Notice: Constant html_javascript_convert_error_invvar already defined in /home/davtal/domains/davtalabin.com/public_html/modules/mod_typewriterticker/mod_typewriterticker.php on line 342
دوشنبه, 10 اردیبهشت 1403

معرفی داوطلبان انتخابات

داوطلبان انتخابات مجلس و شوراها.

   اخبار انتخابات : آرشیو اخبار
داوطلبین انتخابات شوراهای شهر و روستا و ریاست جمهوری مشاهده در قالب PDF چاپ فرستادن به ایمیل
شنبه, 19 اسفند 1391 ساعت 12:19 بازدیدها:2748 مرتبه
 انتخابات و کاندیداهای احتمالی شوراهای شهر و ریاست جمهوری
یک عضو کمیسیون شوراها:کشور به شخصیتی مانند شهید چمران نیاز دارد
شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۱
یک عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور معتقد است که کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری باید از تنش‌های بیهوده و التهاب‌های کاذب و تصمیم‌گیری‌های غلط پرهیز کنند.
محمدابراهیم رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، اظهار کرد: ‌هم‌اکنون هر کسی در حال معرفی خود به جامعه است، در واقع فضا به ‌گونه‌ای است که هر کسی با هر ظرفیتی می‌تواند وارد میدان شود.
این عضو هیات رییسه کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور خاطرنشان کرد: به نظر می‌رسد،‌ در این میان جامعه رسانه‌ای با توجه به رسالتی که بر عهده دارد باید بتواند یک انسان توانمند با ظرفیت بالا را به جامعه معرفی کند و از خسارت‌هایی که می‌تواند به جامعه وارد شود، پیشگیری کند.
نماینده مردم خمین در مجلس خاطرنشان کرد: امروز در کشور به انسانی نیاز داریم که چند وجهی باشد و بتواند کشور را در این شرایط با درایت بالا و قوه عاقله خوب به نحو احسن مدیریت کند.
رضایی در ادامه اظهار کرد: کشور به چهره‌ای مانند شهید مصطفی چمران نیاز دارد، زیرا این شخص فردی است که امام (ره) او را به‌عنوان الگو معرفی کرده‌اند که وی هم اهل عرفان بود، هم مرد دین، هم مرد سیاست و هم مدیر بود.
وی تصریح کرد: بنابراین از میان کسانی که پرچم آمادگی‌شان را برافراشته‌اند،‌ باید بتوانیم شخصیتی شبیه به مصطفی چمران پیدا کنیم و از وی دعوت کنیم.
این عضو هیات رییسه کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور افزود: امروز در فضای فعلی کشور هر کسی شعاری را مطرح کرده و افکار عمومی را سرگرم خود می‌کند که باید در این زمینه با هوشیاری همه دست به دست هم داده تا فرد مناسبی برای این مقطع و مدیریت قوه مجریه انتخاب شود.
نماینده مردم خمین در مجلس درباره این‌که تا چه اندازه عضویت کاندیداها در یک حزب و یا گروه می‌تواند در آرای مردم تاثیرگذار باشد، گفت: مردم نباید به حزبی و یا طیفی بودن فردی توجه کنند زیرا کشور به فردی نیاز دارد که ظرفیت بالایی داشته و از عقل مدیریتی برخوردار باشد.
وی تاکید کرد: هم‌چنین کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری باید از تنش‌های بیهوده،ایجاد التهاب‌های کاذب و تصمیم‌گیری‌های غلط پرهیز کنند و نوعی همگرایی ملی داشته باشند تا در نتیجه فرد منتخب کابینه‌ای که معرفی می‌کند از ظرفیت بالایی برای اداره امور کشور برخوردار باشد.
کلید واژهها : انتخابات ، دکتر چمران 
 

افزودن نظر


کد امنیتی
تصویر جدید

خراسان شمالی


آمار بازدیدکنندگان

568امروزmod_vvisit_counter
826دیروزmod_vvisit_counter
1394این هفتهmod_vvisit_counter
8275هفته گذشتهmod_vvisit_counter
38879این ماهmod_vvisit_counter
23469ماه گذشتهmod_vvisit_counter
19368924کل بازدیدهاmod_vvisit_counter

بازدیدکنندگان: 15 مهمان حاضر
IP شما: 18.117.196.217
Mozilla 5.0, 
امروز: 10 اردیبهشت 1403