Notice: Constant html_javascript_convert_error_invvar already defined in /home/davtal/domains/davtalabin.com/public_html/modules/mod_typewriterticker/mod_typewriterticker.php on line 342
دوشنبه, 10 اردیبهشت 1403

معرفی داوطلبان انتخابات

داوطلبان انتخابات مجلس و شوراها.

   اخبار انتخابات : آرشیو اخبار
شوراهای شهر و روستا پیوند مردم و حاکمیت هستند مشاهده در قالب PDF چاپ فرستادن به ایمیل
جمعه, 18 اسفند 1391 ساعت 13:17 بازدیدها:2930 مرتبه

طلایی : شوراهای شهر و روستا پیوند مردم و حاکمیت هستند
قم - رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران گفت:شوراهای اسلامی شهر و روستا پیوند مردم و حاکمیت در انجام امور هستند اما در بحث کلان در حوزه فرهنگی ، اجتماعی و دینی آن گونه که انتظار داریم به شوراها توجه نمی شود.
به گزارش ایرنا ˈمرتضی طلاییˈ عصر پنج شنبه در دیدار اعضای کمیسیون های فرهنگی شوراهای اسلامی کلان شهرها و مراکز استان های کشور با آیت الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع عظام تقلید افزود:سیاست راهبردی شوراها ایجاد راهبردهای دینی در اداره شهر ها است و باید برای ارتقای کارآمدی دین در اداره جامعه و تقویت مبانی اعتقادی مردم تلاش کنیم.
رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران اظهار داشت: تحولات جامعه کنونی نقش شهرداری ها را که در گذشته تنها عمرانی بود تغییر داده است و نقش شهرداری ها به عنوان نهادی اجتماعی وفرهنگی باید مورد توجه قرار گیرد.
وی گفت: توجه به مسایل دینی و مذهبی و هم چنین نگاه ویژه به هویت ملی و اسلامی و توجه به جغرافیای اسلامی ایرانی از مولفه های اساسی کاری کمیسیون های فرهنگی شوراهای شهر در کشور به شمار می رود.
طلایی افزود: ضرورت گسترش فرهنگ ایثار و شهادت نیز از دیگر برنامه های راهبردی کمیسیون های فرهنگی شورا ها به شمار می رود.
وی ادامه داد: توجه به هویت دینی، توسعه فرهنگ قرآنی ، سبک زندگی اسلامی از نگاه قرآن و توجه ویژه به مساجد و تکایا و هم چنین مساله حجاب و عفاف نیز از موضوعاتی است که مورد توجه ویژه کمیسیون های فرهنگی شوراهای اسلامی شهر و روستا به شمار می رود.
وی گفت:در مقوله هویت ملی نیز در کمیسیون های فرهنگی شوراها به حفظ آثار بناهای تاریخی و مذهبی شهرها توجه داریم و هم چنین اقدام به پاسداشت شخصیت های ملی ، فرهنگی و مذهبی کشور کرده ایم.
طلایی یادآور شد:تحکیم بنیان خانواده و ترویج سبک زندگی اسلامی از برنامه های اجتماعی ما برای مردم است که دستورالعمل هایی را برای عملیاتی شدن آن ها تدوین کرده ایم.
اجلاس خادمین فرهنگی کشور برای سی و یکمین بار در قم با حضور اعضای کمیسیون های فرهنگی شوراهای اسلامی کلان شهرها و مراکز استان های کشور روز پنج شنبه آغاز شده است.
هم اندیشی، تعامل و سیاستگذاری در حوزه مدیریت شهری و شهرداری ها از جمله اهداف مهم این اجلاسیه به شمار می رود که عصر فردا به کار خود پایان خواهد داد.

 

 

افزودن نظر


کد امنیتی
تصویر جدید

خراسان شمالی


آمار بازدیدکنندگان

939امروزmod_vvisit_counter
826دیروزmod_vvisit_counter
1765این هفتهmod_vvisit_counter
8275هفته گذشتهmod_vvisit_counter
39250این ماهmod_vvisit_counter
23469ماه گذشتهmod_vvisit_counter
19369295کل بازدیدهاmod_vvisit_counter

بازدیدکنندگان: 12 مهمان حاضر
IP شما: 13.59.34.87
Mozilla 5.0, 
امروز: 10 اردیبهشت 1403