Notice: Constant html_javascript_convert_error_invvar already defined in /home/davtal/domains/davtalabin.com/public_html/modules/mod_typewriterticker/mod_typewriterticker.php on line 342
جمعه, 07 اردیبهشت 1403

معرفی داوطلبان انتخابات

داوطلبان انتخابات مجلس و شوراها.

   اخبار انتخابات : آرشیو اخبار
شورای نگهبان از نهادهای نظارتی در جمهوری اسلامی ایران است مشاهده در قالب PDF چاپ فرستادن به ایمیل
شنبه, 05 اسفند 1391 ساعت 13:22 بازدیدها:2548 مرتبه

رییس دفتر شورای نگهبان استان کردستان گفت: شورای نگهبان از نهادهای نظارتی در جمهوری اسلامی ایران است که در طول بیش از 30 انتخابات که پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران برگزار شده است بر حسن اجرای آنها نظارت جدی داشته است.
به گزارش موج حضور به نقل از خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کردستان، بهروز مهتابی در همایش ناظران امین شهرستان سقز که در سالن اجتماعات آموزشکده فنی مهندسی برگزار شد، برگزاری سالم انتخابات را یکی از دغدغه‌های مسوولان نظام مقدس اسلامی ایران دانست و اظهار کرد: بر همین اساس تمام تلاش ناظران برگزاری یک انتخابات صحیح است که تاکنون این مهم صورت گرفته است.
وی تحریم‌های همه جانبه علیه نظام مقدس اسلامی ایران و فتنه سال 88 را جزو دسیسه‌های بسیار ناجوانمردانه دشمنان علیه ملت بزرگ اسلامی ایران دانست و افزود: خوشبختانه تمام این دشمنی‌ها با درایت مقام معظم رهبری ( مدظله العالی)و هوشیاری ملت آزاده ایران اسلامی نقش بر آب شده است.

رییس دفتر شورای نگهبان استان کردستان از آمادگی این شورا برای برگزاری یازدهمی و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی در استان کردستان خبر داد.

امام جمعه سقز هم در این همایش با بیان این‌که «در جمهوری اسلامی ایران انتخابات بسیار آسان و آزاد برگزار می‌شود» گفت: به حق شورای نگهبان در طول انتخابات‌های برگزار شده در این استان به خوبی عمل کرده است و کارنامه درخشانی دارد.

حاج ماموستا عبدالرحمن حسین‌زاده افزود: امروز بر مبنای دین اسلام تمام کارها به ویژه انتخابات در کشور صورت می‌گیرد که همین ویژگی موجب رعب و وحشت دشمنان نظام اسلامی ایران شده است و آنان درصدد آن هستند که هر روز فتنه‌ای را علیه کشور ما پایه ریزی کنند که خوشبختانه همواره با شکست روبرو شده‌اند.

امام جمعه سقز انتخابات را در ایران اسلامی بسیار مهم توصیف و اظهار کرد: اگر می‌خواهیم کشوری آزاد، آباد و دارای امنیت و آسایش داشته باشیم باید همه یکپارچه در این انتخابات شرکت گسترده داشته باشیم.

وی از ناظران به عنوان امین مردم یاد کرد و گفت: بر این اساس باید ناظران به عنوان امانتدار مردم بر حسن اجرای انتخابات عمل کنند.

در ابتدای این مراسم فریدون رزمگاه مسوول دفتر شورای نگهبان شهرستان سقز هم در گزارشی با بیان این‌که «75 هزار نفر از مردم شهرستان سقز در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی شرکت کردند» گفت: این حضور نشان از پشتیبانی مردم از نظام مقدس اسلامی ایران است.

وی از آمادگی برای اجرای اتتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی توسط شورای نگهبان در این حوزه انتخابیه خبر

کلمات کلیدی:
•انتخابات ریاست جمهوری
•انتخابات شورای شهر
•شورای نگهبان

اخذ شده از سایت موج حضور

 

 

افزودن نظر


کد امنیتی
تصویر جدید

خراسان شمالی


آمار بازدیدکنندگان

823امروزmod_vvisit_counter
957دیروزmod_vvisit_counter
7181این هفتهmod_vvisit_counter
8932هفته گذشتهmod_vvisit_counter
36391این ماهmod_vvisit_counter
23469ماه گذشتهmod_vvisit_counter
19366436کل بازدیدهاmod_vvisit_counter

بازدیدکنندگان: 18 مهمان حاضر
IP شما: 18.216.190.167
Mozilla 5.0, 
امروز: 07 اردیبهشت 1403