Notice: Constant html_javascript_convert_error_invvar already defined in /home/davtal/domains/davtalabin.com/public_html/modules/mod_typewriterticker/mod_typewriterticker.php on line 342
پنجشنبه, 30 فروردین 1403

معرفی داوطلبان انتخابات

داوطلبان انتخابات مجلس و شوراها.

تبلیغات شما


Notice: Undefined variable: customartmod_css in /home/davtal/domains/davtalabin.com/public_html/modules/mod_articlemod/tmpl/default.php on line 10
   اخبار انتخابات : آرشیو اخبار
هاشمی رفسنجانی : مقابله با آرای مردم سیاستی شوم و شیطانی است. مشاهده در قالب PDF چاپ فرستادن به ایمیل
چهارشنبه, 03 اردیبهشت 1393 ساعت 22:38 بازدیدها:1780 مرتبه

هاشمی رفسنجانی :
مقابله با آرای مردم سیاستی شوم و شیطانی است
عده محدودي در داخل كه خود را در برابر آراي اكثريت مردم مي­ بينند، دانسته يا ندانسته، گرفتار سياست­هاي شوم و شيطاني مي ­شوند و به جاي تشويق ديگران به همكاري با دولت، بر طبل اختلاف مي­كوبند
آیت الله هاشمی رفسنجانی، دامن زدن به تفرقه ­ها را سياست برنامه­ ريزي شده دشمنان خارج از كشور دانست و تاکید کرد:

 عده محدودي در داخل كه خود را در برابر آراي اكثريت مردم مي­بينند، دانسته يا ندانسته، گرفتار سياست­هاي شوم و شيطاني مي ­شوند و به جاي تشويق ديگران به همكاري با دولت، بر طبل اختلاف مي­كوبند.
آيت الله هاشمي رفسنجاني صبح امروز در ديدار اعضاي سابق و فعلي دفتر سياسي حزب اسلامي كار، آراي سلبي مردم به يك جريان خاص و آراي ايجابي به تفكر اعتدال در انتخابات اخير را مهمترين دليل براي لزوم تغيير مسير امور اجرايي كشور دانست و گفت: گروه­ها و احزاب هم همراه با موج حضور مردمي، صفحه ­اي را در تاريخ ايران گشودند و ثبت كردند كه افتخار آفرين و مايه مباهات است.

رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام، با تأكيد بر آميختگي مسايل سياسي و اقتصادي در اداره جامعه، به مصوبات اقتصادي مجمع در سياست­هاي كلي نظام اشاره كرد وگفت: اگرچه آن سياست­ها مورد تأييد مقام معظم رهبري قرار گرفت، امّا در اجراي سياست­هاي اصلاحي اصل 44 و خصوصي سازي و واگذاري­ها، چنان بد عمل كردند كه به جاي حركت به سوي اهداف، عقب­گرد داشتيم.

ايشان طرح مسايل مهم از سوي شخصيت­ها و مسؤوليت­ها را براي اصلاح مسايل مملكت ضروري خواند وگفت: همه بايد توجه داشته باشيم كه سوار يك كشتي هستيم و كارشكني در مسير حركت، همه را از اهداف متعالي نظام كه جزء آرمان­هاي امام راحل و شهيدان بود، دور مي­كند.

آيت­الله هاشمي رفسنجاني، تقسيم ابزار قدرت و تقسيم كار در جوامع را طبيعي و شرط تداوم حكومت­هاي مردم سالار خواند و گفت: شرط اين تقسيم­بندي، تلاش براي ارتقاي جايگاه نظام و تأمين منافع ملي است كه متأسفانه گاهي بعضي­ها با تنگ نظري­ها، به دنبال تحقق اهداف باندي و جناحي هستند.

رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام با ارائه تحليلي از چرايي، چگونگي و اهداف اجراي طرح هدفمندي يارانه­ها، گفت: اجراي نادرست اين طرح در سال­هاي گذشته، دولت و مردم را متضرر كرد.

ايشان با يادآوري سخنان خويش در سال­هاي گذشته درباره هشدار نسبت به افزايش بودجه­هاي  جاري، گفت: بودجه­هاي جاري، هم چسبندگي دارند و هم توقعات را بالا مي­برند كه نتيجه آن توقف توليد و افزايش ركود تورمي است كه در اين سالها شاهد بوديم.

آيت­الله هاشمي رفسنجاني با تأكيد بر اهميت «اقتصاد رقابتي»، گفت: اين موضوع لوازمي دارد كه اوّلين شرط آن همكاري دستگاه­ها و قوا با دولت به عنوان مسؤول اجراست.

رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام تعامل با جهان و تقويت علم و دانش متخصصان داخلي را لازمه پيشرفت و توسعه كشور دانست و اظهار داشت: تحريم­ها در هر سطحي كه باشد، براي هيچ كشوري خوب نيست و صادرات و واردات با استفاده از توليدات، مكمّل نيازهاي مردم در جوامع مختلف هستند.

ايشان با مقايسه ايران و كشورهاي همسايه در موضوع قيمت­هاي حامل­هاي انرژي، به تفاوت­ها اشاره كرد و گفت: بايد بر اساس شرايط مثبت و منفي كشور برنامه­ريزي و قيمت­گذاري كرد.

 

افزودن نظر


کد امنیتی
تصویر جدید

خراسان شمالی


آمار بازدیدکنندگان

554امروزmod_vvisit_counter
978دیروزmod_vvisit_counter
5697این هفتهmod_vvisit_counter
3063هفته گذشتهmod_vvisit_counter
25975این ماهmod_vvisit_counter
23469ماه گذشتهmod_vvisit_counter
19356020کل بازدیدهاmod_vvisit_counter

بازدیدکنندگان: 8 مهمان حاضر
IP شما: 18.220.106.241
 , 
امروز: 30 فروردین 1403