Notice: Constant html_javascript_convert_error_invvar already defined in /home/davtal/domains/davtalabin.com/public_html/modules/mod_typewriterticker/mod_typewriterticker.php on line 342
پنجشنبه, 30 فروردین 1403

معرفی داوطلبان انتخابات

داوطلبان انتخابات مجلس و شوراها.

   اخبار انتخابات : آرشیو اخبار
انتقادات صریح وزیر ارشاد: به جای استفاده از ماهواره به فکر پارازیت انداختن روی آن هستیم. مشاهده در قالب PDF چاپ فرستادن به ایمیل
دوشنبه, 19 خرداد 1393 ساعت 13:55 بازدیدها:2379 مرتبه

انتقادات صریح وزیر ارشاد: به جای استفاده از ماهواره به فکر پارازیت انداختن روی آن هستیم!

جنتی: در حال حاضر آمریکایی‌ها مشغول نصب 14 ماهواره در ارتفاع پایین‌تر از 1000 کیلومتر هستند. بعد از آن شما راحت می‌توانید با موبایل‌هایتان شبکه‌های ماهواره‌یی را در کوچه و خیابان ببینید. ما به جای اینکه فکر کنیم چگونه بهترین استفاده را از این امکانات ببریم فکر می‌کنیم چطور رویش پارازیت بیندازیم که دیگران هم نتوانند از آنها استفاده کنند.

 

وزیر ارشاد در سخنانی به صراحت از ممنوعیت شبکه های اجتماعی و ماهواره انتقاد کرد و تصریح کرد به جای ممنوعیت و فیلتر کردن شبکه های اجتماعی باید به این فکر کرد که چگونه از این ابزارها می توان به بهترین شکل استفاده کرد.

" علی جنتی " وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی صبح امروز در نشست صبحانه کاری اتاق بازرگانی به موضوع فرهنگ و شبکه های اجتماعی و ابزارهای مدرن اطلاع رسانی پرداخت و دیدگاه موجود در کشور مبنی بر ممنوع کردن و ایجاد محدودیت برای دسترسی به این شبکه ها و ابزارها را نادرست دانست.

وزیر ارشاد با تاکید بر ضرورت باز شدن فضای فرهنگی در کشور به دورانی اشاره کرد که با دستگاه ویدیو و فکس هم مشکل وجود داشت و با اشاره به ممنوعیت کنونی استفاده از دستگاه های ماهواره گفت:"به جای اینکه فکر کنیم چگونه بهترین استفاده را از این امکانات ببریم فکر می‌کنیم چطور رویش پارازیت بیندازیم.

جنتی با اشاره به لزوم باز شدن فضا در حوزه فرهنگ‌ و سایر حوزه‌ها گفت: در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی هنوز نمی‌دانیم که وایبر و واتس آپ را باید فیلتر کنیم یا نه؟ زمانی با ویدیو هم مشکل داشتیم که حل شد. حتی زمانی سر فکس هم حرف داشتیم.

او در ادامه اظهار کرد: وقتی استاندار خراسان بودم آقای غرضی وزیر ارتباطات بودند. در آن زمان یک‌سری دستگاه فکس فرستاده بودند برای وزیران و استاندارها و نامه محرمانه هم همراهش بود که این فکس فقط در اتاق شما باشد و کس دیگری به آن دسترسی نداشته باشد. ظاهرا ما باید اول با هر پدیده نو مقابله کنیم و آب که از سر گذشت‌، آن را بپذیریم. همیشه می‌خواهیم 20 سال با دنیا فاصله داشته باشیم؛ لااقل همراه دنیا حرکت کنیم.

جنتی گفت: ما الان چقدر از شبکه‌های ماهواره‌یی استفاده می‌کنیم؟ شیعیان در نقاط مختلف دنیا هر کدام یک ماهواره اجاره کرده‌اند و همه حرف‌هایشان را می‌زنند. زمانی ما نمی‌توانستیم حتی یک کتاب را به عربستان بفرستیم. الآن می‌توانیم از طریق ماهواره و اینترنت حرف‌هایمان را منتقل کنیم. اما به جای استفاده از امکانات آنها را محدود می‌کنیم تا دیگران هم از آنها استفاده نکنند.

او افزود: در حال حاضر آمریکایی‌ها مشغول نصب 14 ماهواره در ارتفاع پایین‌تر از 1000 کیلومتر هستند. بعد از آن شما راحت می‌توانید با موبایل‌هایتان شبکه‌های ماهواره‌یی را در کوچه و خیابان ببینید. ما به جای اینکه فکر کنیم چگونه بهترین استفاده را از این امکانات ببریم فکر می‌کنیم چطور رویش پارازیت بیندازیم که دیگران هم نتوانند از آنها استفاده کنند. باید این ذهنیت اصلاح شود وگرنه با این فکر‌ها فرهنگ رشد نمی‌کند.

 

افزودن نظر


کد امنیتی
تصویر جدید

خراسان شمالی


آمار بازدیدکنندگان

258امروزmod_vvisit_counter
978دیروزmod_vvisit_counter
5401این هفتهmod_vvisit_counter
3063هفته گذشتهmod_vvisit_counter
25679این ماهmod_vvisit_counter
23469ماه گذشتهmod_vvisit_counter
19355724کل بازدیدهاmod_vvisit_counter

بازدیدکنندگان: 7 مهمان حاضر
IP شما: 18.223.172.184
 , 
امروز: 30 فروردین 1403