Notice: Constant html_javascript_convert_error_invvar already defined in /home/davtal/domains/davtalabin.com/public_html/modules/mod_typewriterticker/mod_typewriterticker.php on line 342
پنجشنبه, 30 فروردین 1403

معرفی داوطلبان انتخابات

داوطلبان انتخابات مجلس و شوراها.

   اخبار انتخابات : آرشیو اخبار
انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی : منتجب نیا: در انتخابات حضوری گسترده خواهیم داشت. مشاهده در قالب PDF چاپ فرستادن به ایمیل
جمعه, 30 آبان 1393 ساعت 15:01 بازدیدها:2210 مرتبه

منتجب‌نیا: درانتخابات حضوری گسترده خواهیم داشت. 
قائم مقام دبیرکل حزب اعتماد ملی با بیان این‌که امیدواریم بتوانیم هرچه زودتر خود را آماده حضور اثرگذار و گسترده درانتخابات سال آینده کنیم، گفت: ان‌شاءالله درآینده همایش‌های بسیار بزرگتری برگزار خواهیم کرد. هیچ جناحی از این همایش‌ها وحشت نکند، ما می‌توانیم دوستانه و مسالمت‌آمیز با یکدیگر رقابت کنیم

و این رقابت نیز اخلاقی، سیاسی و سالم خواهد بود.

رسول منتجب‌نیا ، با اشاره به فعالیت‌های حزب اعتماد ملی، خاطرنشان کرد: مدتی است که حزب اعتماد ملی فعالیت‌های خود را از نو شروع کرده است و آرام آرام درحال پیش بردن کارها و فعالیت‌های خود است.

وی با اشاره به دشواری‌ها و موانع موجود درمسیر حزب برای آغاز به کار مجدد فعالیت‌های حزب، اظهار کرد: از آن جایی که حدود ۵-۴ سال عملا حزب تعطیل بود، امروز با یک سری سختی‌ها و دشواری‌هایی مواجه است و الان نمی‌تواند به سادگی حرکت قبلی خود را در پیش بگیرد. اما با این حال درحال فراهم کردن یک سری مقدمات برای حضور فعال حزب اعتماد ملی درعرصه سیاسی کشور هستیم.

قائم مقام دبیرکل حزب اعتماد ملی با بیان این‌که درحال فعال کردن برخی کمیته‌ها و دفاترحزب در سراسرکشور هستیم، گفت: امروز برخی از کمیته‌ها و دفاتر حزب فعال شده است و شورای مرکزی حزب نیز به صورت فصلی جلسات خود را برگزار می‌کند. همچنین برخی ازهمایش‌های حزب که درگذشته برگزار می‌شد درحال پیگیری است که درآینده نیزهمایش‌های متعددی درحزب برگزار می‌شود. امیدواریم بتوانیم خود را به زودی آماده کنیم تا درانتخابات آینده حضوری اثرگذار و گسترده از خود نشان دهیم.

منتجب‌نیا درادامه با اشاره به برگزاری یکی ازهمایش‌های شاخه جوانان حزب اعتماد ملی درماه‌های اخیر و حواشی ایجاد شده در پی آن، با تأکید براین‌که این همایش کاملا قانونی بوده و مجوزهای لازم را نیز هم از اماکن و هم از فرمانداری کسب کرده بود، اظهار کرد: با وجود این‌که تاکنون برای برگزاری یک همایش صرفا اخذ مجوز از فرماندار شهرستان که رئیس شورای تأمین شهرستان نیزهست کافی بوده، حزب اعتماد ملی ملزم به اخذ مجوز از اماکن شد و همایش اخیر شاخه جوانان این حزب با اخذ دو مجوز از دو نهاد به صورت کاملا قانون‌مند و درچارچوب‌های قانونی برگزار شد و طی برگزاری آن نیز هیچ مشکلی به وجود نیامد.

وی هم‌چنین به هجمه‌ها و انتقادات وارده به همایش اخیرحزب اعتماد ملی اشاره کرد و با بیان این‌که نگرانی آقایان ازاصل برگزاری همایش بوده است، گفت: مسائلی که آقایان و منتقدان مطرح کردند صرفا بهانه‌ای بیش بوده است چرا که جناح مقابل یعنی جناح اصول‌گرایان تمام نیروهای خود را درهمایشی تحت عنوان وحدت خلاصه کردند اما با موفقیت همراه نشدند.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب افزود: تعدادی از جوانان حزب اعتماد ملی درتهران با پرداخت حداقل هزینه همایشی برگزار کردند که طی آن تمام تلاش‌های جناح اصول‌گرا تحت‌الشعاع قرارگرفت و آقایان با خود گفتند حال که این شاخه جوانان حزب تهران که توانسته است چنین همایشی برگزار کند این‌گونه با استقبال فوق‌العاده و بازتابی گسترده در داخل و خارج مواجه شده است، چنان‌چه حزب اعتماد ملی یا کل اصلاح‌طلبان وارد صحنه شوند و همایشی برگزار کنند چه تأثیرگذاری می‌تواند داشته باشد؟

قائم مقام دبیرکل حزب اعتماد ملی با بیان این‌که طرف مقابل کاملا وحشت‌زده و مضطرب شد، اظهار کرد: پس از برگزاری همایش شاخه جوانان حزب طرف مقابل احساس کرد که تمام بافته‌هایش پنبه شده اما من به آنها می‌گویم که نگران نباشند؛ نه اصلاح‌طلبان می‌خواهند جای کسی را بگیرند و نه حزب اعتماد ملی تصمیم دارد حرکتی برخلاف قواعد بازی‌های سیاسی داشته باشد.

