Notice: Constant html_javascript_convert_error_invvar already defined in /home/davtal/domains/davtalabin.com/public_html/modules/mod_typewriterticker/mod_typewriterticker.php on line 342
پنجشنبه, 27 اردیبهشت 1403

معرفی داوطلبان انتخابات

داوطلبان انتخابات مجلس و شوراها.

   اخبار انتخابات : آرشیو اخبار
شوراهای شهر و روستا و اصلاح قوانین مربوط به آ ن در مجلس مشاهده در قالب PDF چاپ فرستادن به ایمیل
یکشنبه, 20 اسفند 1391 ساعت 15:17 بازدیدها:3008 مرتبه

اصلاح قانون انتخابات شوراها در اولویت کار مجلس قرار گرفت
طرح اصلاح قانون انتخابات شوراها با پیشنهاد کمیسیون شوراها و تصویب نمایندگان در اولویت دستور کار مجلس شورای اسلامی قرار گرفت.
به گزارش موج حضور به نقل از خبرنگار پارلمانی مهر، پیشنهاد تغییر دستور صحن علنی مجلس شورای اسلامی و در اولویت قرار گرفتن طرح اصلاح قانون انتخابات شوراها طبق ماده 104 آئین نامه در  جلسه علنی امروز یکشنبه مجلس مطرح شد و این پیشنهاد با 130رای موافق، 27 رای مخالف و 15 رای ممتنع از 234 رای به تصویب رسید.
محمد جواد کولیوند سخنگوی کمیسیون شوراها در بیان فوریت این طرح و تغییر دستور جلسه علنی مجلس اظهار داشت: به دلیل همزمانی انتخابات شوراها و ریاست جمهوری باید برخی مواد این قانون تغییرات جزئی می کرد و این تغییرات نیاز به مصوبه مجلس داشت تا به انتخابات 24 خرداد برسد به این دلیل پیشنهاد تغییر دستور و در اولویت قرار گرفته بررسی و تصویب این طرح را پیشنهاد دادیم.
وی با بیان اینکه نظارت بر انتخابات شوراها برعهد مجلس است، گفت: اگر این تغییرات به انتخابات نرسد عملا در قسمتی از نظارت مجلس با مشکل مواجه می شویم.
کولیوند همچنین افزود: یک ابهام در انتخابات شهر تهران بود که آن نیز برطرف شد .
حمیدرضا رسایی نماینده مردم تهران به عنوان مخالف این پیشنهاد یعنی تغییر دستور کار صحن علنی مجلس گفت: با توجه به لایحه بودجه و تاخیری که دولت در این خصوص داشت ضمن اینکه دستور فعلی مجلس اصلاح آئین نامه است فوریتی بر تغییر دستور رسیدگی به طرح اصلاح قانون انتخابات شوراها وجود ندارد.
همچنین حسن تامینی نماینده رشت به عنوان موافق این تغییر دستور جلسه و اولویت قرار گرفتن اصلاح قانون انتخابات شوراها اظهار داشت: برای اولین بار است که دو انتخابات با یکدیگر برگزار می شود و از حساسیت خاصی برخوردار است. ما باید با دقت لازم به این موضوع بپردازیم و به نظرم رسیدگی به این طرح مهمتر است.
وی افزود: ما باید شوراها را تقویت کنیم تا با قوت بیشتری کار کنند و ابهاماتی که در دوره  قبل وجود داشته را برطرف کنیم.

 

افزودن نظر


کد امنیتی
تصویر جدید

خراسان شمالی


آمار بازدیدکنندگان

866امروزmod_vvisit_counter
1044دیروزmod_vvisit_counter
7549این هفتهmod_vvisit_counter
10701هفته گذشتهmod_vvisit_counter
47730این ماهmod_vvisit_counter
40074ماه گذشتهmod_vvisit_counter
19417849کل بازدیدهاmod_vvisit_counter

بازدیدکنندگان: 12 مهمان حاضر
IP شما: 3.21.43.192
Mozilla 5.0, 
امروز: 27 اردیبهشت 1403