Notice: Constant html_javascript_convert_error_invvar already defined in /home/davtal/domains/davtalabin.com/public_html/modules/mod_typewriterticker/mod_typewriterticker.php on line 342
چهارشنبه, 26 اردیبهشت 1403

معرفی داوطلبان انتخابات

داوطلبان انتخابات مجلس و شوراها.

   اخبار انتخابات : آرشیو اخبار
اختلاف بين شاخه قم و تهران جبهه پايداري واقعیت ندارد مشاهده در قالب PDF چاپ فرستادن به ایمیل
یکشنبه, 13 اسفند 1391 ساعت 13:50 بازدیدها:1897 مرتبه

حجت الاسلام و المسلمين آقاتهراني در اين همايش كه در مسجد امام خمینی(ره) منطقه خطیب تبریز برگزار شد، با تأکید بر این‌که ولایت مداری مسؤولان و مردم لازمه تعالی نظام است، گفت: رهبری معیار صحت رفتار سیاسیون است.

به گزارش موج حضور به نقل از  مشرق ـ  حجت الاسلام آقا تهرانی،‌نماینده مردم تهران در مجلس نهم و دبیر کل جبهه پایداری اخیراً در سخنرانی خود در همایش استانی این جبهه و همچنین در گفتگو با خبرنگاران مهمترین مواضع جدید جبهه پایداری را تشریح کرد.

او همچنین در این مواضع جدید به شعارهای جبهه پایداری برای انتخابات پیش رو نیز اشاره می‌کند که اخلاص برای خدا یکی از آنهاست.

در ادامه گزیده‌هایی از صحبت‌های آقاتهرانی در همایش استانی را می‌خوانید:

* عده ای در عمل به جدایی دین از سیاست قائل هستند، اما امام خمینی(ره) و اسلام این تفکر را قبول ندارد، میزان حق و باطل در زمان ما هم ولی فقیه است؛ خیلی از ما ادعا داریم ولی به صورت گزینشی عمل می کنیم، حرف ولایت حجت است؛ آقای احمدی نژاد، لاریجانی و هر کس دیگری باید کارهای خود را با گفته های رهبری میزان کنند.

* دین‌دار بودن در سیاست یعنی برای پیروزی خودمان دیگران را لجن مال نکنیم، از دروغ و تهمت پرهیز کنیم، باید این حقیقت را پذیرفت که تا نظام اسلامی و ولایت فقیه است، فتنه هم هست؛ فتنه های بعدی مانند پایه های تحصیلی یکی از دیگری مشکل تر است.

 

 

 

افزودن نظر


کد امنیتی
تصویر جدید

خراسان شمالی


آمار بازدیدکنندگان

217امروزmod_vvisit_counter
815دیروزmod_vvisit_counter
5856این هفتهmod_vvisit_counter
10701هفته گذشتهmod_vvisit_counter
46037این ماهmod_vvisit_counter
40074ماه گذشتهmod_vvisit_counter
19416156کل بازدیدهاmod_vvisit_counter

بازدیدکنندگان: 8 مهمان حاضر
IP شما: 18.191.212.211
Mozilla 5.0, 
امروز: 26 اردیبهشت 1403