Notice: Constant html_javascript_convert_error_invvar already defined in /home/davtal/domains/davtalabin.com/public_html/modules/mod_typewriterticker/mod_typewriterticker.php on line 342
شنبه, 08 اردیبهشت 1403

معرفی داوطلبان انتخابات

داوطلبان انتخابات مجلس و شوراها.

   اخبار انتخابات : آرشیو اخبار
خداحافظی با بنزین 400 تومانی تا دو هفته آینده / گزارشی از تغییرات قیمت بنزین. مشاهده در قالب PDF چاپ فرستادن به ایمیل
شنبه, 16 فروردین 1393 ساعت 22:44 بازدیدها:2060 مرتبه

گزارشی از تغییرات قیمت بنزین در فاز دوم قانون هدفمندی یارانه‌ها.
خداحافظی با بنزین ۴۰۰ تومانی تا دو هفته آینده/ آمادگی نرم‌افزارهای پشتیبانی برای محاسبه نرخ‌های جدید
شمارش معکوس برای اجرای گام دوم قانون هدفمند کردن یارانه‌ها و افزایش قیمت دو حامل پرطرفدار آغاز شده به طوری که حداکثر تا دو هفته دیگر قیمت‌های جدید بنزین آزاد و نیمه‌یارانه‌ای اعلام می‌شود.


 
پس از مصوبات هیئت دولت در خصوص افزایش قیمت گاز و برخی از حامل های انرژی مانند نفت سفید و ال پی جی  که به منظور اجرایی شدن گام دوم قانون هدفمندکردن یارانه ها صورت گرفت هم اکنون شمارش معکوس برای افزایش قیمت دو حامل پرطرفدار انرژی یا همان بنزین و گازوئیل آغاز شده است.

با توجه به اظهارات روز گذشته رئیس جمهور، به نظر می‌رسد که تغییر قیمت بنزین و گازوئیل از ابتدای اردیبهشت ماه نهایی شده است. براساس اطلاعات بدست آمده هم اکنون نرخهای جدید بنزین آزاد و سهمیه ای و نرخ گازوئیل برای گام دوم قانون هدفمند کردن یارانه ها قطعی شده و تنها باید منتظر اعلام این نرخ ها باشیم.

براساس گفته برخی از مسئولان اجرایی هم اکنون تمام نرم افزارها و سیستم های پشتیبانی برای افزایش قیمت بنزین آماده است و تنها باید منتظر ابلاغ از سوی مسئولان عالی رتبه باشیم.

سال گذشته معاون برنامه ریزی وزیر نفت در گفت‌وگو با خبرنگار فارس گفته بود: دو راهکار برای سهمیه‌های باقی مانده در کارت‌های سوخت مردم پیش‌بینی کرده‌ایم که یک راهکار آن است که سهمیه‌ها باقی بماند و در یک مهلت 4 یا 6 ماهه مردم فرصت استفاده از این سهمیه‌ها را داشته باشند، بنابراین هیچ سهمیه‌ای از هیچ خودرویی از بین نمی‌رود و  راهکار دوم آن است که اگر سهمیه 400 تومانی دارید و قیمت بنزین 800 تومان باشد، شما می‌توانید به ازای سهمیه 400 تومانی دو لیتر بنزین بزنید که براین اساس  در هیچ کدام از سناریوهای وزارت نفت حذف سهمیه‌ها پیش‌بینی نشده است، چرا که این از جمله حقوق مردم است و نمی‌توان آن را از بین برد.

این گزارش اضافه می کند تا پایان سال 92 و آخرین سهمیه بنزین که در فروزدین ماه سال 93 به کارت های سوخت واریز شد قیمت هر لیتر بنزین معمولی نیمه یارانه ای 400 تومان و قیمت هر لیتر بنزین آزاد 700 تومان است که تا دو هفته دیگر باید با این قیمت ها نیز خداحافظی کرد و منتظر قیمت های جدید بنزین باشیم.

 

افزودن نظر


کد امنیتی
تصویر جدید

خراسان شمالی


آمار بازدیدکنندگان

798امروزmod_vvisit_counter
986دیروزmod_vvisit_counter
8142این هفتهmod_vvisit_counter
8932هفته گذشتهmod_vvisit_counter
37352این ماهmod_vvisit_counter
23469ماه گذشتهmod_vvisit_counter
19367397کل بازدیدهاmod_vvisit_counter

بازدیدکنندگان: 11 مهمان حاضر
IP شما: 3.14.253.221
Mozilla 5.0, 
امروز: 08 اردیبهشت 1403