Notice: Constant html_javascript_convert_error_invvar already defined in /home/davtal/domains/davtalabin.com/public_html/modules/mod_typewriterticker/mod_typewriterticker.php on line 342
دوشنبه, 07 خرداد 1403

معرفی داوطلبان انتخابات

داوطلبان انتخابات مجلس و شوراها.

   اخبار انتخابات : آرشیو اخبار
خطبه های هاشمی رفسنجانی در نماز جمعه وحدت آفرین است. مشاهده در قالب PDF چاپ فرستادن به ایمیل
سه شنبه, 25 تیر 1392 ساعت 23:09 بازدیدها:2193 مرتبه
حجت الاسلام سید رضا اکرمی: 
خطبه‌های هاشمی وحدت آفرین است.
در کشور ما ۳۵ سال پیش انقلاب شده است تا همه آزادی بیان و آزادی پس از بیان داشته باشند به گونه‌ای که نباید گوینده یک مطلب مورد تخریب و تهدید قرار گیرد. برای اینکار افراد باید ظرفیت خود را افزایش داده و شرح صدر پیدا کنند تا حاضر به شنیدن حرف‌های دیگری ولو نادرست باشند.
عضو جامعه روحانیت مبارز تاکید کرد: ببه نظر من خطبه‌های هاشمی نیاز امروز جامعه است اما باید دید خود او آمادگی حضور در تریبون نماز جمعه را دارد و یا اساسا زمینه برای بیان ابراز نظرات ایشان وجود دارد یا خیر؟
حجت الاسلام سید رضا اکرمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در خصوص بازگشت آیت الله هاشمی به تریبون نماز جمعه عنوان کرد: در کشور ما ۳۵ سال پیش انقلاب شده است تا همه آزادی بیان و آزادی پس از بیان داشته باشند به گونه‌ای که نباید گوینده یک مطلب مورد تخریب و تهدید قرار گیرد. برای اینکار افراد باید ظرفیت خود را افزایش داده و شرح صدر پیدا کنند تا حاضر به شنیدن حرف‌های دیگری ولو نادرست باشند. البته نهادینه کردن این کار زمان می‌برد اما ما باید از تریبون‌های مختلف روی این مساله کار کنیم.
وی افزود: همه باید اجازه بدهند حرف‌های شایسته از هر شخصی گفته شود و در اختیار جامعه قرار گیرد. متاسفانه وقتی ما به مقام قضاوت در مورد افراد می‌رسیم بلافاصله به دنبال عیب‌های یک فرد طی سال‌های دراز می‌رویم که این نادرست است. امام راحل فرمودند میزان حال فعلی افراد است مطمئن باشید فردی همچون ایت الله هاشمی که ۳۵ سال است در تریبون‌های مختلف صحبت می‌کند با فردی که ۱۰ سال نیست از این تریبون‌ها با مردم ارتباط برقرار کرده است قابل مقایسه نیست.
حجت الاسلام اکرمی با تاکید بر اینکه نباید خطاهای افراد را شمرده و خوبی‌های آ‌ها را نادیده بگیریم، گفت: ‌ اگر خیلی برای نماز جمعه تهران دلسوز هستیم باید آن را از مناظر متعدد مورد بحث و بررسی قرار دهیم اول اینکه نماز جمعه جایگاه رفیع و موثری است که باید دید چه کسی می‌تواند مسئولیت آن را بر عهده گیرد.
وی با بیان اینکه باید افرادی وجود داشته باشند که بتوانند منصفانه و جامع نگر خطبه‌های نماز جمعه را نقد کنند گفت: باید بررسی شود که آیا خطبه‌های ایراد شده توانسته است نیاز جامعه ما را تامین کند؟ ما باید همواره از نمازگزاران در این خصوص نظرخواهی کنیم و تنها به حضور آن‌ها در این فریضه عبادی سیاسی اکتفا نکنیم.
اکرمی همچنین با اشاره به اینکه به نظر من حضور هاشمی برای نماز جمعه مفید و سازنده خواهد بود گفت: به نظر من خطبه‌های هاشمی نیاز امروز جامعه است اما باید دید خود او آمادگی حضور در تریبون نماز جمعه را دارد و یا اساسا زمینه برای بیان ابراز نظرات ایشان وجود دارد یا خیر؟
وی با تاکید بر اینکه نماز جمعه تریبون وحدت است و خطبه‌های هاشمی می‌تواند وحدت آفرین باشد، گفت: باید در این زمینه کار کار‌شناسی صورت گیرد به نظر من پس از تذکر مقام معظم رهبری در خصوص اینکه کسی حق ندارد در هنگام خطبه و سخنرانی فرد دیگری اعتراض کند و آن را به هم بریزد انشاالله دیگر شاهد چنین اقداماتی از سوی برخی افرادنخواهیم بود.
 

افزودن نظر


کد امنیتی
تصویر جدید

خراسان شمالی


آمار بازدیدکنندگان

278امروزmod_vvisit_counter
1709دیروزmod_vvisit_counter
1987این هفتهmod_vvisit_counter
6818هفته گذشتهmod_vvisit_counter
58486این ماهmod_vvisit_counter
40074ماه گذشتهmod_vvisit_counter
19428605کل بازدیدهاmod_vvisit_counter

بازدیدکنندگان: 2 مهمان حاضر
IP شما: 3.21.76.249
Mozilla 5.0, 
امروز: 07 خرداد 1403