Notice: Constant html_javascript_convert_error_invvar already defined in /home/davtal/domains/davtalabin.com/public_html/modules/mod_typewriterticker/mod_typewriterticker.php on line 342
چهارشنبه, 26 اردیبهشت 1403

معرفی داوطلبان انتخابات

داوطلبان انتخابات مجلس و شوراها.

   اخبار انتخابات : آرشیو اخبار
طراحی اقدامات آتی ضد انقلاب در انتخابات 92 این بار در پاریس مشاهده در قالب PDF چاپ فرستادن به ایمیل
شنبه, 12 اسفند 1391 ساعت 22:59 بازدیدها:1699 مرتبه

طراحی اقدامات آتی ضد انقلاب در انتخابات 92 این بار در پاریس

این نشست در حالی قرار است با هدف طراحی اقدامات آتی در انتخابات ریاست جمهوری 92 و تدوین راهکارهای جدید برای رفع حصر سران فتنه انجام شود که تا پیش از این هیچ یک از نشست های این گروه که در جهت ایجاد اتحاد و همدلی برگزار گردیده است نه تنها نتیجه ای نداشته بلکه به محملی برای به هم پریدن تبدیل شده است. اما آنچه در پس چنین نشست های بیش از پیش نمایان می گردید، ارتباطات سازمانی و هماهنگ سران فتنه 88 با معاندین و گروه های ترروریستی می باشد.

همزمان با نزدیکی به روزهای پایانی دولت دهم و فرارسیدن انتخابات آتی شاهد تشدید نشست ها و گردهمایی عناصر ضد انقلاب در کشورهای گوناگون غربی هستیم. در این بین قرار است یکشنبه ششم اسفند ۱۳۹۱ در شهر پاریس گروهی از عناصر ضد انقلاب در اعتراض به حصر آقایان موسوی، کروبی و خانم رهنورد گردهمایی برگزار نمایند.

در این برنامه ، اردشیر امیر ارجمند (عضو شورای هماهنگی راه سبز) ، عبدالکریم لاهیجی (لابی گروهک منافقین) ، علی کشتگر (سرکردگان گروهک فداییان خلق ایران -اقلیت) ، مهدی فتاپور (عضو گروهک فداییان خلق ایران -اکثریت)، تقی کروبی (فرزند مهدی کروبی و ساکن انگلستان) ، نوشابه امیری و پروین بختیارنژاد (از سایت ضد انقلاب روز آنلاین) ، احمد سلامتیان (به نمایندگی از بنی صدر) ، تقی رحمانی (عضو گروهک ملی مذهبی) ، بیژن حکمت (از گروهک منقضی شده توده و همکار رادیو فرانسه) و بابک امیر خسروی (از گروهک چپ کمونیستی) حضور و سخنرانی خواهند کردند.

این نشست در حالی قرار است با هدف طراحی اقدامات آتی در انتخابات ریاست جمهوری 92 و تدوین راهکارهای جدید برای رفع حصر سران فتنه انجام شود که تا پیش از این هیچ یک از نشست های این گروه که در جهت ایجاد اتحاد و همدلی برگزار گردیده است نه تنها نتیجه ای نداشته بلکه به محملی برای به هم پریدن تبدیل شده است.

همچنین پیش از برگزاری این گردهمایی ، سایت‌ها و محافل ضد انقلاب خارج نشین، نسبت به هویت اردشیر امیرارجمند، مشاور موسوی، به شدت ابراز تردید کرده اند و او را مأمور وزارت اطلاعات می دانند که با سپردن وثیقه سنگین از زندان آزاد و برای جاسوسی به درون گروه های معاند مامور شده است و همین بدبینی های عناصر ضدانقلاب نسبت به یکدیگر یکی از دلالیل عدم توافق ونتیجه چنین نشست هایی می باشد.

اما آنچه در پس چنین نشست های بیش از پیش نمایان می گردید، ارتباطات سازمانی و هماهنگ سران فتنه 88 با معاندین و گروه های ترروریستی می باشد که پس از ماهها بردباری دستگاه قضایی جمهوری اسلامی ایران نسبت به اقدامات خلاف قانون و دعوت به آشوب پس از انتخابات 1388 در بهمن همان سال به حصرخانگی محکوم گرددند.

لازم به ذکر که دولت فرانسه سالهاست محل اسکان گروه های ترروریستی علیه ایران شده است و سازمان اطلاعات فرانسه تلاش بسیار دارد با کمک و تجهیز گروه های تروریستی نقشی حتی کوچک در توقف پیشرفت های جمهوری اسلامی ایفاء نمایند.

 

افزودن نظر


کد امنیتی
تصویر جدید

خراسان شمالی


آمار بازدیدکنندگان

843امروزmod_vvisit_counter
815دیروزmod_vvisit_counter
6482این هفتهmod_vvisit_counter
10701هفته گذشتهmod_vvisit_counter
46663این ماهmod_vvisit_counter
40074ماه گذشتهmod_vvisit_counter
19416782کل بازدیدهاmod_vvisit_counter

بازدیدکنندگان: 12 مهمان حاضر
IP شما: 3.145.174.57
Mozilla 5.0, 
امروز: 26 اردیبهشت 1403