Notice: Constant html_javascript_convert_error_invvar already defined in /home/davtal/domains/davtalabin.com/public_html/modules/mod_typewriterticker/mod_typewriterticker.php on line 342
پنجشنبه, 27 اردیبهشت 1403

معرفی داوطلبان انتخابات

داوطلبان انتخابات مجلس و شوراها.

   اخبار انتخابات : آرشیو اخبار
فرآیند مکانیزه کردن انتخابات در آذربایجان شرقی مشاهده در قالب PDF چاپ فرستادن به ایمیل
پنجشنبه, 24 اسفند 1391 ساعت 11:40 بازدیدها:2405 مرتبه


تمهیدات سخت افزاری برای انتخابات آینده در آذربایجان شرقی مهیا می شود

رییس کمیته فن آوری ستاد انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی در آذربایجان شرقی گفت: تمهیدات سخت افزاری لازم برای انتخابات آینده در استان مهیا می شود.

به گزارش موج حضور، ˈ محمد سربخشیان ˈ روز پنج شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، بررسی و آزمایش سخت افزاری و نرم افزاری حدود سه هزار دستگاه رایانه مستقر در شعبات اخذ را از جمله اقدامات کمیته فن آوری ستاد انتخابات استان برشمرد.

وی اظهار کرد: تمام سخت افزارهای لازم با پیش بینی حجم دو برابر نیازمندی ها در تامین خطوط، سرورها، ارتباطات الکترونیکی با فرمانداری ها، پیش بینی های لازم برای رفع مشکلات و قطعی های احتمالی تدارک دیده شده است.

سربخشیان با بیان اینکه تجربه انتخابات های گذشته افق روشنی از بحث های فنی را ترسیم می کند، گفت: مباحث فنی اجرای انتخابات در چهار قالب سخت افزار، نرم افزار، شبکه و ارتباطات پیش بینی شده و در این میان بخش ارتباطات حجم قابل توجهی از فعالیت ها را به خود اختصاص داده است.

وی ادامه داد: استخراج نقاط GPS و ارسال آن به وزارت کشور از اقداماتی است که کمیته فناوری ستاد انتخابات استان در کنترل آنتن دهی هر یک از شعبات رای گیری اجرا کرده است.

وی به برگزاری الکترونیکی انتخابات مجلس نهم در حوزه انتخابیه شبستر اشاره کرد و افزود: با توجه به برگزاری موفقیت آمیز رای گیری الکترونیکی در این شهرستان آمادگی داریم فرآیند رای گیری الکترونیکی را در سطوح وسیع تری اجرا نماییم.

 

افزودن نظر


کد امنیتی
تصویر جدید

خراسان شمالی


آمار بازدیدکنندگان

354امروزmod_vvisit_counter
1044دیروزmod_vvisit_counter
7037این هفتهmod_vvisit_counter
10701هفته گذشتهmod_vvisit_counter
47218این ماهmod_vvisit_counter
40074ماه گذشتهmod_vvisit_counter
19417337کل بازدیدهاmod_vvisit_counter

بازدیدکنندگان: 10 مهمان حاضر
IP شما: 3.15.143.207
Mozilla 5.0, 
امروز: 27 اردیبهشت 1403