Notice: Constant html_javascript_convert_error_invvar already defined in /home/davtal/domains/davtalabin.com/public_html/modules/mod_typewriterticker/mod_typewriterticker.php on line 342
شنبه, 08 اردیبهشت 1403

معرفی داوطلبان انتخابات

داوطلبان انتخابات مجلس و شوراها.

تبلیغات شما


Notice: Undefined variable: customartmod_css in /home/davtal/domains/davtalabin.com/public_html/modules/mod_articlemod/tmpl/default.php on line 10
   اخبار انتخابات : آرشیو اخبار
شوراهای شهر و روستا : آغاز بررسی نامزدهای انتخاباتی/ زاکانی برای تقویت گفتمان انقلاب اسلامی وارد عرصه می‌شود مشاهده در قالب PDF چاپ فرستادن به ایمیل
چهارشنبه, 16 اسفند 1391 ساعت 21:31 بازدیدها:2853 مرتبه

توانگر در گفت‌وگو با فارس:
آغاز بررسی نامزدهای انتخاباتی/ زاکانی برای تقویت گفتمان انقلاب اسلامی وارد عرصه می‌شود
خبرگزاری فارس: مسئول روابط ‌عمومی جمعیت ایثارگران گفت: در جلسه هفته آینده جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی، بررسی مصادیق نامزدهای انتخاباتی آغاز می‌شود.
مجتبی توانگر مسئول روابط‌ عمومی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس اظهارداشت: با توجه به اینکه معیارهای انتخاب نامزد مورد نظر در شورای مرکزی و کمیته‌های جمعیت ایثارگران نهایی شده است، هفته آتی مصادیق پیشنهاد شده را با توجه به معیارها مورد بحث و بررسی قرار خواهیم داد.
وی افزود: در مرحله نخست ارزیابی صلاحیت‌های عمومی، نامزدها باید حائز چند ویژگی ایجابی وچند ویژگی سلبی باشند؛ در مرحله دوم صلاحیت‌های فردی ایشان نمره‌گذاری خواهد شد و در مرحله سوم میزان مقبولیت و رای‌آوری آنها بررسی می شود و نهایتا یک نامزد به مردم شریف ایران معرفی خواهد شد تا دولتی در تراز انقلاب اسلامی و الگو برای بیداری اسلامی شکل گیرد.
توانگر در پاسخ به سوالی درخصوص ائتلاف سه‌گانه گفت: خطی مشی و راهبرد جمعیت ایثارگران از بدو تاسیس، همگرایی بین نیروهای وفادار به نظام و تلاش برای انسجام، وحدت و ائتلاف بین نیروهایی است که صادقانه و خالصانه بر اصول و مواضع اصلی انقلاب وفادارند لذا هر اقدامی را که در این راستا صورت بگیرد، از منظر جمعیت ایثارگران مورد قبول است.
وی افزود: ائتلاف سه گانه‌ای که اخیرا شکل گرفته، اگر بر روی اصول و مواضع ایستادگی کند و آمادگی داشته باشد که در صورت لزوم از خود بگذرد و معیار‌ها و ارزش‌های انقلاب را نصب‌العین خود قرار دهد، قطعا از نظر جمعیت ایثارگران پسندیده است و مورد حمایت قرار می‌گیرد.
مسئول روابط عمومی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در پاسخ به این سوال که برخی معتقدند این جمعیت از نامزدی زاکانی حمایت می کند گفت: تاکنون هیچ مصداقی در جمعیت ایثارگران مورد بحث و بررسی قرار نگرفته و از هفته آتی بررسی مصادیق آغاز می شود.
وی با بیان اینکه کاندیداتوری علیرضا زاکانی در انتخابات یازدهم ریاست جمهوری قوت گرفته است، گفت: زاکانی برای تقویت گفتمان انقلاب اسلامی وارد عرصه انتخابات خواهد شد.

کلید واژهها : شورای شهر ، جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی ، صلاحیتهای عمومی

 

 

افزودن نظر


کد امنیتی
تصویر جدید

خراسان شمالی


آمار بازدیدکنندگان

368امروزmod_vvisit_counter
986دیروزmod_vvisit_counter
7712این هفتهmod_vvisit_counter
8932هفته گذشتهmod_vvisit_counter
36922این ماهmod_vvisit_counter
23469ماه گذشتهmod_vvisit_counter
19366967کل بازدیدهاmod_vvisit_counter

بازدیدکنندگان: 3 مهمان حاضر
IP شما: 18.188.152.162
Mozilla 5.0, 
امروز: 08 اردیبهشت 1403