Notice: Constant html_javascript_convert_error_invvar already defined in /home/davtal/domains/davtalabin.com/public_html/modules/mod_typewriterticker/mod_typewriterticker.php on line 342
جمعه, 31 فروردین 1403

معرفی داوطلبان انتخابات

داوطلبان انتخابات مجلس و شوراها.

   اخبار انتخابات : آرشیو اخبار
افراد با سلایق مختلف در انتخابات شوراها شرکت کنند مشاهده در قالب PDF چاپ فرستادن به ایمیل
شنبه, 05 اسفند 1391 ساعت 12:32 بازدیدها:3111 مرتبه

عضو هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای استان یزد بر حضور افراد با سلایق مختلف در انتخابات شوراها تاکید کرد.

به گزارش موج حضور به نقل از  ایرنا، ˈمحمدرضا تابشˈ در دیدار اعضای هیات نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای شهرستان اردکان افزود: هیات های نظارت باید با اتکا به قانون و به دور از اعمال سلیقه و ملاحظات جناحی و گروهی نسبت به بررسی صلاحیت کاندیداها اقدام کنند و اسباب حضور گسترده کاندیداها و اعتماد مردم به برگزاری انتخاباتی پرشور و مردمی را فراهم سازند.

وی با اشاره به اینکه یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی، اعمال حق حاکمیت توسط خود مردم و انتخاب مسئولان با آرای آنهاست، به اهمیت خردجمعی و مشورت از دیدگاه قرآن کریم و توجه به نقش شوراها بعنوان یکی از ارکان تصمیم گیری در اداره کشور پرداخت و گفت: خوشبختانه شوراهای اسلامی شهر و روستا در سال 1378 تشکیل شد و یکی از اصول معطل مانده قانون اساسی که مظهر حضور جدی مردم در مدیریت شهری و روستایی است را به منصه ظهور رساند.

عضو هیأت حل اختلاف و رسیدگی به شکایت شوراهای اسلامی استان یزد همچنین با تبیین کارکردها و چالش های فراروی شوراها افزود:هر قدر توان شوراها بیشتر شود ،ضمن تقویت وجهه مردمی مدیریت کشور، کارهای بهتری را می توان با هزینه کمتری انجام داد.

نماینده مردم اردکان گفت: در انتخابات آینده که حساسیت حضور مردم به لحاظ شرایط فعلی کشور و اعمال فشار همه جانبه قدرت های استکباری افزونتر است باید از همه عوامل و ابزارهایی که مشارکت مردمی را تسهیل می کند استفاده کرد.

عضو هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای استان یزد با تاکید بر حضور افراد با سلایق مختلف در انتخابات شوراها، خواستار توجه اعضای هیات نظارت به اصول قانون اساسی بخصوص فصل سوم آن یعنی حقوق ملت و پرهیز از تنگ نظری شد .

کلمات کلیدی: •انتخابات شوراها
•محمدرضا تابش

اخذ شده از سایت موج حضور

 

افزودن نظر


کد امنیتی
تصویر جدید

خراسان شمالی


آمار بازدیدکنندگان

568امروزmod_vvisit_counter
569دیروزmod_vvisit_counter
6280این هفتهmod_vvisit_counter
3063هفته گذشتهmod_vvisit_counter
26558این ماهmod_vvisit_counter
23469ماه گذشتهmod_vvisit_counter
19356603کل بازدیدهاmod_vvisit_counter

بازدیدکنندگان: 7 مهمان حاضر
IP شما: 18.216.186.164
Mozilla 5.0, 
امروز: 31 فروردین 1403