Notice: Constant html_javascript_convert_error_invvar already defined in /home/davtal/domains/davtalabin.com/public_html/modules/mod_typewriterticker/mod_typewriterticker.php on line 342
پنجشنبه, 27 اردیبهشت 1403

معرفی داوطلبان انتخابات

داوطلبان انتخابات مجلس و شوراها.

   اخبار انتخابات : آرشیو اخبار
جلسه فراکسیون رهروان ولایت برای تعیین مکانیزم ورود به انتخابات مشاهده در قالب PDF چاپ فرستادن به ایمیل
جمعه, 11 اسفند 1391 ساعت 22:03 بازدیدها:1318 مرتبه

جلسه فراکسیون رهروان ولایت برای تعیین مکانیزم ورود به انتخابات و انتخاب کاندیدای اصلح، در حالی برگزار می‌شود که انگار دیگر حرفی از کاندیداتوری علی لاریجانی، که زمانی کاندیدای اصلی این فراکسیون خوانده می‌شد، وجود ندارد. به گزارش موج حضور به نقل از مهر،  فراکسیون رهروان ولایت مجلس نهم که عمدتا نزدیکان علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی در آن حضور دارند، این روزها همچنان به دنبال سازوکار مناسبی برای ورود به بحث انتخابات و حمایت از یکی از کاندیداهای ریاست جمهوری آینده است. مدتی پیش که حرف و حدیث‌ها بر سر کاندیداتوری احتمالی لاریجانی در انتخابات ریاست جمهوری شدت گرفته بود، فراکسیون رهروان اعلام کرد که در صورت کاندیداتوری لاریجانی، او کاندیدای رهروان ولایت خواهد بود و این فراکسیون از وی حمایت خواهد کرد.اما همان روزها اعضای فراکسیون رهروان ولایت گفتند که لاریجانی درخواست آنها را برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری آتی نپذیرفته است.

باوجود آنکه هنوز بیشتر کاندیداهای احتمالی ریاست جمهوری حضور قطعی خود را در انتخابات آتی اعلام نکرده‌اند و می‌آیم و نمی‌آیم‌های چهره‌های سیاسی بیشتر اظهارنظرهای استمزاجی برای سنجش فضای انتخاباتی کشور و گروه‌های سیاسی به نظر می‌رسد، اما در مورد علی لاریجانی، مدتی است که حرف و حدیث‌ها و حدس و گمانه‌ها درباره کاندیداتوری او در انتخابات ریاست جمهوری آتی فروکش کرده است و دیگر کمتر کسی حرف از کاندیداتوری علی لاریجانی، رئیس فعلی قوه مقننه به میان می‌آورد.

حالا فراکسیون رهروان ولایت هم که پیشتر لاریجانی را کاندیدای اصلی و اصلح خود در انتخابات معرفی می‌کرد، انگار که از کاندیداتوری او ناامید شده باشد، به دنبال مکانیزمی برای انتخاب کاندیدای اصلح برای ورود به انتخابات ریاست جمهوری است.

رئیس فراکسیون رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی امروز از جلسه مجمع عمومی این فراکسیون برای بحث و بررسی درباره مکانیزم تعیین کاندیدای اصلح برای انتخابات ریاست جمهوری خبر داد.

کاظم جلالی به مهر گفت: بعد از ظهر امروز جلسه مجمع عمومی فراکسیون رهروان ولایت در تالار مشروطه مجلس برگزار می شود. هدف از این جلسه بحث و بررسی برای تعیین مکانیزم چگونگی انتخاب کاندیدای اصلح و در عین حال مورد قبول در انتخابات ریاست جمهوری است.

جلالی گفت: پیشنهادات مختلفی از جانب نمایندگان عضو فراکسیون در این باره مطرح شده است که در جلسه بعد از ظهر مورد رسیدگی قرار می گیرد و در نهایت قرار است در این جلسه به جمع بندی برسیم. جلسه ساعت 4 بعد از ظهر امروز برگزار می شود.

باتوجه به پیگیری و بررسی نحوه ورود به انتخابات ازسوی فراکسیون رهروان ولایت، آن هم در شرایطی که در این میان حرفی درباره کاندیداتوری علی لاریجانی ازسوی اعضای این فراکسیون به میان نمی‌آید، همچنان آمدن یا نیامدن لاریجانی به این انتخابات مبهم و نامشخص است، اما احتمال کاندیداتوری رئیس مجلس هر روز کمتر و کمرنگ‌تر به نظر می‌رسد تا جایی که دیگر کسی، حتی نزدیکان لاریجانی در مجلس نهم حرفی از کاندیداتوری او به میان نمی‌آورند.

کلمات کلیدی:
انتخابات ریاست جمهوری
رهروان ولایت
علی لاریجانی
 

 

افزودن نظر


کد امنیتی
تصویر جدید

خراسان شمالی


آمار بازدیدکنندگان

839امروزmod_vvisit_counter
1044دیروزmod_vvisit_counter
7522این هفتهmod_vvisit_counter
10701هفته گذشتهmod_vvisit_counter
47703این ماهmod_vvisit_counter
40074ماه گذشتهmod_vvisit_counter
19417822کل بازدیدهاmod_vvisit_counter

بازدیدکنندگان: 12 مهمان حاضر
IP شما: 13.58.247.231
Mozilla 5.0, 
امروز: 27 اردیبهشت 1403