Notice: Constant html_javascript_convert_error_invvar already defined in /home/davtal/domains/davtalabin.com/public_html/modules/mod_typewriterticker/mod_typewriterticker.php on line 342
یکشنبه, 09 اردیبهشت 1403

معرفی داوطلبان انتخابات

داوطلبان انتخابات مجلس و شوراها.

   اخبار انتخابات : آرشیو اخبار
مرزبانان ربوده شده آزاد شدند./ عضو کمسیون امنیت ملی مجلس : مرزبانان به رابط ایران تحویل داده شدند. مشاهده در قالب PDF چاپ فرستادن به ایمیل
جمعه, 15 فروردین 1393 ساعت 16:22 بازدیدها:1917 مرتبه

با صدور بیانیه‌ای:
جیش‌العدل، آزادی مرزبانان ایرانی را تایید کرد.

گروهک موسوم به جیش‌العدل با صدور اطلاعیه‌ای آزادی مرزبانان ایرانی را تایید کرد و مدعی شد که این امر با پا در میانی علمای اهل سنت به نام عدل انجام شده است.

در این اطلاعیه که دقایقی پیش بر روی سایت این گروهک منتشر شده و در آن تصاویر تنها چهار تن از مرزبانان قرار داده شده، آمده است که مذاکرات بین مسئولین این گروهک و هیات اعزامی علمای اهل سنت با تصمیم آزادی مرزبانان به پایان رسید.

 

در ادامه این اطلاعیه آمده است که علمای اهل سنت که دارای جایگاه بزرگی در جامعه اهل سنت ایران هستند از ابتدای ماجرا، میانجی‌گری کرده و سعی کردند این ماجرا به خیر و خوبی حل شود که نهایتا شورای مرکزی و رهبری سازمان جیش العدل رای به آزادی نظامیان داده و آنها را تحویل هیات اعزامی دادند.

جیش العدل مدعی شد که این تصمیم خالصتا در پاسخ به مطالبه علمای اهل سنت و در راستای نشان دادن حسن نیت و انسان دوستی اتخاذ شد تا ایران هم در راستای آزادی زندانیان اهل سنت گام بردارد و در غیر این صورت بر مشکلات و مسائل منطقه افزوده خواهد شد و این آخرین اقدام در نوعش نخواهد بود.
***
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس :
مرزبانان ربوده شده به رابط ایران تحویل داده شدند
یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: مرزبانان ربوده شده امروز به رابط ایران تحویل داده شدند.

اسماعیل کوثری ، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس درباره آخرین وضعیت سربازان ربوده شده گفت: مرزبانان ربوده شده ایرانی امروز به رابط جمهوری اسلامی ایران در پاکستان تحویل داده شده‌اند، اما هنوز وارد کشور نشدند.

وی تاکید کرد: تعداد مرزبانان تحویل داده شده به رابط ایران چهار مرزبان است.

کوثری همچنین اظهار کرد: ما حتما به دنبال تحویل پیکر یکی از سربازان هستیم.

همچنین نماینده ایرانشهر در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این‌که «تا وقتی مرزبانان ربوده شده وارد خاک ایران نشوند نمی‌توانیم آزادی آن‌ها را تائید کنیم» گفت: طبق اعلام نظر مقامات محلی در این باره خبرهای خوشی در راه است.

محمدسعید اربابی گفت: من با مقامات محلی تماس گرفتم و می‌توانیم بگوییم که خبرها خوش است و امید به اینکه مرزبانان به مقامات ایرانی در پاکستان تحویل داده شده باشند وجود دارد، اما تا زمانی که وارد خاک ایران نشده و تحویل مقامات ما نشوند نمی‌توان گفت که این اتفاق صد در صد رخ داده است.

وی ادامه داد: خبرها، نوع برخوردها و نوع صحبت‌های مقامات محلی در استان حاکی از آن است که اتفاقات خوبی افتاده و مرزبانان به رابطین ایران در پاکستان تحویل داده شده است.

اربابی تاکید کرد: خبرها حاکی از این است که با توجه به اینکه مرزبانان هنوز وارد خاک کشورمان نشده‌اند، مقامات محلی نمی‌خواهند این خبر را به صورت رسمی تایید کنند.

 

افزودن نظر


کد امنیتی
تصویر جدید

خراسان شمالی


آمار بازدیدکنندگان

31امروزmod_vvisit_counter
931دیروزmod_vvisit_counter
31این هفتهmod_vvisit_counter
8275هفته گذشتهmod_vvisit_counter
37516این ماهmod_vvisit_counter
23469ماه گذشتهmod_vvisit_counter
19367561کل بازدیدهاmod_vvisit_counter

بازدیدکنندگان: 10 مهمان حاضر
IP شما: 18.221.165.246
Mozilla 5.0, 
امروز: 09 اردیبهشت 1403