Notice: Constant html_javascript_convert_error_invvar already defined in /home/davtal/domains/davtalabin.com/public_html/modules/mod_typewriterticker/mod_typewriterticker.php on line 342
پنجشنبه, 27 اردیبهشت 1403

معرفی داوطلبان انتخابات

داوطلبان انتخابات مجلس و شوراها.

   اخبار انتخابات : آرشیو اخبار
پیش بینی عضو کمیسیون امنیت مجلس از نتیجه انتخابات مشاهده در قالب PDF چاپ فرستادن به ایمیل
جمعه, 11 اسفند 1391 ساعت 22:23 بازدیدها:1300 مرتبه

مجموعه اصولگرایان، اصلاح طلبان و جریان وابسته به دولت و نامزدهایی نیز به صورت مستقل وارد عرصه رقابت درانتخابات آینده خواهند شد. به گزارش موج حضور به نقل از ایسنا، عوض حیدرپور عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه انتخابات آینده در دو سطح برگزارخواهد شد که یک سطح آن حضور پرشور وگسترده مردم است، گفت: سطح دیگر انتخابات آینده حضور طیف‌ها و نامزدهای مختلف سیاسی در عرصه است.وی افزود: مجموعه اصولگرایان، اصلاح طلبان و جریان وابسته به دولت و نامزدهایی نیز به صورت مستقل وارد عرصه رقابت درانتخابات آینده خواهند شد. نماینده مردم شهرضا تصریح‌کرد: اصولگرایان درانتخابات آینده پیروزخواهند شد و نامزد پیروز اصولگرایان نیز ممکن است جزو نامزدهای حاضر درگروه 1+2 و یا دیگر اصولگرایان مستقل باشد.

وی با بیان اینکه 1+2 را بخشی از جامعه اصولگرایی می‌دانیم که معتقدیم نامزد این گروه می‌تواند پیروز انتخابات باشد، گفت: قطعا اصولگرایان برای انتخابات آینده به این نتیجه خواهند رسید که نامزد واحدی را معرفی کنند.

حیدرپور بیان‌کرد: اصلاح طلب‌ها نیز در انتخابات آینده حضور پیدا خواهند کرد، اما سهم و شانس اصولگریان برای پیروزی درانتخابات دوبرابر اصلاح طلبان است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس همچنین به حضور خود درطیف نامزدهای انتخابات آینده اشاره کرد وگفت: بنده نیز خود را به عنوان یک رجل سیاسی شناخته‌ام واین آمادگی را دارم که درخدمت رسانی به نظام و مردم در هر جایگاهی فعالیت داشته باشم.

کلمات کلیدی:
انتخابات 92
عوض حیدرپور
کمیسیون امنیت مجلس
 

 

افزودن نظر


کد امنیتی
تصویر جدید

خراسان شمالی


آمار بازدیدکنندگان

418امروزmod_vvisit_counter
1044دیروزmod_vvisit_counter
7101این هفتهmod_vvisit_counter
10701هفته گذشتهmod_vvisit_counter
47282این ماهmod_vvisit_counter
40074ماه گذشتهmod_vvisit_counter
19417401کل بازدیدهاmod_vvisit_counter

بازدیدکنندگان: 11 مهمان حاضر
IP شما: 13.58.84.159
Mozilla 5.0, 
امروز: 27 اردیبهشت 1403