Notice: Constant html_javascript_convert_error_invvar already defined in /home/davtal/domains/davtalabin.com/public_html/modules/mod_typewriterticker/mod_typewriterticker.php on line 342
جمعه, 31 فروردین 1403

معرفی داوطلبان انتخابات

داوطلبان انتخابات مجلس و شوراها.

   اخبار انتخابات : آرشیو اخبار
رایزنی لاریجانی و قالیباف و ولایتی برای انتخابات مجلس دهم. مشاهده در قالب PDF چاپ فرستادن به ایمیل
چهارشنبه, 07 آبان 1393 ساعت 22:55 بازدیدها:2264 مرتبه

عضو ارشد ستاد انتخاباتی یکی از کاندیداهای اصولگرا به خرداد خبر داد.
رایزنی لاریجانی و قالیباف و ولایتی برای انتخابات مجلس/انتقاد از دایره تنگ همایش همگرایی اصولگرایان
تا پس از ایام تاسوعا و عاشورا نظرات خودمان را به جامعتین منتقل کنیم. در صورتی که راه برای ورود برخی چهره های موثر به روند وحدت اصولگرایان مسدود باشد قطعا...



برخی چهره های موثر جریان اصولگرا که به همایش همگرایی اصولگرایان دعوت نشدند؛ رایزنی های اولیه را برای حضور موثر در انتخابات 92 در دستور کار قرار داده اند.

عضو ارشد ستاد انتخاباتی یکی از کاندیداهای جریان اصولگرا در انتخابات ریاست جمهوری 92  به خرداد  گفت:چهره های موثری از جریان اصولگرا در همایش وحدت حضور نداشتند و با روند فعلی شاید  بعید باشد  چهره های مردمی و موثر اصولگرا راهی به همگرایی و وحدت جریان اصولگرا پیدا کنند.

وی با اشاره به اینکه رایزنی های اولیه برخی چهره ها از جمله آقایان قالیباف، ولایتی و لاریجانی از همایش همگرایی اصولگرایان انتقاد کرد و گفت: ما معتقدیم جریان اصولگرا از تنگ کردن دایره وحدت تاکنون آسیب های زیادی دیده است.ما نگران حیثیت و وجه جریان اصولگرایی هستیم و نگرانیم که خدای نکرده چهره مقدس جریان اصولگرا با محور قرار گرفتن تندروها خدشه دار شود.

وی با بیان اینکه  آیات یزدی و موحدی کرمانی از دور اندیشان جامعه اصولگرایی هستند گفت: جامعتین وزن زیادی در جریان اصولگرا دارد و ما همچنان معتقدیم وحدت واقعی صرفا حول این مجموعه ناب اصولگرا ممکن و شدنی است.

این فعال جریان اصولگرا در پایان گفت: منتظریم  تا پس از ایام تاسوعا و عاشورا نظرات خودمان را به جامعتین منتقل کنیم. در صورتی که راه برای ورود برخی چهره های موثر به روند وحدت اصولگرایان مسدود باشد؛ قطعا در انتخابات با همگرایی بیشتر میان چهره های موثر اصولگرا برای نشکیل یک جبهه جدید روبرو خواهیم شد.

وی تاکید کرد نشانه های این همگرایی در حال پدیدار شدن است و ما منتظر دور اندیشی جامعتین برای گسترده تر شدن چتر وحدت  هستیم.

 

افزودن نظر


کد امنیتی
تصویر جدید

خراسان شمالی


آمار بازدیدکنندگان

126امروزmod_vvisit_counter
569دیروزmod_vvisit_counter
5838این هفتهmod_vvisit_counter
3063هفته گذشتهmod_vvisit_counter
26116این ماهmod_vvisit_counter
23469ماه گذشتهmod_vvisit_counter
19356161کل بازدیدهاmod_vvisit_counter

بازدیدکنندگان: 10 مهمان حاضر
IP شما: 3.145.58.169
 , 
امروز: 31 فروردین 1403