منتجب نیا تصریح کرد: ما می‌گوییم باید درکشور رقابت سیاسی برقرار باشد و گروه‌ها و احزاب و جناح‌ها رقابتی سالم داشته باشند. چرا که چنان‌چه وضعیت این‌گونه باشد هرکس برحسب وزن اجتماعی خود فعالیت می‌کند.

وی با تأکید براین‌که طرف مقابل نباید وحشت کند، گفت: من به دوستان‌مان که رسانه‌های خود را علیه حزب اعتماد ملی و اصلاح‌طلبان بسیج کرده‌اند، بشارت، نوید و تسلی می‌دهم که نگران نباشید؛ ما به دنبال حذف هیچ شخص و جناحی نیستیم، ما می‌گوییم هرکسی یک جایگاهی دارد؛ شما نیز مانند ما درجامعه وزن و اعتباری دارید، به همین دلیل هرکس باید براساس وزن و اعتبار خود درجامعه فعالیت کند.

قائم مقام دبیرکل حزب اعتماد ملی با بیان اینکه ان‌شاءالله درآینده نیزهمایش‌های بسیار بزرگ‌تری برگزار خواهیم کرد، گفت: هیچ جناحی از این همایش‌ها وحشت نکند، ما می‌توانیم دوستانه و مسالمت‌آمیز با یکدیگر رقابت کنیم و این رقابت نیز اخلاقی، سیاسی و سالم خواهد بود.

منتجب نیا در ادامه با اشاره به وضعیت روزنامه اعتماد ملی، اظهار کرد: هرچند مجوز روزنامه اعتماد ملی به نام دبیرکل حزب صادرشده است ولی از ابتدا بنا براین بوده که این روزنامه نقش ارگان حزب را ایفا کند.

وی با بیان این‌که این روزنامه درحال حاضرازسوی دستگاه قضایی توقیف شده است، اضافه کرد: مدت‌هاست که خبر می‌رسد به پرونده روزنامه اعتماد ملی رسیدگی شده و مشکلات مطرح شده برطرف شده و به‌زودی نیز رأی رفع توقیف آن صادر می‌شود اما نمی‌دانم چه مانعی وجود دارد که هنوزاین اتفاق نیفتاده است اما ما منتظرهستیم به محض صدور رأی رفع توقیف مقدمات بازگشایی و بازانتشار روزنامه اعتماد ملی را فراهم کنیم.

منتجب نیا هم‌چنین با اشاره به نقش مطبوعات و رسانه‌ها در توسعه سیاسی کشوراظهار کرد: مطبوعات به عنوان بهترین ابزار برای آگاهی‌بخشی و فرهنگ‌سازی درجامعه می‌توانند ایفاگر نقش«واسطه» میان مردم و حاکمیت باشند.

این فعال سیاسی اضافه کرد: رسانه‌ها می‌توانند هم خواسته‌های مردم را به مسئولان منعکس کنند و هم بر مسئولان و دستگاه‌های اجرایی کشورنظارت داشته باشند. رسانه‌ها و مطبوعات هم‌چنین می‌توانند پاسخ‌های مسئولان و دیدگاه‌ها و گزارشات آنها را در زمان مناسب به مردم انتقال دهند.

قائم مقام دبیرکل حزب اعتماد ملی با تأکید براین‌که رسانه‌ها و مطبوعات نقش بی‌بدیلی درآگاهی‌بخشی به مردم دارند و هیچ نهادی جز رسانه‌ها نمی‌تواند ایفاگر چنین نقشی باشد، به ملزومات رسانه‌ها برای ایفای این نقش اشاره کرد و گفت: استقلال رسانه‌ها و وابسته نبودن آنها به حکومت‌ها و دولت‌ها یکی از شرایطی است که می‌تواند رسانه‌ها را درایفای نقش بی‌بدیل خود کمک کند. چنان‌چه رسانه‌ها به حکومت‌ها و دولت‌ها وابستگی نداشته باشند می‌توانند با اظهارنظرها و بیان مطالب بی‌طرفانه و منصفانه همه آن‌چه را که واقعیت است در چارچوب‌ها و قالب‌های منافع ملی مطرح و منعکس کنند.

وی با تأکید براین‌که مطبوعات نقشی پیشگیرانه نسبت به اربابان قدرت دارند، خاطرنشان کرد: اگر مطبوعات در زمان مناسب به وظیفه نظارتی خود عمل کنند می‌توانند جلوی بروز بسیاری از اتفاقات نظیر مفاسد، اختلاس‌ها و حتی انحراف‌هایی که در برخی از اربابان قدرت به وجود می‌آید را بگیرند چرا که چنان‌چه مسئولان بدانند چشمی از سوی مردم ناظر برعملکرد آنان است کاملا مراقبت می‌کنند و نمی‌گذارند که خطایی از سوی آنها سر بزند، چنان‌چه نیز مرتکب خطایی شوند تلاش می‌کنند تا در مراحل ابتدایی خطای صورت گرفته را اصلاح کنند.

 

افزودن نظر


کد امنیتی
تصویر جدید

خراسان شمالی


آمار بازدیدکنندگان

240امروزmod_vvisit_counter
978دیروزmod_vvisit_counter
5383این هفتهmod_vvisit_counter
3063هفته گذشتهmod_vvisit_counter
25661این ماهmod_vvisit_counter
23469ماه گذشتهmod_vvisit_counter
19355706کل بازدیدهاmod_vvisit_counter

بازدیدکنندگان: 2 مهمان حاضر
IP شما: 3.15.202.4
 , 
امروز: 30 فروردین 1403