Notice: Constant html_javascript_convert_error_invvar already defined in /home/davtal/domains/davtalabin.com/public_html/modules/mod_typewriterticker/mod_typewriterticker.php on line 342
شنبه, 08 اردیبهشت 1403

معرفی داوطلبان انتخابات

داوطلبان انتخابات مجلس و شوراها.

   اخبار انتخابات : آرشیو اخبار
انتخابات ریاست جمهوری : اصلاح طلبان نیایند به خودشان ظلم کرده اند مشاهده در قالب PDF چاپ فرستادن به ایمیل
پنجشنبه, 17 اسفند 1391 ساعت 13:51 بازدیدها:2946 مرتبه


پنجشنبه, 17 اسفند 1391 ساعت 12:03
کاندیدای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری گفت: اگر اصلاح‌طلبان نیایند در حقیقت به خودشان ظلم کرده‌اند و اگر هم بیایند هم انتخابات را گرم می‌کنند و هم برای خودشان مفید است.
به گزارش موج حضور، محمد سعیدی‌کیا در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: اگر اصلاح‌طلبان نیایند در حقیقت به خودشان ظلم کرده‌اند و اگر هم بیایند هم انتخابات را گرم می‌کنند و هم برای خودشان مفید است.
وی خاطرنشان کرد: یک گروه سیاسی نمی‌تواند یک موقع عقب‌نشینی کرده و یک موقع حضور داشته باشد چرا که معتقدم هر حزبی ادعای وجود داشته باشد باید حضور نیز داشته باشد.
وزیر جهاد سازندگی دولت خاتمی یادآور شد: یک گروه سیاسی نمی‌تواند فکر کند وجود داشته باشد ولی در میدان عمل کاری انجام نداده و حضور کار‌آمد و موثر نداشته باشد.
سعیدی‌کیا در خصوص انتخابات آزاد نیز گفت: بنده معتقدم تمامی انتخابات در کشور ما آزاد بوده و هرگونه اظهارنظر خلاف این امر درست و منطقی به نظر نمی‌رسد.
وی عنوان کرد: طرح این مسئله که انتخابات آزاد باید برگزار شود درست و منطقی نیست چرا که در 34 سال گذشته بیش از 33 بار انتخابات در این کشور انجام شده که همه آنها در فضای آرام، ایمن و همراه با آزادی و دموکراسی واقعی بوده است.
وزیر سابق جهاد کشاورزی در خصوص فتنه انتخابات آینده نیز افزود: نمی‌توان از الان در این زمینه اظهار نظری کرد اما قطعاً بدانید که دیگران علیه ما برنامه‌ریزی می‌کنند و سعی می‌کنند در انتخابات آینده فضا را نامناسب جلوه دهند.
معتقد نیستم انتخابات تک کاندیدایی برگزار شود
سعیدی‌کیا در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص وحدت اصولگرایان به خبرنگار فارس در اردبیل بیان داشت: اصولگرایان به وحدت می‌رسند یا نمی‌رسند هنوز معلوم نیست اما فکر می‌کنم که خوب نیست در یک انتخاباتی تنها یک کاندیدا حاضر باشد.
وی تصریح کرد: به نظر بنده از اول انقلاب تاکنون انتخاباتی نبوده است که تنها در آن یک کاندیدا رقابت کند چرا که اصلاً به مصلحت نیست چنین فضایی به وجود آید چرا که بهتر است اصولگرایان به جای رسیدن به یک کاندیدای موردنظر حضور دیگر کاندیداها را محدود کرده و به یک انسجام واقعی در این زمینه برسند.
این فعال سیاسی در مورد احتمال پیوستن خود به ائتلافی خاص و یا کنار کشیدن به نفع رقیبی همسو ادامه داد: نتیجه رای‌گیری روز رای‌گیری معلوم می‌شود و نظرسنجی‌ها حکایت از اقبال مردم برای انتخابات است اما اینکه چه کسی انتخاب می‌شود با خداست.
سعیدی‌کیا در خصوص پیش‌بینی دولت آینده نیز ابراز داشت: دولت یازدهم فرصت‌های بسیاری را برای خدمت به مردم و اعتلای کشور فراهم می‌آورد و رئیس جمهور آینده باید رئیس جمهوری صادق، مدیر و مدبر باشد تا بتواند حقایق را به مردم باز گفته و از ظرفیت‌های مردمی در جهت اصلاح آنها استفاده کنیم.
وی تاکید کرد: باید با مردم صادقانه حرف بزنیم، صادقانه قول دهیم و در حد توان در خدمت آنها باشیم وگرنه رسیدن به یک منصب بدون داشتن این ویژگی‌ها خلاف است.
وزیر سابق دولت احمدی‌نژاد در خصوص تشکیل کابینه خود نیز یادآور شد: بنده اعلام می‌کنم که کابینه وفادار به اصول انقلاب اسلامی و ولایت فقیه تشکیل می‌دهم و در این زمینه هیچ تردیدی وجود ندارد.
سعیدی‌کیا در پایان گفت‌و گوی خود با خبرنگار فارس در اردبیل گفت: قطعاً در این کابینه افراد صلاحیت‌دار و شایسته جای خواهند داشت و گروه‌گرایی و حزب‌گرایی در انتخاب افراد کابینه احتمالی بنده جایی ندارند و افرادی که در عمل وفاداری خود را به انقلاب و ارزش‌های آن ثابت کرده‌اند در صحنه خواهند بود.

کلمات کلیدی : انتخابات ریاست جمهوری ، کاندیداهای احتمالی ، اصلاح طلبان 

 

افزودن نظر


کد امنیتی
تصویر جدید

خراسان شمالی


آمار بازدیدکنندگان

654امروزmod_vvisit_counter
986دیروزmod_vvisit_counter
7998این هفتهmod_vvisit_counter
8932هفته گذشتهmod_vvisit_counter
37208این ماهmod_vvisit_counter
23469ماه گذشتهmod_vvisit_counter
19367253کل بازدیدهاmod_vvisit_counter

بازدیدکنندگان: 9 مهمان حاضر
IP شما: 3.129.67.26
Mozilla 5.0, 
امروز: 08 اردیبهشت 1403