Notice: Constant html_javascript_convert_error_invvar already defined in /home/davtal/domains/davtalabin.com/public_html/modules/mod_typewriterticker/mod_typewriterticker.php on line 342
یکشنبه, 09 اردیبهشت 1403

معرفی داوطلبان انتخابات

داوطلبان انتخابات مجلس و شوراها.

   اخبار انتخابات : آرشیو اخبار
چرا مولانا عبدالحمید در ورزشگاه زاهدان سخنرانی نکرد ؟ مشاهده در قالب PDF چاپ فرستادن به ایمیل
چهارشنبه, 27 فروردین 1393 ساعت 12:51 بازدیدها:2452 مرتبه

چرا مولانا عبدالحمید در ورزشگاه زاهدان سخنرانی نکرد؟ 
 نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان، برخی اخبار مبنی بر خواسته وی از استاندار برای لغو سخنرانی امام جمعه اهل تسنن آن منطقه را رد کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین عباسعلی سلیمانی نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان، در مراسم دیدار رئیس‌جمهور با علما، فضلا و طلاب استان، پس از قرار گرفتن در جایگاه سخنرانی گفت: من وقت خود را برای سخنرانی به دیگر عزیزان می‌دهم.

 

وی افزود: گفته شده است که من به استاندار سفارش کرده ام که مانع سخنرانی مولانا عبدالحمید در مراسم سخنرانی رئیس‌جمهور در ورزشگاه 17 شهریور شود در حالی که اصلا اینطور نبوده است و من با استاندار چنین چیزی را مطرح نکرده‌ام.

همچنین مولانا عبدالحمید در این مراسم، با اشاره به این مساله اظهار کرد: سخنان جناب آقای روحانی در مراسم صبح، برای ما جای سخن گفتن نگذاشت.

امام جمعه اهل سنت سیستان و بلوچستان اضافه کرد: من می‌خواستم خوش‌آمد گویی انجام دهم و برخی مشکلات را مطرح کنم اما الان هم دغدغه‌ای ندارم و جای گلایه درباره این موضوع نیست.

دولت تدبیر و امید توان حل مشکلات استان را دارد

وی در ادامه صحبت‌های خود گفت: آقای روحانی همکاری مردم را لازمه تأمین امنیت دانستند؛ ما تا حد توان برای برقراری امنیت در سیستان و بلوچستان تلاش خواهیم کرد.

امام جمعه مسجد مکی زاهدان با اشاره به برخی مشکلات استان، اظهار کرد: بخش زیادی از مردم استان دچار فقر هستند که دولت باید به آنها توجه ویژه داشته باشد. فقر مشکل بسیاری از خانواده‌های سیستان و بلوچستان است.

وی با بیان اینکه "مشکل فقر مردم استان با مدیریت صحیح در بخش‌های کشاورزی، تجارت و دامداری قابل حل است"، تاکید کرد: استفاده از مدیران با تجربه و توانمند و شایسته‌سالاری در زمینه انتخاب نیروی انسانی با توجه به موقعیت استراتژیک سیستان و بلوچستان بسیار ضروری است.

عبدالحمید در پایان اظهار کرد: دولت تدبیر و امید با استفاده از مدیران توانمند، توان حل مشکلات استان را دارد.

 

افزودن نظر


کد امنیتی
تصویر جدید

خراسان شمالی


آمار بازدیدکنندگان

33امروزmod_vvisit_counter
931دیروزmod_vvisit_counter
33این هفتهmod_vvisit_counter
8275هفته گذشتهmod_vvisit_counter
37518این ماهmod_vvisit_counter
23469ماه گذشتهmod_vvisit_counter
19367563کل بازدیدهاmod_vvisit_counter

بازدیدکنندگان: 11 مهمان حاضر
IP شما: 3.138.33.87
Mozilla 5.0, 
امروز: 09 اردیبهشت 1403