Notice: Constant html_javascript_convert_error_invvar already defined in /home/davtal/domains/davtalabin.com/public_html/modules/mod_typewriterticker/mod_typewriterticker.php on line 342
دوشنبه, 10 اردیبهشت 1403

معرفی داوطلبان انتخابات

داوطلبان انتخابات مجلس و شوراها.

   اخبار انتخابات : آرشیو اخبار
شورای شهر تهران در برنامه « تهران در انتخابات » مشاهده در قالب PDF چاپ فرستادن به ایمیل
شنبه, 19 اسفند 1391 ساعت 12:08 بازدیدها:2982 مرتبه

تهران در انتخابات شوراهای شهر و روستا

شبکه رادیویی تهران با برنامه «تهران در انتخابات» به استقبال چهارمین دوره از انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا می‌رود.
ایلنا: مهدی رادفر، سردبیر و تهیه کننده از پخش برنامه تهران در انتخابات ویژه شورا‌ها خبر داد و افزود: چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با یازدهمین دوره از انتخابات ریاست‌جمهوری در ۲۴ خرداد ۱۳۹۲ برگزار خواهد شد، به همین مناسبت ویژه برنامه تهران در انتخابات از ۲۰ اسفند تا ۲۳ خرداد در روزهای مختلف، از ساعت ۱۱ تا ۱۱ و ۲۵ دقیقه پخش می‌شود.
به گزارش ایلنا به نقل از روایط عمومی رادیو تهران، وی با بیان جزئیات بیشتر خاطر نشان کرد: این برنامه با هدف شناساندن نقش شورا‌ها و آگاهی بیشتر مردم از حقوق شهروندیشان در حوزه تصمیم گیری، مشارکت و تاثیرگذاری آن‌ها در انتخابات روی آنتن می‌رود. جایگاه و نقش شورا‌ها در نظام مردم سالاری جمهوری اسلامی ایران، نقش شورا‌ها از منظر حقوقی و تاریخچه آن در برنامه تهران در انتخابات بررسی و در هر برنامه یکی از شهرستان‌ها به همراه شوراهای شهرستان‌های استان تهران معرفی و با عوامل اجرایی انتخابات شورا‌ها از جمله فرمانداران و... گفت‌و‌گو می‌شود.
سردبیر و تهیه کننده برنامه تهران در انتخابات در خاتمه افزود: تهیه گزارش‌های مردمی و گفت‌و‌گوهای شهروندان در خصوص وجود شورا‌ها در شهرستان‌ها از لحاظ کارکرد شهری، اجتماعی، فرهنگی، رفاهی، ورزشی، بهداشت و سلامت، اقدامات و عملکرد شورا‌ها و انتظارات مردم از شورا‌ها نیز از دیگر بخش‌های این برنامه است.
مهدی رادفر به عنوان سردبیر و تهیه کننده، الهام شوقی و رضا سخنور گوینده، اکبر یاری گزارشگر و راشدی کار‌شناس در این برنامه همکاری دارند.
برنامه تهران در انتخابات را در سال ۹۱ در تاریخ ۲۰ و ۲۷ اسفند، از رادیو تهران موج اف.‌ام ردیف ۹۴ مگاهرتز بشنوید.

 

افزودن نظر


کد امنیتی
تصویر جدید

خراسان شمالی


آمار بازدیدکنندگان

662امروزmod_vvisit_counter
826دیروزmod_vvisit_counter
1488این هفتهmod_vvisit_counter
8275هفته گذشتهmod_vvisit_counter
38973این ماهmod_vvisit_counter
23469ماه گذشتهmod_vvisit_counter
19369018کل بازدیدهاmod_vvisit_counter

بازدیدکنندگان: 14 مهمان حاضر
IP شما: 3.134.81.206
Mozilla 5.0, 
امروز: 10 اردیبهشت 1403