Notice: Constant html_javascript_convert_error_invvar already defined in /home/davtal/domains/davtalabin.com/public_html/modules/mod_typewriterticker/mod_typewriterticker.php on line 342
پنجشنبه, 27 اردیبهشت 1403

معرفی داوطلبان انتخابات

داوطلبان انتخابات مجلس و شوراها.

   اخبار انتخابات : آرشیو اخبار
نامزدهای ریاست جمهوری و جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی مشاهده در قالب PDF چاپ فرستادن به ایمیل
یکشنبه, 20 اسفند 1391 ساعت 15:09 بازدیدها:2808 مرتبه

جمعیت ایثارگران در مورد هیچ نامزدی تصمیم نگرفته است .
مسئول روابط عمومی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی، با بیان اینکه بررسی مصداق های انتخابات ریاست جمهوری در شورای مرکزی ایثارگران ادامه دارد، گفت: هر گونه اظهار نظر در مورد نامزدهای انتخاباتی اظهار نظر شخصی تلقی می شود لیکن آن چه تا کنون به صورت رسمی از سوی جمعیت ایثارگران مطرح شده و مورد ائتلاف سه گانه است که توانسته مبنا و مرجعیتی برای ائتلاف و همگرایی اصولگرایان باشد.
  مجتبی توانگر در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه بررسی مصداق های انتخابات ریاست جمهوری در شورای مرکزی جمعیت ایثارگران ادامه دارد گفت: شورای مرکزی جمعیت ایثارگران کار بررسی مصداق ها را از ابتدای این هفته آغاز کرده و این بررسی ها تا حصول نتیجه ادامه خواهد داشت.
مسئول روابط عمومی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی، افزود: احتمالاً در این زمینه جلسات فوق العاده نیز خواهیم داشت لیکن تا کنون در مورد هیچکدام از نامزدها تصمیم گیری صورت نگرفته است.
وی در مورد مباحث مطرح شده پیرامون حمایت جمعیت از نامزدی خاص گفت: هر گونه اظهار نظر در مورد نامزدهای انتخاباتی اظهار نظر شخصی تلقی می شود لیکن آن چه تاکنون به صورت رسمی از سوی جمعیت ایثارگران مطرح شده در مورد ائتلاف سه گانه است که توانسته مبنا و مرجعیتی برای ائتلاف و همگرایی اصولگرایان باشد.
توانگر افزود: آنچه که از مواضع ائتلاف سه گانه دریافته ایم این است که این ائتلاف بنا دارد بر روی اصول و ارزش ها بایستد و بنا دارند که خودشان را مطلق ندانند و حاضر هستند که اگر کسی خارج از خودشان صلاحیت و شایستگی بیشتر داشته باشد بررسی کنند.
مسئول روابط عمومی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی، افزود: ائتلاف سه گانه می خواهد مرجعیتی را برای جریان اصیل اصولگرایی ایجاد کنند که تنها منحصر به خودشان نباشد، لذا این امر ارزشمند و مثبت است.
توانگر در مورد زمان اعلام جمع بندی نهایی نامزد مورد نظر جمعیت ایثارگران اظهار داشت: ما بنا داریم تمام نامزدهای حاضر در صحنه را مورد بررسی قرار دهیم و از طرف دیگر فرصت کافی تا زمان ثبت نام ها وجود دارد لیکن تلاش خواهیم کرد با دقت و سرعت بیشتر در این جهت حرکت کنیم.
وی در مورد معیارهای مورد نظر برای رسیدن به مصداق نیز گفت: در مرحله نخست ارزیابی صلاحیت های عمومی نامزدها باید حائز چند ویژگی ایجابی و چند ویژگی صلبی باشند. در مرحله دوم صلاحیت های فردی آنان نمره گذاری خواهد شد و در مرحله سوم میزان مقبولیت و رای آوری آنها بررسی می شود و نهایتاً یک نامزد به مردم شریف ایران معرفی خواهد شد تا دولتی در تراز انقلاب اسلامی و الگو برای بیداری اسلامی در منطقه شکل گیرد.

 

افزودن نظر


کد امنیتی
تصویر جدید

خراسان شمالی


آمار بازدیدکنندگان

1113امروزmod_vvisit_counter
1044دیروزmod_vvisit_counter
7796این هفتهmod_vvisit_counter
10701هفته گذشتهmod_vvisit_counter
47977این ماهmod_vvisit_counter
40074ماه گذشتهmod_vvisit_counter
19418096کل بازدیدهاmod_vvisit_counter

بازدیدکنندگان: 22 مهمان حاضر
IP شما: 18.117.170.190
Mozilla 5.0, 
امروز: 27 اردیبهشت 1403