد وارد انتخابات شوند یا خیر باید گفت که حتما این اتفاق رخ خواهد داد، ایشان مورد تایید وحمایت تمامی گروهای چپ و راست نیز خواهد بود و رای آوری خوبی نیز خواهد داشت.

این فعال اصلاح طلب ترکیب مجلس دهم را ترکیبی کاملا متفاوت با مجلس فعلی دانست و گفت: اگر بتوانند فضای انتخابات را به گونه ای ترتیب دهند که اصلاح طلبان حضور جدی داشته باشند مجلس دهم مجلسی اصلاح طلب خواهد بود؛ در غیر اینصورت مجلسی همچون مجلس پنجم خواهیم داشت که در هر صورت تندروی مجلس فعلی را نخواهد داشت و کاملا متفاوت با این مجلس خواهد بود.

 

افزودن نظر


کد امنیتی
تصویر جدید

خراسان شمالی


آمار بازدیدکنندگان

339امروزmod_vvisit_counter
569دیروزmod_vvisit_counter
6051این هفتهmod_vvisit_counter
3063هفته گذشتهmod_vvisit_counter
26329این ماهmod_vvisit_counter
23469ماه گذشتهmod_vvisit_counter
19356374کل بازدیدهاmod_vvisit_counter

بازدیدکنندگان: 7 مهمان حاضر
IP شما: 18.119.143.4
Mozilla 5.0, 
امروز: 31 فروردین 1403